20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3780 på: 28. Juli 2012, 11:41 »
Av det jeg har sett og lest om Douglas, virker han som den perfekte makkeren til Colo i midtforsvaret, men jeg synes på ingen måte at Williams er et dårlig alternativ. Utfyller kanskje ikke Colo like bra som Douglas på papiret, men ville på ingen måte vært en dumt å signere han! Til rett pris selvsagt.

Daniel har dog et poeng i at Williams har prestert, og vi i grunn ikke vet det om Douglas. Men det er jo bare en måte å finne ut om han passer PL på vel? Signer ham og før vi veit ord av det er han en av de beste stopperne i ligaen!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3781 på: 28. Juli 2012, 11:43 »
Altså, så lenge Williamson ikke starter 18 aug. er jeg nesten knekkende lykegyldig til hvem ertstatteren er...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3782 på: 28. Juli 2012, 11:50 »
Perch?:)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3783 på: 28. Juli 2012, 11:54 »
Ikke fremmed for tanken  :lol:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3784 på: 28. Juli 2012, 13:43 »
Rart at Williams har fått være så lenge i Swansea. Har vært kjempebra både i championship og i PL nå. Ja takk!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3785 på: 28. Juli 2012, 15:43 »
Ser man bort ifra prisspørsmålet så hadde jeg tatt Ashley Williams foran Douglas ti av ti ganger. Skjønner ikke hvor denne opphausingen av Douglas her inne kommer fra. Han er et fysisk beist, ja, men han er jo ikke helt god i topplokket, og hadde han vært klasse så hadde nok flere kastet seg inn i kampen om han for alvor nå når interessen vår har vært kjent så lenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3786 på: 28. Juli 2012, 16:53 »
Atpåtil er Williams en litt annen stoppertype enn det vi har fra før av. Han er ihvertfall hurtigere enn både Colo og Willie, og jeg innbiller meg at han også fint hamler opp der med Tayls?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3787 på: 28. Juli 2012, 17:25 »
Husker jeg har blitt imponert over hurtigheten tidligere. I tillegg er han flink til å oppsøke kroppskontakt og med det begrense farten til spissen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3788 på: 28. Juli 2012, 18:38 »
TransferScoop ‏@TransferScoop
Lyon's coach Remi Garde has declared Cissokho and Cris are on the transer market.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3789 på: 28. Juli 2012, 21:33 »
TransferScoop ‏@TransferScoop
Lyon's coach Remi Garde has declared Cissokho and Cris are on the transer market.

Cris er jo altfor gammel til at han kan være aktuell, og Cissokho stiller jeg ved spørsmål ved om er god nok. Lyon har har prøvd å bli kvitt han i flere overgangsvinduer, men ikke veldig mange klubber som er interessert. Jeg må legge til at jeg ikke har sett noe særlig av Cissokho.

En jeg derimot kunne tenke meg på Lyon er Yoann Gourcuff. Lyon sliter vel litt økonomisk og det kunne kanskje vært en mulighet for å hente han for en rimelig penge.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3790 på: 28. Juli 2012, 21:39 »
En jeg derimot kunne tenke meg på Lyon er Yoann Gourcuff. Lyon sliter vel litt økonomisk og det kunne kanskje vært en mulighet for å hente han for en rimelig penge.
Er ikke han søppel a? Frister mer med Yoan Gouffran da synes jeg.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3791 på: 28. Juli 2012, 22:49 »
Han var jo fantastisk før sist sesong. mye skader og dårlig form preget vell sesongen hans. han ble tatt ut i for troppen til EM, men ble ikke tatt med. Blanc hadde han vell i Boardoux, så han har stor tiltro til fyren.

Det ville lukte Newcastle kjøp av han:) en fantastisk spiller med skader og dårlig form. Vi betaler lite og får mye kvalitet igjen :) hvis han blir frisk.
Han kom, ble mett og dett var dett....

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3792 på: 29. Juli 2012, 06:18 »
pure quality. men når og hvor mye kjem fruktene?
Venter i spenning...

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3793 på: 29. Juli 2012, 14:59 »
Ser man bort ifra prisspørsmålet så hadde jeg tatt Ashley Williams foran Douglas ti av ti ganger. Skjønner ikke hvor denne opphausingen av Douglas her inne kommer fra. Han er et fysisk beist, ja, men han er jo ikke helt god i topplokket, og hadde han vært klasse så hadde nok flere kastet seg inn i kampen om han for alvor nå når interessen vår har vært kjent så lenge.

pepe er også et fysisk beist som ikke er helt god i topplokket men hadde ikke takket nei til han...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3794 på: 29. Juli 2012, 15:07 »
Hadde Newcastle hentet Pepe hadde jeg blitt utrolig trist. Ser heller at Newcastle henter tilbake Joey Barton og Owen, samt henter Evra og Suarez enn Pepe. Ville heller hatt de fire fast på laget enn Pepe.
Nei.