20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 761666 ganger)

0 medlemmer og 33 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3285 på: 11. Juli 2012, 21:25 »
Har vi ikkje gitt oss på han ettersom han krever mye lønn?

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3286 på: 12. Juli 2012, 08:09 »
Toon transfers soon - Pardew
http://www.teamtalk.com/news/2483/7890119/Toon-transfers-soon-Pardew

Asked if any signings were imminent, Pardew said: "No, I don't think so, not in the immediate week or so, but certainly over the next 14 days, I would like to think a body would come in.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3288 på: 12. Juli 2012, 08:35 »
Wow! Skjønner ikke hva som tar så lang tid med Debuchy. :nervøs:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3289 på: 12. Juli 2012, 08:40 »
Nok en dommedagspost fra meg :D

For å oppsummere per dags dato har vi mistet i hvert fall 2-3 gode "squadspillere":

Guthrie
Best
Løvenkrands

Forster er også borte.

Vi hadde allerede i fjor en tynn stall og vi merket dette ved flere anledninger, som feks skader og ACN.

Til nå har vi hentet inn 2 unge talenter som ikke er beviste "squadspillere" og som vi ikke vet om klarer å fylle tomrommene etter Guthrie, Best og Løven.

Vi går en sesong i møte hvor vi kan komme opp i mot 50 kamper om vi gjør det bra i cuper og lignende vi deltar i og det er da enda viktigere å få på plass en bred og solid stall.

Per dags dato er vi "svakere" enn vi var i fjor og troppen er tynnere og flere harde kamper venter oss enn i fjor.

Om vi ikke får hentet inn 2-3 spillere som går rett inn og kan slåss om en plass på førstelaget tror jeg vi kan gå en hard sesong i møte og som andre har nevnt forstår jeg ikke hvorfor vi skal spille i Europa om planen er å spille de unge reservene og talentene der.

Jeg håper vi får på plass 2-3 spillere som går rett inn og kan slåss om en plass i førsteeleveren og kanskje henter inn 1-2 "talenter"/billige spillere utenom dette.

« Siste redigering: 12. Juli 2012, 10:06 av snkz »

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3290 på: 12. Juli 2012, 09:17 »
Ja, alle på forumet vet at du er ekstremt sinnsygt pessimistisk og bare skriver ting på forumet når det er noe negativt. Alle husker jo hvordan du var under hver eneste kamp i fjor der det gikk dårlig, mens de kampene det gikk bra, da skrev du kanskje bare 1 innlegg?

Er fortsatt lenge igjen, har troen på at Pardew og Co vet hva de holder på med og jobber med å få inn noen spillere. Jeg er uberpositiv, for det virker som ingen har tenkt å stikke i sommer, noe som jeg fryktet veldig. Så ta det med ro snkz, det går nok bra! :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3291 på: 12. Juli 2012, 09:37 »
Ja, alle på forumet vet at du er ekstremt sinnsygt pessimistisk og bare skriver ting på forumet når det er noe negativt. Alle husker jo hvordan du var under hver eneste kamp i fjor der det gikk dårlig, mens de kampene det gikk bra, da skrev du kanskje bare 1 innlegg?

Er fortsatt lenge igjen, har troen på at Pardew og Co vet hva de holder på med og jobber med å få inn noen spillere. Jeg er uberpositiv, for det virker som ingen har tenkt å stikke i sommer, noe som jeg fryktet veldig. Så ta det med ro snkz, det går nok bra! :-)

Var bare en liten oppsummering per dags dato, du kan da umulig være uenig i den?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3292 på: 12. Juli 2012, 10:04 »
Hvor er Harper da, snkz?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3293 på: 12. Juli 2012, 10:06 »
Hvor er Harper da, snkz?

Mente jo selvsagt Forster..

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3294 på: 12. Juli 2012, 10:23 »
Snkz: Se på fjorårets transfervindu. Det gikk en del spillere ut da også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3295 på: 12. Juli 2012, 10:32 »
Nok en dommedagspost fra meg :D

For å oppsummere per dags dato har vi mistet i hvert fall 2-3 gode "squadspillere":

Guthrie
Best
Løvenkrands

Forster er også borte.

Løvenkrands var jo definitivt ikke god nok og jeg var langt ifra den eneste som grøsset hver gang jeg så han skulle innpå eller enda verre starte. Guthrie er jeg heller ingen fan av, varierer voldsomt i prestasjonene og er jo i tillegg utrolig skadeutsatt. Best har heller ikke vært fantastisk for klubben og man kan jo spørre seg hvorfor de måtte ned en divisjon for å finne seg nye klubber om de er gode squadspillere i PL........

