20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760082 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3600 på: 20. Juli 2012, 16:56 »
Swansea City have completed the signing of Spanish midfielder Michu for a fee of around £2million. We'll bring you more shortly.

Røverkjøp, her kunne vi vært å sikra litt backup!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3601 på: 20. Juli 2012, 17:02 »
Her snakker vi røverkjøp:

http://www.dagbladet.no/2012/07/20/sport/fotball/la_liga/valencia/real_madrid/22606795/

Canales har jeg troen på kan bli bra med tiden.. Vi var vel linket litt med han i fjor mener jeg å huske.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3602 på: 20. Juli 2012, 17:08 »
Swansea City have completed the signing of Spanish midfielder Michu for a fee of around £2million. We'll bring you more shortly.

Røverkjøp, her kunne vi vært å sikra litt backup!

Ikke vær frekk! For alt du vet kan Michu være i fremtidsplanene til Swansea og storspille kommende tid!
Ikke vær cocky som en normal MU-supporter er alt jeg ber om! ;)

Peter

• Gjest
« Svar #3603 på: 20. Juli 2012, 17:17 »
http://www1.skysports.com/football/news/11661/7919442

Asked at the Magpies' pre-season training camp in Germany if he plans on sticking around, Tiote told the Evening Chronicle: "Yes. I am still a Newcastle player. I am very happy here.

"All I am looking at is that the season ahead of us will be a really good one, just like last season.

"Last season we finished fifth and doing that again will be difficult."

Newcastle's efforts in 2011/12 earned them a place in the Europa League, and Tiote is looking forward to taking in continental competition.

He added: "I am ready for the challenge with Newcastle. It's a new season, and I think we have a lot of things to do.

"We will be playing in two competitions and it's going to be difficult."

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3604 på: 20. Juli 2012, 17:35 »
Her snakker vi røverkjøp:

http://www.dagbladet.no/2012/07/20/sport/fotball/la_liga/valencia/real_madrid/22606795/

Canales har jeg troen på kan bli bra med tiden.. Vi var vel linket litt med han i fjor mener jeg å huske.

Jepp, virkelige røverkjøp det også!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3605 på: 20. Juli 2012, 17:46 »
Sa ikke Carroll at han ville bli i Newcastle samme dagen som han ble solgt til Liverpool? Slike uttalelser betyr ingenting i dagens fotball.

Han er heller ikke cup-tied selv om han spilte i EL i går.

Stemmer det, men da må Twente ikke klare å kvalifisere seg, en sjanse å ta med andre ord.
Det har vel ingenting med om Twente kvalifiserer seg eller ikke? Gruppespillet begynner jo uansett ikke før i september.

Jeg hadde forstått det slik at om en spiller spiller kvallikkamper for et lag som ender opp med å skulle delta i turneringen så er spilleren "bundet" til det laget selv om han ikke har spilt turneringskamper for dem, bare kvallikk.
Okei. Det har jeg ikke satt meg inn i, så mulig du har rett der.

De snakka på RBK-kampen i går om at Henriksen kunne spille i Europa for et annet lag selv om han deltar for RBK i kvalik.

Jepp. Skutle har vært en pådriver for å få til dette. En spiller som spiller kvalifisering for et lag KAN spille selve turneringen for et annet lag.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3606 på: 20. Juli 2012, 19:37 »
Swansea har altså signert en MEGET god spiller i Michu ( Rayo Vallecano) for skarve 2 mill pund!!
Dette av den enkle grunnen at Swansea var den eneste klubben i konkurransen som kunne betale cash up front. Sevilla og Atletico Madrid var blant klubbene som også var keen , men hadde altså ikke cashflow til å betale en engangs sum. Dette får meg til å tenke at det må finnes flere spanske spillere som vi kan få til nice-price !

Noen tanker om spillere som kan være aktuelle fra Spania?
« Siste redigering: 20. Juli 2012, 19:39 av kung_zlatan »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3607 på: 20. Juli 2012, 19:50 »
Hvis det er lov å drømme så drømmer jeg om Koke fra Atletico, vilt talent!

