20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3075 på: 03. Juli 2012, 20:26 »
Ja, den er falsk..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3076 på: 03. Juli 2012, 20:26 »
Mathieu Debuchy @MathieuDebuchy

if Newcastle United sign up Douglas,Teixeira ,Luuk de Jong and a few others im not gonna lie im getting overly exited about the season ahead

Fake?
Andy a... Hva tror du? :lol:

Christian

• Gjest
« Svar #3077 på: 03. Juli 2012, 20:27 »
 ::p Ikkje berre Andy som har gått i fella:

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/07/03/transfer-talk-twitter-account-for-mathieu-debuchy-adds-fuel-to-fire-72703-31316848/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Sitat
A TWITTER account claiming to be that of France and Lille full-back Mathieu Debuchy has added fuel to the transfer fire surrounding his possible move to Newcastle United.

The account, called @MathieuDebuchy, said: ?If Newcastle United sign up Douglas, Teixeira, Luuk de Jong and a few others I?m not gonna lie I?m getting overly excited about the season ahead?.

Interest around the defender has risen after he enjoyed a successful Euro 2012 campaign with several clubs including Newcastle, Chelsea and Inter Milan all citing interest in the 26-year-old.

The Chronicle is still trying to verify the account?s authenticity, but cannot confirm at the present moment if it is genuine.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3079 på: 03. Juli 2012, 20:28 »
Chronicle er jo en skandale. Utrolig nok så var det ikke Lee Ryder som laga den artikkelen. Viser jo bare at det er mer enn et udugelig hode i den avisen :P

Christian

• Gjest
« Svar #3080 på: 03. Juli 2012, 20:31 »
Hatem Ben Arfa ‏@H_atemBenArfa
@lee_ryder if NUFC sign up Heskey, Boumsong, Reo Coker and a few others im not gonna lie im getting overly exited about the season ahead!

:spytt:

(Er fake Ben Arfa konto, så ingen går i fella  ;) )

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3081 på: 03. Juli 2012, 20:41 »
Liten mulighet for cissokho igjen no? som clearly vill vekk...
http://www.nufcblog.com/2012/07/03/newcastle-target-desperate-to-leave-french-club/
Venter i spenning...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3082 på: 03. Juli 2012, 21:06 »
Nei, egentlig ikke. Kan du tegne den ?

Sist jeg så noe av sturridge var det diva tendenser og hel bom på ball. Virker litt sutrete. Husker når vi var linka med han i fjor hahaha som forumet satt med setebeltet på  :coloccini: !!!

Du vil seriøst ikke ha Sturridge?  ???

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3083 på: 03. Juli 2012, 21:27 »
Mathieu Debuchy @MathieuDebuchy

if Newcastle United sign up Douglas,Teixeira ,Luuk de Jong and a few others im not gonna lie im getting overly exited about the season ahead

Fake?

Som bare det ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3084 på: 03. Juli 2012, 21:38 »
Jeg vil også si det!! Den twitter-kontoen er fake :)
Same old Shearer, always scoring!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #3085 på: 03. Juli 2012, 23:01 »
Nei, egentlig ikke. Kan du tegne den ?

Sist jeg så noe av sturridge var det diva tendenser og hel bom på ball. Virker litt sutrete. Husker når vi var linka med han i fjor hahaha som forumet satt med setebeltet på  :coloccini: !!!

Du vil seriøst ikke ha Sturridge?  ???

Nei, du vil ha han ?. De Jong er en mere komplett spiller. Jeg sitter fortsatt og venter på nyheter om De jong og det ville vært synd om han glipper. Mest sannsynlig gjør han det nå. 

Sturridge fallt av litt ifjor + jeg tror han er litt gold digger og krever høyere lønn.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3086 på: 03. Juli 2012, 23:13 »
De Jong for 14 mp kontra Sturridge for 9-11 så hadde jeg klart valgt Sturridge. Som en her påpekte så er de Jong litt samme type som Cisse og behovet for en slik spiss er ikke like stort i mine øyne som behovet for en raskere og mer teknisk en som for eksempel Sturridge.

Skal heller ikke undervurdere at Sturridge er en proven PL-spiller av høy klasse, mens De Jong må ta et langt og vanskelig steg fra Eredivisie om han skal komme.

Litt unødvendig å snakke så mye om dette da vel begge spillerne er noen vi kan glemme...

Peter

• Gjest
« Svar #3087 på: 03. Juli 2012, 23:14 »
Ser ikke helt hvor Sturridge falt av ifjor... scoret 10 maal og var mye inn og ut av et Chelsea lag som generelt sett var ganske raattent. Sturridge hadde vaert veldig bra, og hadde glidd rett inn i et 4-3-3 system. Hadde blitt veldig glad om han signerte.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3088 på: 03. Juli 2012, 23:18 »
Og det at du mener han er en gold digger skjønner jeg ingenting av. Mannen har jo flere ganger utrykt ønske om å bytte klubb for å få mer spilletid og gikk jo også til Bolton for å oppnå dette. Hvis du mener dette definerer en gold digger så bør du slå opp ordet  :koko:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3089 på: 03. Juli 2012, 23:25 »
Det har vel aldri vært noe særlig tvil om at Sturridge er greit opptatt av å tjene mye penger?