Forster har jeg kun sett 1 kamp av, da slapp NUFC inn 6 mål. Det var i en treningskamp for et par sesonger siden og han var rett og slett elendig. Jeg ville ihvertfall ikke byttet han mot Krul.

Jeg synes det er bra at klubben siler ut spillere som ikke er gode nok og som ikke kan ta denne klubben frem til neste nivå. Liker også at Pardew snakker om å gi talentene mer spilletid og flere sjanser. Klubben har 4-6 talenter som er ganske nærme å ta steget og kjempe om plass på laget. Vuckic, Sammy Ameobi og Ferguson fikk alle en del spilletid sist sesong. I tillegg er Amalfitano og Bigirimana hentet, samt at Tavernier, Abeid og Richardson til stadighet får mye oppmerksomhet i media. Tydelig at det jobbes godt med de yngre avdelingene enn tidligere. Det er jo Krul og Carroll også et bevis på.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3296 på: 12. Juli 2012, 11:10 »
Jeg mener å huske at jeg som regel er veldig uenig i det du skriver Snkz, men her er jeg enig. Ikke noe dommedag-innlegg på lik linje som du pleier ;)

Guthrie (god PL-spiller), Løven, Best og Forster har dratt. Ikke noe kjempetap i seg selv, men med alle kampene vi kommer til å ha i år, kunne de gjerne ha blitt. Jada, vi har talenter som skal brukes, og det liker jeg :) Men tror også at vi kunne fått brukt for Best og Forster i Europa League, Capital One Cup og FA-cupen. Guthrie hadde helt klart kunne bidra i alle disse, samt PL.. Er vi så heldig å møte på enkel motstand i EL, kan vi bruke talenter. Men vi har ikke så mange at vi kunne stilt et helt lag. Og vi har heller ikke så mange førstelagsspillere at de tåler 45-50 kamper ila et år.. Vi må ha inn "stallfyll", da gjerne fler talenter. Får vi Debuchy eller en annen god back, betyr nok det at Simmo drar. Ergo er vi like langt, hva mengde angår.
Ikke tåler vi alvorlige skader, ei heller mange suspensjoner.. Heldigvis blir Ba og Cisse hjemme fra ACN!
Men vi må ha inn flere spillere, Flere folk i samme posisjon, slik at vi ikke sliter ut de gode vi har :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3297 på: 12. Juli 2012, 11:13 »
Jeg mener å huske at jeg som regel er veldig uenig i det du skriver Snkz, men her er jeg enig. Ikke noe dommedag-innlegg på lik linje som du pleier ;)

Guthrie (god PL-spiller), Løven, Best og Forster har dratt. Ikke noe kjempetap i seg selv, men med alle kampene vi kommer til å ha i år, kunne de gjerne ha blitt. Jada, vi har talenter som skal brukes, og det liker jeg :) Men tror også at vi kunne fått brukt for Best og Forster i Europa League, Capital One Cup og FA-cupen. Guthrie hadde helt klart kunne bidra i alle disse, samt PL.. Er vi så heldig å møte på enkel motstand i EL, kan vi bruke talenter. Men vi har ikke så mange at vi kunne stilt et helt lag. Og vi har heller ikke så mange førstelagsspillere at de tåler 45-50 kamper ila et år.. Vi må ha inn "stallfyll", da gjerne fler talenter. Får vi Debuchy eller en annen god back, betyr nok det at Simmo drar. Ergo er vi like langt, hva mengde angår.
Ikke tåler vi alvorlige skader, ei heller mange suspensjoner.. Heldigvis blir Ba og Cisse hjemme fra ACN!
Men vi må ha inn flere spillere, Flere folk i samme posisjon, slik at vi ikke sliter ut de gode vi har :)

Jepp, jeg etterspør 2-3 spillere som kan komme inn å slåss om en plass i startelveren sammen med de som er der nå!

Og helst 1-2 "talenter" som kan spille i forskjellige cuper osv.

Føler vi må være sterkere rustet før denne sesongen nettopp pga flere kamper som vi kommer til å måtte spille. Så kan ikke helt sammenligne med forrige sesongs sommervindu som noen påpeker her.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3299 på: 12. Juli 2012, 12:15 »
Pardew ser ikke for seg at det kommer mer enn tre nye spillere inn i dette vinduet:
?I can?t see us bringing in more than three players ? and a striker should come into the football club. That would be the third player.?

Tipper prioriteringen er som følger:
1. Back
2. Midtstopper
3. Spiss

Ser dermed ikke ut til at vi ikke henter flere midtbanespillere inn utover Amalfitano og Bigirimana, såfremt ikke en av de vi henter er "utility" spillere som f.eks. Vurnon Anita som vel kan bekle både stopper, back og midtbane.