20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759831 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3420 på: 16. Juli 2012, 09:33 »
Hadde vært strøkent om vi fikk snappa opp Debuchy idag!

Dette betyr jo etter all sannsynlighet at Simpson er på vei ut, som det har vært store rykter om tidligere. Kommer vi da til å hente inn et talent, eller er Tavernier tenkt som backup her?

Gjør regning med at Santon fortsetter som venstre-back.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3421 på: 16. Juli 2012, 09:38 »
Ønsker virkelig Carroll tilbake til Tyneside og er enig med mye av det Alop123 sier - men skal han komme tilbake må han finne seg i å gå inn igjen i klubbens lønnspolicy.

Når det gjelder debatten om spillestil (=hoofball) hvis Carroll kommer tilbake synes jeg denne er veldig svart-hvitt og satt på spissen. Det betyr virkelig ikke at det bare blir gampefotball hvis vi henter han tilbake, noe det heller ikke var når han var her sist. Og siden den gang har vi fått inn gode ballspillere på midten som Cabaye, Ben Arfa og Marveaux. Når det gjelder formasjon virker det som mange her inne har regelrett sett lyset i form av 4-3-3 formasjon mens 4-4-2 er utdatert og rævafotball. Men hvilken formasjon spilte vi store deler av forrige sesong med og hvilken formasjon har scums vunnet bøttevis av trofeer med, jo - 4-4-2. For min del liker jeg best 4-4-2 med to spisser, men jeg ser jo at i en del kamper at 4-3-3 spesielt når vi møter ballsikre lag med 3 på midten vil være hensiktsmessig. I sesongen som kommer tror jeg vi kommer til å bytte en del på formasjonen vui spiller fra kamp til kamp men i mine øyne vil dette kun være en styrke da vi beviste forrige sesong at vi behersker begge deler og jeg tror vi kan få god bruk for en Carroll både i 4-4-2 og 4-3-3 hvis vi får hentet han tilbake.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3422 på: 16. Juli 2012, 09:42 »
Når det gjeld evt pris og løn so bør vel folk teinkja på at Ashley og Co sjeldan gjer noko feil her.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3423 på: 16. Juli 2012, 09:51 »
Sett at hans eventuelle kontrakt står i stil med klubbens nåværende lønnspolicy (som flere har nevnt) så er han hjertelig velkommen tilbake for min del. Om ikke annet så rett og slett bare siden jeg har inderlig lyst på en ny local lad som del av, eller i umiddelbar nærhet til første-elleveren.

At Liverpool i tillegg hadde blitt grovt eid av en eventuell overgang tilbake til Nord-øst blir bare en ekstra bonus  ;D

Og ryktene om Debuchy i Newcastle får det til å kile i underlivet.

18. August, come at be, Bro!

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/07/16/andy-carroll-wants-to-return-to-newcastle-united-72703-31401563/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
« Siste redigering: 16. Juli 2012, 10:05 av Saylorpower »

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3424 på: 16. Juli 2012, 10:11 »
Ønsker virkelig Carroll tilbake til Tyneside og er enig med mye av det Alop123 sier - men skal han komme tilbake må han finne seg i å gå inn igjen i klubbens lønnspolicy.

I denne omgang er det ikke Carroll og hans agent som finner seg i noe som helst angående lønnen sin. Han har (etter det vi vet) mellom 75k og 80k pund i uka, og det skal han ha. Spørsmålet her er hvem som skal betale lønnen. Rodgers vil selge Carroll, og jeg tviler STERKT på at han finner seg i å betale lønn til han mens han scorer mål for oss. På den andre siden, jeg tviler på Mike og co finner seg i å lønne han noe særlig over 50'000, og dermed høres et lån helt usannsynlig ut, spør du meg.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3425 på: 16. Juli 2012, 10:20 »
Personlig er jeg ikke noe hypp på Carroll tilbake. Det har mer med hans spillestil å gjøre, enn det som skjedde tidligere. Jeg føler personlig at han ikke ville passet særlig inn i laget, og jeg synes ikke han er god nok for at vi skal hente han tilbake igjen, nå som vi har Ba og Cissé. Om Ba skulle reist, hadde jeg kanskje vurdert det som litt mer positivt.

Det er alle 3 spillere som bør spille hyppig på førstelaget, og det kan umulig være sunt med 3 veldig gode spisser som kjemper om 1 eller 2 plasser (avhengig av formasjonen).

