20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760072 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3315 på: 12. Juli 2012, 14:09 »
<3
Same old Shearer, always scoring!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3316 på: 12. Juli 2012, 14:10 »
og han tar til takke med et lønnsnivå på linje med Coloccini.

Misforstår jeg nå, eller mener du at han skal komme tilbake og med ett bli klubbens nest best betalte spiller, med høyere lønn enn Krul, Tiote, Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Santon osv.? ???

Ser ut som han gjorde det :S

Huff :( Enda en ting vi er nødt til å kritisere og bli lei oss over!! Hvordan kan han ha slengt ut en slik kommentar uten å tenke seg godt nok om!!?? HVORDAN!? Huff og huff.. :( :/ :|

Hehe, men ja, jeg mener faktisk han kunne vært på samme lønnsnivå som Coloccini. Kan vi tilby en 30 år gammel spiller fem år med denne lønnen, kan vi også tilby en spiller som fortsatt vil være under tredve ved utløpet av en slik avtale det samme. Carroll er ikke lenger uprøvd, samtidig som man ikke skal undervurdere verdien av det å ha lokale spillere i laget  :fisk:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3317 på: 12. Juli 2012, 14:11 »
og han tar til takke med et lønnsnivå på linje med Coloccini.

Misforstår jeg nå, eller mener du at han skal komme tilbake og med ett bli klubbens nest best betalte spiller, med høyere lønn enn Krul, Tiote, Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Santon osv.? ???

Ser ut som han gjorde det :S

Huff :( Enda en ting vi er nødt til å kritisere og bli lei oss over!! Hvordan kan han ha slengt ut en slik kommentar uten å tenke seg godt nok om!!?? HVORDAN!? Huff og huff.. :( :/ :|

Hehe, men ja, jeg mener faktisk han kunne vært på samme lønnsnivå som Coloccini. Kan vi tilby en 30 år gammel spiller fem år med denne lønnen, kan vi også tilby en spiller som fortsatt vil være under tredve ved utløpet av en slik avtale det samme. Carroll er ikke lenger uprøvd, samtidig som man ikke skal undervurdere verdien av det å ha lokale spillere i laget  :fisk:

Hva vil spillere som Cisse, Cabaye, Ba, Benny osv tenke da?
Da må jo alle de få samme lønn?

Colo er kjernen i laget og har vært med oss lenge og har gjort seg fortjent til sin lønn!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3318 på: 12. Juli 2012, 14:11 »
Nei.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3319 på: 12. Juli 2012, 14:18 »
Dette er ikke staten, snkz, der man kun får betalt etter ansenitet, utdannelse, autorisasjoner etc  ::p Selvfølgelig er det andre ting som må vektlegges i tillegg til ferdigheter ved kjøp og kontraktsforhandling, som eksempelvis verdien av Carrolls lokale tilknytning.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3320 på: 12. Juli 2012, 14:20 »
Vil vel ikke sjokkere om han ligger oppunder det nivået lønningsmessig. Det gjør jo forøvrig Ba også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3321 på: 12. Juli 2012, 14:27 »
Uansett nå i 2012 så sier ryktene at Liverpool kunne tenkt seg å låne ut Carroll.. Og jeg håper ikke det er mange som kunne tenkt seg han tilbake til oss på lån fra Liverpool   :angel:
Same old Shearer, always scoring!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #3322 på: 12. Juli 2012, 14:33 »
Mener vi trenger

1. Back - Debuchy - Debuchy - Debuchy
2. Stopper
3. Spiss

Pluss 2-3 talenter.

Håper og tror klubben har et ess eller to, men begynner som flere her inne å bli litt utålmodig. Men det samme skjedde ifjor. Spillere som var bankers havnet hos andre og vi endte opp med "ukjente" spillere som har gjort det bedre enn noen av oss kunne forvente  :toon:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #3323 på: 12. Juli 2012, 14:33 »
"Love is in the aaaaaair..." ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3324 på: 12. Juli 2012, 14:36 »
Mener vi trenger

2. Stopper
3. Spiss

Pluss 2-3 talenter.

Håper og tror klubben har et ess eller to, men begynner som flere her inne å bli litt utålmodig. Men det samme skjedde ifjor. Spillere som var bankers havnet hos andre og vi endte opp med "ukjente" spillere som har gjort det bedre enn noen av oss kunne forvente  :toon:

:wub:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3325 på: 12. Juli 2012, 14:42 »
Uansett nå i 2012 så sier ryktene at Liverpool kunne tenkt seg å låne ut Carroll.. Og jeg håper ikke det er mange som kunne tenkt seg han tilbake til oss på lån fra Liverpool   :angel:

Jo. Det tar jeg gjerne gitt at der er en opsjon på kjøp med i bildet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3326 på: 12. Juli 2012, 15:28 »
Mener vi trenger

2. Stopper
3. Spiss

Pluss 2-3 talenter.

Bytt ut spiss med ving/spiss og legg på en sentral midtbane så har vi det.

Ut i fra spillerne våre mener jeg det er opplagt at vi må spille 4-2-3-1, da vi får brukt spesielt Cabaye og Ben Arfa i sine beste posisjoner. En ving som kan spille spiss er best, da jeg vil ha noe bedre enn Jonas på venstre. Vi trenger også en solid makker til Tiote sentralt på midten, enten en Xabi Alsonso eller Yaya Toure-type. Min soleklare favoritt der er Sissoko.

1. Back (Debuchy!!)
2. Stopper (Douglas?)
3. Sentral midt (Sissoko!)
4. Ving/spiss (De Jong?)
5. Keeper?
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3327 på: 12. Juli 2012, 15:39 »
Mange som ikke har fått med seg at De Jong er ute av bildet? :p

Peter

• Gjest
« Svar #3328 på: 12. Juli 2012, 17:17 »
Mange som ikke har fått med seg at De Jong er ute av bildet? :p
Derimot er det mange som har fått med seg negativiteten din... Take a break, kjekken :)

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3329 på: 12. Juli 2012, 18:54 »
Hvis dette stemmer, så kommer jeg til å juble inn i evigheten...

http://www.nufcfans.co.uk/newcastle-to-steal-arsenal-trialist/