20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759813 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3105 på: 04. Juli 2012, 13:24 »
Ryktes om Sakho fra PSG. Var en gang et kjempelovende talent, men jeg har ikke fulgt med på han i det siste.
Skal visstnok være tilgjengelig for en overgang, og jeg er ganske så positiv til han. 22 år gammel, midtstopper og fransk!

Om han fortsatt er som han var når han var "up-and-coming", så er jeg også positiv. Er vel akkurat det legen foreskriver ved siden av Colo med solid fysikk og hurtighet. Som "striker-gone-defender" så er ballbehandlingen også akseptabel tror jeg. Et annet pluss er at han angivelig også kan bekle venstrebackrollen...

Om sammenligningene med Thuram bare holder litt vann så kan jo det bli svært bra! :D Hvor seriøse er disse ryktene?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3106 på: 04. Juli 2012, 13:31 »
Ryktes om Sakho fra PSG. Var en gang et kjempelovende talent, men jeg har ikke fulgt med på han i det siste.
Skal visstnok være tilgjengelig for en overgang, og jeg er ganske så positiv til han. 22 år gammel, midtstopper og fransk!
Sakho tilgjengelig? Link? Virker veldig rart. Han blir ikke billig hvertfall!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3107 på: 04. Juli 2012, 13:45 »
Bjørn Helge Riise er en spiller som fort kunne takket ja til Real Madrid, selv om han aldri hadde fått spilt fotball igjen, ikke en gang for B eller C-laget.

Jeg ville gjort det samme.
Real Madrid er kanskje et dårlig eksempel i og med at det er en av verdens aller aller aller aller aller største klubber, og det å kunne kalle seg RM-spiller er selvfølgelig en stor ære. Likevel, jeg tror jeg hadde foretrukket å spille fotball fremfor å tjene 3 millioner i uka bare for å sitte på benken. Sannsynligvis hadde jeg hatt nok i banken fra før, hvis RM hadde tilbydd meg slike mengder for bare å bære vannflasker og pusse sko.

Den jobben hadde jeg heller gjort gratis i Newcastle.

Jaja, nok OT for denne gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3108 på: 04. Juli 2012, 14:05 »
Bjørn Helge Riise er en spiller som fort kunne takket ja til Real Madrid, selv om han aldri hadde fått spilt fotball igjen, ikke en gang for B eller C-laget.

Jeg ville gjort det samme.
Real Madrid er kanskje et dårlig eksempel i og med at det er en av verdens aller aller aller aller aller største klubber, og det å kunne kalle seg RM-spiller er selvfølgelig en stor ære. Likevel, jeg tror jeg hadde foretrukket å spille fotball fremfor å tjene 3 millioner i uka bare for å sitte på benken. Sannsynligvis hadde jeg hatt nok i banken fra før, hvis RM hadde tilbydd meg slike mengder for bare å bære vannflasker og pusse sko.

Den jobben hadde jeg heller gjort gratis i Newcastle.

Jaja, nok OT for denne gang.

Gratis er jeg ikke sikker på, man trenger vel penger for å overleve. Men hadde heller gjort en jobb for Newcastle United og tjent 100k i måneden, enn å gjort en jobb for Liverpool hvor jeg hadde fått 300k i måneden. Pæng iss nåt evryting
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3109 på: 04. Juli 2012, 14:14 »
Det tviler jeg på hvis du faktisk hadde fått muligheten :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3110 på: 04. Juli 2012, 14:23 »
Ved nærmere ettertanke, så er faktisk ikke 100k i mnd såå mye i dagens samfunn. Men om vi sier 100k i uka vs 300k i uka, så hadde jeg, hands down, tatt 100k i uka om jeg trivdes best der.

Hva skal man egentlig med mer enn det? :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3111 på: 04. Juli 2012, 14:32 »
Er det en ting jeg kan love deg, så er det at du aldri blir fornøyd med lønna di :P
Du har det fett med 5 mill i året (ca 100k mnd) men tenk hvor fett du hadde hatt det med 15 mill!!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3112 på: 04. Juli 2012, 14:51 »
Det er lett for oss å sitte her og snakke om lojalitet som aldri har vært i en situasjon der du må velge mellom lojalitet og penger. Jeg tror 90% av folkene på forumet, meg selv inkludert, ville valgt penger over trivsel dersom vi snakker en god slump ekstra penger. Hadde jeg vært BH Riise, som nok selv vet at han ikke er en spesiellt talentfull fotballspiller, som på mirakuløst vis allerede har oppnådd det høyeste HAN kan oppnå som fotballspiller, spille på landslaget, så hadde jeg helt klart takket ja til å sitte på benken i PL for det dobbelte av hva jeg får for å spille i bingoligaen i Norge. Altså: Jobbe mer, tjene mindre < Jobbe mindre, tjene mer.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #3113 på: 04. Juli 2012, 14:52 »
Som jeg pleier å si. Man kan uansett bare kjøre en bil av gangen. Og Cheiker'n er inne på noe der as.

Hadde lett valgt det samma. Tilbake til Sturridge der har vi spiller som jeg tror stikker for penger. Typ Kina, russland all that jazz !

Kan ikke se for meg at han blør for drakta og går ned i lønn for å spille i Newcastle :crest:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3114 på: 04. Juli 2012, 14:55 »
Er det en ting jeg kan love deg, så er det at du aldri blir fornøyd med lønna di :P
Du har det fett med 5 mill i året (ca 100k mnd) men tenk hvor fett du hadde hatt det med 15 mill!!

Tror faktisk ikke jeg hadde hatt det noe fetere med 15mill enn med 5mill. Alle mennesker har en "maksgrense" liksom og når det kommer til flashy ting og alt annet dritt som koster penger, så er min ganske lav.
 Selv med 300 billioner så hadde jeg ikke kjøpt meg yacht til 300mill. Lett for meg å si, siden jeg ikke har 300 billioner? Ja absolutt, men jeg har ikke lyst på en yacht til 300mill. Selvom ting er dyrt og fancy, betyr det ikke at alle mennesker på jorda har sykelig lyst på det:)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3115 på: 04. Juli 2012, 15:00 »
 :offtopic:

Sakho hadde en estimert verdi på £15 millioner i fjor sommer. Tviler på at det er noe mer en paper talks at vi skal være interesserte i å signere han. Da må vi kanskje doble budsjettet vi hadde på Douglas, og tror ikke PSG vil slippe Sakho billig selv om de har mye på bok.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3116 på: 04. Juli 2012, 15:03 »
Aner ikke noe om Sakho, utenom at han er et beast på fifa, men magefølelsen er meget, meget god!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3117 på: 04. Juli 2012, 17:04 »
Sitter på telefonen nå, men skal forsøke å finne linken når jeg kommer hjem.. Den dukket opp på newsnow, og nufcblog har skrevet om det. Men leste det et annet sted også..
Ang Sakho altså.. At han mistet plassen i vår, og er på utkikk etter førstelagsspill :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3118 på: 04. Juli 2012, 17:16 »
Nufcblog er en grusom kilde. Kopierer han ikke Chronicle og lager sine egen tolkninger - så tar han gjerne ting fra løse lufta også og lager en historie på det.

Skal vi slutte å bruke den siden som kilde? :)

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3119 på: 04. Juli 2012, 17:28 »
Sakho er eget produkt og det er ikke lenge siden han var kaptein i en alder av 20 år. Skjer ikke at PSG slipper han.
Oscillons From The Anti-Sun