20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760343 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3300 på: 12. Juli 2012, 12:20 »
Tror kanskje det blir 1+3, og Hoilett jeg....

Redd en midstopper ikke er veldig prioritert lenger.

Men satser på at det er spill for galleriet..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3301 på: 12. Juli 2012, 12:25 »
Tror kanskje det blir 1+3, og Hoilett jeg....

Redd en midstopper ikke er veldig prioritert lenger.

Men satser på at det er spill for galleriet..

Kan se for meg at Curtis Good regnes som en av disse 3, når han eventuelt bekreftes.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3302 på: 12. Juli 2012, 12:39 »
Douglas , hoilett , deb og good så er jeg fornøyd. Men hadde vært gøy å krydret med sturridge- luuk- Adam Johnson-carroll??

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3303 på: 12. Juli 2012, 12:41 »
Douglas , hoilett , deb og good så er jeg fornøyd. Men hadde vært gøy å krydret med sturridge- luuk- Adam Johnson-carroll??

Hoho :p

Luuk er jo alt ute av bilde, og du har like store drømmer som meg :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3304 på: 12. Juli 2012, 12:56 »
Jeg er da av den oppfatning av at jeg ville tatt Big Andy tilbake til Newcastle. Det betyr ikke at vi må gå tilbake til å spille hoofball av den grunn. Men han er geordie - og dersom han skulle ønske seg tilbake er jeg sikker på at vi ville sett samme innstilling utpå bana igjen. Og hans egenskaper både langs lufta og med venstreslegga er ubestridte. Fyren er enda ung - og hans tid i Newcastle trenger såvisst ikke være over enda. Tror ikke dette nødvendigvis vil være aktuelt i sommer - men jeg stiller meg ikke negativ til en retur for Andy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3305 på: 12. Juli 2012, 12:58 »
Jeg er da av den oppfatning av at jeg ville tatt Big Andy tilbake til Newcastle. Det betyr ikke at vi må gå tilbake til å spille hoofball av den grunn. Men han er geordie - og dersom han skulle ønske seg tilbake er jeg sikker på at vi ville sett samme innstilling utpå bana igjen. Og hans egenskaper både langs lufta og med venstreslegga er ubestridte. Fyren er enda ung - og hans tid i Newcastle trenger såvisst ikke være over enda. Tror ikke dette nødvendigvis vil være aktuelt i sommer - men jeg stiller meg ikke negativ til en retur for Andy.

+1

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3306 på: 12. Juli 2012, 13:41 »
Tar gledelig tilbake Carroll om prislappen ikke bikker £15,000,000 og han tar til takke med et lønnsnivå på linje med Coloccini. Synes egentlig det helt siden dagen vi solgte har ligget i kortene at han ikke ville klare å forsvare prislappen i Liverpool, med andre ord bli en skuffende signering, for siden å vende snuten hjemover til Tyneside. Så blir verken overrasket eller lei meg om han plutselig en dag skulle stå på St. James` stolt og vise frem sin nye trøye, med en smilende Pardew ved siden av seg  :fisk:

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3307 på: 12. Juli 2012, 13:44 »
Hadde lett tatt "Big Andy" tilbake til NUFC.

Debuchy a choisi Newcastle!

http://www.footransferts.com/index.php/2012/07/debuchy-a-choisi-newcastle/
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3308 på: 12. Juli 2012, 13:45 »
Andy tilbake hadde ikke vært meg imot! Eneste grunnen til at jeg switcher innom Liverpool kamper er for å se på hvordan han gjør det. Gått litt tråkigt for'n, men jeg vet han fyren kan veldig mye mer enn det som er vist.

Når det er sagt så tror jeg det ikke før jeg ser det at han havner i Newcastle...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3309 på: 12. Juli 2012, 13:47 »
Hva skjer med Park Chu-Young i Arsenal forresten? Mulig å hente han på lån? Ville utvilsomt styrket laget vårt!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3310 på: 12. Juli 2012, 13:57 »
og han tar til takke med et lønnsnivå på linje med Coloccini.

Misforstår jeg nå, eller mener du at han skal komme tilbake og med ett bli klubbens nest best betalte spiller, med høyere lønn enn Krul, Tiote, Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Santon osv.? ???
Nei.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3311 på: 12. Juli 2012, 13:58 »
Fra 10. Juli:

Robin Bairner ‏@RBairner
Lots of people asking about Debuchy. He'll leave Lille, but where to is less certain. Chelsea, Newcastle and Inter all interested

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3312 på: 12. Juli 2012, 13:59 »

Misforstår jeg nå, eller mener du at han skal komme tilbake og med ett bli klubbens nest best betalte spiller, med høyere lønn enn Krul, Tiote, Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Santon osv.? ???

Ser ut som han gjorde det :S

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3313 på: 12. Juli 2012, 14:04 »

Huff :( Enda en ting vi er nødt til å kritisere og bli lei oss over!! Hvordan kan han ha slengt ut en slik kommentar uten å tenke seg godt nok om!!?? HVORDAN!? Huff og huff.. :( :/ :|
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3314 på: 12. Juli 2012, 14:07 »

Huff :( Enda en ting vi er nødt til å kritisere og bli lei oss over!! Hvordan kan han ha slengt ut en slik kommentar uten å tenke seg godt nok om!!?? HVORDAN!? Huff og huff.. :( :/ :|

Ja, dere er jo mestere på å kritisere ting folk slenger ut her ;)