Ville heller sett at vi snappet opp en ung talentfull og sulten spiss, som kan få muligheter gradivs og spesielt under Afrikamesterskapet. Har vi vært koblet til noen slike, etter Jordan Rhodes?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3426 på: 16. Juli 2012, 11:22 »
Hva tar sånn tid med Debuchy-signeringen, mon tro? Og hva skjedde forresten med Curtis Good? Virket jo som den var dealen også var signed-sealed-&-delivered, så med ett hørte vi ikke noe mere om den...grøss..
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #3427 på: 16. Juli 2012, 11:59 »
Vil gjerne ha Andy C tilbake. Det gir oss valgmuligheter på topp i forhold til ulike motstandere og faser i kamper. + det er en skikkelig i tryne på alle kompisane mine som heia på Liverpool  :lol:  :toon:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3428 på: 16. Juli 2012, 15:19 »
Hva tar sånn tid med Debuchy-signeringen, mon tro? Og hva skjedde forresten med Curtis Good? Virket jo som den var dealen også var signed-sealed-&-delivered, så med ett hørte vi ikke noe mere om den...grøss..

Hva som tar tid med Debuchy? Husker Cissé fløy til Newcastle på morgenen, men signerte ikke (ble ikke offisielt) før ca 10 timer senere, altså på kvelden. Tar ikke bare et par timer å signere og gå gjennom medical, osv.. I tillegg skal de ta bilder og slikt før de gjør det offisielt. Hvis han signerer i dag, kan det hende vi ikke engang får vite om det før litt utpå kvelden.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3429 på: 16. Juli 2012, 15:51 »
http://www.lfconline.com/feat/ed11/newcastle_up_their_bid_for_carroll_749679/index.shtml

Newcastle United have made a £13m bid for Andy Carroll, according to reports.

Christ.. De Jong kunne kostet det samme, og er både bedre, yngre og krever sikkert en del mindre lønn. Han er også god langs bakken. Carroll er hoofballmaster.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3430 på: 16. Juli 2012, 15:52 »
Ser pool aviste dealen om lån på AC.
Siste ord er sikkert ikke sagt da, hadde vært morsomt men tror det er greit at vi prøver på lån først.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3431 på: 16. Juli 2012, 16:28 »
Må få han på lån med mulighet for kjøp!! Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha han tilbake heller!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3432 på: 16. Juli 2012, 16:56 »
Må få han på lån med mulighet for kjøp!! Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha han tilbake heller!

Samme her. Trynet hans etter at han ble byttet ut på St James Park sist sesong var såpass høyt på "skadefryd"-skalaen at jeg ikke helt vet om jeg orker at han kommer hjemover igjen. Selv setter jeg jo Demba Ba og Cisse som to spisser som er en god del bedre enn Carroll, så helt hvilke planer Pardew har for han vet jeg ikke.

Sette Ba på kant, Carroll på topp og ofre Barfa?  :-\

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3433 på: 16. Juli 2012, 17:20 »
Pleb:

Nå spilte vi jo mer 442 enn 433/4231 forrige sesong. Jeg ser på det som en stor fordel at vi kan beherske to formasjoner, og ikke minst at vi har ulike spillertyper i stallen. Nå har vi kun tre spisser(Dembax2 og Shola) og om vi kunne fått inn Carroll i tillegg til de, så hadde det vært fantastisk i mine øyne. Gir oss ekstrem spisskompetanse. Han hadde 11 mål og 6 assist på 19 kamper den høsten i 2010. Potensiale er der og vi spiller oss fortsatt ned langs kantene i mye større grad enn hva f.eks Liverpool gjør. Tror han ville blomstret igjen hos oss, og det forøvrig uten at vi legger opp spillet 100% etter hans ferdigheter. Problemet i Liverpool har heller vært det at de har spilt uten vingspill.

Vi spiller fortsatt en nokså direkte fotball. Det er mange som hevder at vi spiller ekstremt annerledes nå enn hva vi gjorde for to år siden. Jeg mener at det ikke er veldig ulikt. Vi er bedre på kontringer nå, men det handler ikke om spissene, men om Cabaye og HBA i all hovedsak.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3434 på: 16. Juli 2012, 17:54 »
Shola, Ba, Cissé og Carroll. De er på ingen måter identiske, men det som går igjen er at ingen er ekstremt hurtige.

Personlig skulle jeg helst sett en spiss som er totalt annerledes enn de tre vi har nå, noe jeg ikke føler Carroll er overhodet. Den som skiller seg mest ut er vel Cissé, men han har ikke putta mange mål fordi han er en hurtig spiss.