Ellers skulle jeg gjerne sett at vi gjenopptok interessen vår i Mark Davies. Ville vært en herlig erstatning for Guthrie!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3608 på: 20. Juli 2012, 20:13 »
Erstatningen for Guthrie heter Moussa Sissoko ;) Vi må jo ta ett steg opp! :coloccini:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3609 på: 20. Juli 2012, 20:14 »
Swansea har altså signert en MEGET god spiller i Michu ( Rayo Vallecano) for skarve 2 mill pund!!
Dette av den enkle grunnen at Swansea var den eneste klubben i konkurransen som kunne betale cash up front. Sevilla og Atletico Madrid var blant klubbene som også var keen , men hadde altså ikke cashflow til å betale en engangs sum. Dette får meg til å tenke at det må finnes flere spanske spillere som vi kan få til nice-price !

Noen tanker om spillere som kan være aktuelle fra Spania?

Ja, kunne godt tenkt meg Michu selv!
Rart vi ikke var på banen der. Men er vel mer fokusert i Le France vi.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3610 på: 20. Juli 2012, 21:28 »
Har sett veldig lite av denne Michu (noe jeg regner med at dere andre har også), men leste om han tidligere og fikk et inntrykk av han er en Nolan light. Bidrar særdeles lite i spillet men dukker opp og scorer mål. Jeg vil jo også tro at det er en grunn til at han ender i Swansea og ikke en større klubb, selv etter en så god sesong (antall mål) og lav overgangssum.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3611 på: 20. Juli 2012, 21:36 »
Erstatningen for Guthrie heter Moussa Sissoko ;) Vi må jo ta ett steg opp! :coloccini:

:thumbu: :thumbu: :nikke: :nikke: :nikke: :nikke: :nikke:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3612 på: 20. Juli 2012, 22:36 »
Nå syns jeg det går tregt her. Forrige helg var vel deb nesten klar. Hva skjer? Syns det drøyer veldig ut nå. Canales hadde vært kanon å fått inn. Hva skjer med stopper? I fjor på denne tiden hadde vi signert cabaye, marveaux og obertan. Begynner bli utålmodig!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3613 på: 21. Juli 2012, 00:54 »
Har sett veldig lite av denne Michu (noe jeg regner med at dere andre har også), men leste om han tidligere og fikk et inntrykk av han er en Nolan light. Bidrar særdeles lite i spillet men dukker opp og scorer mål. Jeg vil jo også tro at det er en grunn til at han ender i Swansea og ikke en større klubb, selv etter en så god sesong (antall mål) og lav overgangssum.

Nolan light... seriøst? Jeg skrev jo tidligere at både Atletico og Sevilla har vært seriøst interessert. Det er de ikke uten grunn. "spanskefans" skriver i dag at det er nærmest en skandale for spansk fotball at han går så billig. Han betegnes som fysisk sterk og med gode allroundegenskaper og blir med stor sannsynlighet en hit i Swansea. I alle fall hvis han får litt tid. Ikke helt enig med deg her altså Daniel. Du bommer faktisk grovt. Dette er et kjempekjøp for 2 mill. nuff said

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3614 på: 21. Juli 2012, 01:11 »

Nolan light... seriøst? Jeg skrev jo tidligere at både Atletico og Sevilla har vært seriøst interessert. Det er de ikke uten grunn. "spanskefans" skriver i dag at det er nærmest en skandale for spansk fotball at han går så billig. Han betegnes som fysisk sterk og med gode allroundegenskaper og blir med stor sannsynlighet en hit i Swansea. I alle fall hvis han får litt tid. Ikke helt enig med deg her altså Daniel. Du bommer faktisk grovt. Dette er et kjempekjøp for 2 mill. nuff said

Jepp, det jeg har sett av han har rett og slett vært klasse.