Lille vil ikke la Debuchy gå for mindre enn 6m£. Vi har komt med et bud på rundt 4m£ skal vi tro mediene. Det er langt under Debuchy sin verdi vil nok de fleste si, og jeg forstår Lille veldig godt. Budet er på grensen til latterlig, men håpet er vel å møte Lille på halvveien der grensen virker å vere for minste sum på 6m£. Jeg synst ikke Ashley sitt renome blir ødelagt av å plusse på de 2mill, da vi allerede er langt under verdien på spilleren. De Jong vart det først lagt inn et lavt bud, og det tok da ikke lange tiden før Ashley plusset på med 2mill til. Så at det strider mot politikken å aldri legge litt til på bordet blir litt feil. Jeg synst egentlig hele denne Debuchy saken er litt rar. Debuchy virker som en av de spillerne vi ønsker oss mest, men samtidig er det rart vi er så vanskelige med prisen på en spiller som helt klart er en god del mer verdt enn det vi legger på bordet. Lille har egentlig alle kortene på sin side her. Om vi ikke høyner budet kommer ikke Debuchy. Lille har akkurat solgt Hazard, og utenom en misfornøyd spiller så har Lille ingenting å tape her.