20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3405 på: 15. Juli 2012, 20:11 »
Meget positiv til Carroll, men det spørs om Liverpool godtar budet....

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3406 på: 15. Juli 2012, 20:26 »
Mykje som gjenstår enda ja. Kan ikkje forstå at me betala heile lønninga hans. Syns også at 17 mill£ er for mykje. Det synest nok også Derek og Mike...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3407 på: 15. Juli 2012, 20:41 »
Lee Ryder ‏@lee_ryderFee is closer to £13 million to be honest #lfc would be taking a massive hit but it would be great business for #nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3408 på: 15. Juli 2012, 21:01 »
Hadde lett bytta ut Demba Ba med Carroll. Men 750'000 kr i uka tror jeg er langt over hva Fat Mike er interessert i...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3409 på: 15. Juli 2012, 21:23 »
Jeg hadde ikke lett bytta Demba med Carroll, men kan alltids gi en angrende synder en ny sjanse. Mannen er jo fantastisk på sitt beste og ydmykelsen dette ville påført LFC skal heller ikke undervurderes  :toon:

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3410 på: 15. Juli 2012, 21:40 »
Jeg håper ikke Carroll kommer tilbake, ettersom det mest sannsynlig betyr at vi spiller 4-4-2 neste sesong. Ving, sentral midt, Douglas og Debuchy takk!
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3411 på: 15. Juli 2012, 22:02 »
Jeg håper ikke Carroll kommer tilbake, ettersom det mest sannsynlig betyr at vi spiller 4-4-2 neste sesong. Ving, sentral midt, Douglas og Debuchy takk!

+ 10000

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3412 på: 15. Juli 2012, 22:21 »
Eit bud på Carroll er jo utelukkende gode nyheter spør du meg, av 3 grunner:

1. Om me får han på lån med opsjon er jo prisen på våres betingelser, i tillegg er han local lad, kjem ikkje te å sprenge lønnsbudsjettet - da hadde me kje kjøpt/lånt han. I tillegg får me 25% avslag i prisen grunnet klausulen vår om Carroll selges.

2. Liverpool har uttrykt - leste eg i ein artikkel - at dei er mest sugen på å selge han. Når me uttrykker interesse og formelt bud kan det hende me trigger bud frå andre klubber på Carroll. Og vips så har me 25% av dén evt. summen - som vi var med å presse opp litt grunnet interessen vår. (om ikkje det blir lån/opsjon, då får me peng neste år)

3. Min favoritt - Det hele er eit spill for galleriet, alle veit at Carroll-Newcastle blir eit skikkelig media-trykk uten like, og ingen ro og få. Eit perfekt skalkeskjul for å gjennomføre ein HEILT annen overgang ;)

Forresten moderator, får opp den feilmeldinga når eg går innom kategorier fra hovedmenyen på forumet:       Feil i databasen
Prøv på nytt. Om du kommer tilbake til denne feilmeldingen, rapporter feilen til en administrator.
Tilbake
Venter i spenning...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3413 på: 15. Juli 2012, 22:32 »
Hmm, lurer på om vi tenker gi mer for Carroll enn vi ville gjort for De Jong.

Jeg ville i hvert fall heller gitt mer for De Jong!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3414 på: 15. Juli 2012, 22:39 »
Jeg vil egentlig ikke at vi går for hverken Carroll eller De Jong da jeg mener at vi ikke trenger en stor spiss. Men dersom valget er mellom de to så velger jeg lett Carroll, han er Newcastle gutt og han har vist at han kan gjøre det bra i PL. Føler det er en langt større risk å gi mye penger for De Jong.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3415 på: 15. Juli 2012, 22:45 »
BBC Sport ‏@BBCSport
Liverpool reject Newcastle United's offer to loan Andy Carroll: http://bbc.in/NaJxVR  ‪#nufc‬ ‪#lfc‬

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3416 på: 15. Juli 2012, 23:00 »
Nei til carroll. Type spiss vi ikke trenger og som er kjedelig se på. Stoke passer han perfekt. Vil ha bebeto type.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3417 på: 16. Juli 2012, 00:12 »
Alop123: Gode tanker.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3418 på: 16. Juli 2012, 09:07 »
Suuuuuuper-nyheter her på kvisten om det stemmer!:
http://www.themag.co.uk/the-mag-wire/debuchy-flies-in-to-newcastle/
Venter i spenning...

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3419 på: 16. Juli 2012, 09:22 »
Fantastisk alop123! Håper endelig dette er dagen Mathieu setter penn pål papir og vrenger på seg svart og hvitt! Trur forøvrig ikke det ligger for mye konkret i at Andy kommer tilbake denne sommeren. Muligens neste vindu.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