20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3090 på: 03. Juli 2012, 23:37 »
Han må vell ta seg en pause også hvis det viser seg å være en alvorlig hjernehinne betenelse. Tror forsatt vi fisker i land De Jong jeg :) lenge leve optimismen ;)
Joey Barton 7

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3091 på: 04. Juli 2012, 00:30 »
Jeg hadde i hvert fall tatt De Jong forran Sturridge, følte han "mistet" det mot slutten av sesongen..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3092 på: 04. Juli 2012, 00:37 »
Sturridge er ikke noe glad i å spille på kanten. Han var glimrende i Bolton, og der fikk han spille midtspiss. Chelsea-fansen på andre forum hvor jeg henger etterlyste Sturridge som midtspiss igjennom hele fjorårssesongen.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3093 på: 04. Juli 2012, 00:41 »
Som Boris påpeker er han en midtspiss, ikke en ving. I samme gate som Demba Ba der altså. Og nei, sier ikke at de er like spillertyper..
Og Andymag; Sturridge var på lån i Bolton. Golddiggere er også ute etter spilletid.

Synes han er god, men tror personen ikke passer inn i spillergruppa vår dessverre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3094 på: 04. Juli 2012, 01:28 »
snkz - ikke meningen å være stygg, men du trenger ikke påpeke det samme så mange ganger på rad etter hvert innlegg. Vi har skjønt at du ikke har trua på dette ;)

Sturridge som ren spiss sikler jeg enormt etter. Det er også en slik spisstype vi har manglet i laget vårt i lange tider. Hvorvidt personen passer inn føler jeg ikke at jeg veit nok om - fyren er enda ung og har forhåpentligvis ganske klare ambisjoner om å nå langt både for klubb og landslag. At han har fått penger hevet etter seg er jo i og for seg ikke hans skyld. Skulle han signet for oss ville det uansett blitt på overkommelige betingelser - og skulle han være villig til noe slikt legger ikke jeg meg på magen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #3095 på: 04. Juli 2012, 01:43 »
Helt ærlig, nevn en engelsk spiller under 35 som ikke er golddigger?  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3096 på: 04. Juli 2012, 01:50 »
Scott Parker!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3097 på: 04. Juli 2012, 02:09 »
Dro til Chelski i sin tid, han. Dro så til oss etterpå på høy lønn, så til Hammers som ikke var kjent for å holde tilbake :P
At han valgte Newcastle i sin tid var vel antakeligvis i stor grad basert på lønn tenker jeg :P

Hvorfor avgrense til engelske spillere over 35 også? Det gjelder da spillere generelt, det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3098 på: 04. Juli 2012, 02:28 »
Generelt sett blir det feil for meg å kalle spillere som går til toppklubber i PL for gullgravere, muligens med mindre de kommer fra en rivaliserende toppklubb da. Lønna i de klubbene er relativt syk ja, men de tilbyr også noe helt spesielt rent sportslig for ambisiøse spillere.

Derimot er det kanskje mer passende på spillere som går til svakere lag eller til jallaligaer i midtøsten/kazhakstan/kina osv. Det er forståelig at man gjør det mot tampen av karrieren, men det er nok da for de fleste kun snakk om penger.

Det finnes selvsagt enkeltunntak osv. Bogarde er vel galleonsfiguren til alle gullgravere. :) Føler ikke at Sturridge helt kvalifiserer jeg da, men skjønner forsåvidt tankegangen til de som mener det også.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3099 på: 04. Juli 2012, 09:16 »
Butterfield som vi i lengre tid er blitt linket til har signert for Norwich
http://www.canaries.co.uk/page/player/LatestNews/0,,10355,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3100 på: 04. Juli 2012, 10:11 »
Hvis vi utvider definisjonen av goldddiggers til alle som spiller fotball i Premier League, så er det knapt en sjel som ikke kan kalles det.

For meg er en gold digger en person som er sykelig opptatt av penger og berømmelse. Bjørn Helge Riise er en spiller som fort kunne takket ja til Real Madrid, selv om han aldri hadde fått spilt fotball igjen, ikke en gang for B eller C-laget. Der har vi for meg definisjonen av en gold digger. En som på grunn av penger og berømmelse heller vil sitte på tribunen for et wankership-lag, enn å spille fotball for en klubb på et lavere nivå (Tippeligaen) og tjent bare en brøkdel.

Eller vi har Michael Owen - om man vil. Han hadde nok heller sittet på tribunen i Madrid enn å spille fotball for Newcastle. Om han hadde fått muligheten til det. Men Real ville ikke ha han, og han måtte finne seg en ny klubb. Freddy Shepherd var den eneste som var gal nok til å kaste penger etter han. Hva han velger å gjøre nå som Man Utd ikke vil betale han lenger, er ikke godt å si, men jeg ser ikke for meg at han takker ja til en pay-as-you-play-avtale med Southampton for å si det sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3102 på: 04. Juli 2012, 12:44 »
Ser helst at det kommer inn nye spillere før flere forlater klubben!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3103 på: 04. Juli 2012, 12:57 »
Ryktes om Sakho fra PSG. Var en gang et kjempelovende talent, men jeg har ikke fulgt med på han i det siste.
Skal visstnok være tilgjengelig for en overgang, og jeg er ganske så positiv til han. 22 år gammel, midtstopper og fransk!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3104 på: 04. Juli 2012, 13:12 »
Bjørn Helge Riise er en spiller som fort kunne takket ja til Real Madrid, selv om han aldri hadde fått spilt fotball igjen, ikke en gang for B eller C-laget.

Jeg ville gjort det samme.
Same old Shearer, always scoring!