20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760347 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2985 på: 30. Juni 2012, 08:31 »
Ja nå må vi ha anita som hans erstatter. Litt synd guthrie dro,men han har sine begrensninger. Så for at vi skal utvikle oss positivt , må vi nok kvitte oss med slike middelmådige spillere. Lykke til i reading guthrie!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2986 på: 30. Juni 2012, 10:14 »
Fantastisk mann som tråkket til når vi trengte det som mest. Bare synd han ikke er god nok for ambisjonene våre. På den andre siden liker jeg at noen forsvinner ut også. Selv om han gikk gratis og ikke hadde alt for mye i lønn, blir det frigitt midler til nye spillere.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #2987 på: 30. Juni 2012, 11:56 »
Evening Chronicle melder at Luuk er i Newcastle! begynner å bli meir spennande.  :fisk:

http://www.nufcblog.com/2012/06/30/luuk-de-jongs-visit-to-st-james-park-took-his-breath-away/

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2988 på: 30. Juni 2012, 11:58 »
Trist at Guthrie drar. Alltid likt spillestilen hans og er sikkert eneste her på forummet med Guthrie-drakt? :P
De få målene han har scort for oss har vært herlige og alle husker vel assisten hans mot spurs.
Ønsker han alt godt i Reading!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2989 på: 30. Juni 2012, 12:03 »
Evening Chronicle melder at Luuk er i Newcastle! begynner å bli meir spennande.  :fisk:

http://www.nufcblog.com/2012/06/30/luuk-de-jongs-visit-to-st-james-park-took-his-breath-away/

Jeg tror du bør lese det som står skrevet, ingen som melder noe som helst om at han er i Newcastle nå.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2990 på: 30. Juni 2012, 12:29 »
Det er spennende tider dette :phui: Håper det er noe i at det ER folk fra Newcastle i Nederland da!
Er mest lysten på ein stopper eg då :fisk:
Kanskje besøket er eit rykte falskt sådan, for å skjule et besøk ein heilt annen plass :iik:
« Siste redigering: 30. Juni 2012, 12:32 av Jonny »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2991 på: 30. Juni 2012, 14:13 »
Må innrømme at jeg misliker bruken av nufc blog som kilde. Fyren er så i overkant positiv til absolutt alt av nyheter - og formidler de mer godtroende enn en pengegiver til Visjon Norge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2992 på: 30. Juni 2012, 14:55 »
Må innrømme at jeg misliker bruken av nufc blog som kilde. Fyren er så i overkant positiv til absolutt alt av nyheter - og formidler de mer godtroende enn en pengegiver til Visjon Norge.

Haha, denne kommentaren var faktisk like morsom som gyldig  :spytt:

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2993 på: 30. Juni 2012, 15:02 »

Synes nufcblog er en grei kilde å bruke - de fleste nyhetene som kommer ut her kommer jo fra lokalavisene, sky og andre relativt pålitelige kilder. Er ikke akkurat gravende journalistisk arbeid som ligger til grunn for nufcblog, men heller en sammenstilling av nufc nyheter som jeg synes det er god i stedet for å gå inn på en drøss ulike kilder. Så får det heller være at han ikke er redd for å gjøre en positiv twist, men så det jo tross alt en blogg..

For å si det på en annen måte så tror jeg at nyhetene som publiseres på bloggen er vesentlig mer pålitelige enn mange av de britiske tabloidene som f.eks. Teamtalk og andre henter ukritisk fra.
« Siste redigering: 30. Juni 2012, 15:06 av Andi »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2994 på: 30. Juni 2012, 15:08 »
NUFC Blog er en helt grei samleside for å oppdatere seg raskt på hva som skjer i og rundt Newcastle United. Du må lære å ta den for det det er verdt, så går det fint. Men litt enig med Kristoffer i at siden kan bli i overkant posetiv til alt og alle en gang i blant.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2995 på: 30. Juni 2012, 15:09 »
Jeg velger heller bruke den egentlige kilden, enten det er Sky, The Journal eller Evening Chronicle. Jeg ser hva du mener da, jeg bare irriterer meg over den grusomt naive tonen han hele tiden skriver i :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2996 på: 30. Juni 2012, 15:16 »
Absolutt bedre det, men tingen for meg er å få disse tingene samlet på en side. Mange av sakene der åpner jeg ikke en gang, men leser bare på førstesiden. Andre ganger stopper jeg å lese halvveis og gir f. Har tatt meg selv i å bli irritert av "skrivemåten" på den siden jeg også, men funnet ut at det går mye bedre hvis jeg bare flirer av det, eller stopper å lese. Er det noe som virkelig er interessant, eller troverdig, så går jeg heller videre til den opprinnelige kilden.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #2997 på: 30. Juni 2012, 16:22 »
Andre som nesten ikkje klare å sjå for seg at me ska betale £12M for De Jong? Det må isåfall være for at Pardew ska få viljen sin. Kanskje derfor Best må gå? Best er jo egentlig grei og ha. Sammen med at Løvenkrands', Guthrie's og Smith's lønn er borte, så er det jo ein mulighet. Eg meiner vertfall ein 21 år gammel kommende landslagstjerne med god mål-ratio for £12M er greit!
Venter i spenning...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2998 på: 30. Juni 2012, 20:42 »
Så lenge dei £12M ikkje går på bekostning av stopper og back og evt andre innkjøp så er det greit.
Men skoen trykker ikkje først og fremst på spissplass! Stopperplass det er der skoen trykker mest, også på backplass er det vel eit større behov  :grine:
Behovet er vel også tilstede på midtbana no når Guthrie er solgt til Reading!!!
Spiss er det vel strengt tatt behov for den dagen Ba og/eller Best er borte!?
« Siste redigering: 30. Juni 2012, 20:55 av Jonny »

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2999 på: 30. Juni 2012, 21:00 »
Forrige sesong er vi alle enige om at var over vårt potensial. De middelmådige imponerte mens våre stjerner ble synlige på himmelen selv for klubber som MU og Chelsea.
Neste sesong kan bare bli lik, eventuelt bedre, om vi henter inn noen spillere.

Hver for seg har vi to spisser som ikke sliter med å finne nettmaskene. Å få dem til å fungere sammen er en annen sak men at vi har to gode spisser er det liten tvil om. I bakhånd har vi Best og en Ameobi som står frem to oppgjør i sesongen. Forrige sesong spilte vi cirka 50/50 433 og 442 så god dekning vil jeg si(?).

Keeperplassen er klar. Den sentrale midtbanen er klar. Stopperne med Colo og Saylor, samt Santon på backen, klinger for meg også veldig bra!

Så første11 trenger en back for Simpson. Gutierrez klarer jeg ikke si noe vondt om. Han vil absolutt det beste for klubben og viser dette på banen. Sliter offensivt så en ving/vm kanskje?

Spiller man med Newcastle på fifa12 ser man at første11 er konge, men så... Alle vet vi trenger bredde!
Men når vi nå selger vår midtbane nummer2 og skal bruke 12mp på en SPISS???

Jeg er litt bekymra jeg gutter... En stopper, back, midt (2?) og en ving sku jeg sett...

« Siste redigering: 30. Juni 2012, 21:03 av Magpie93 »