20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2940 på: 29. Juni 2012, 08:52 »
Det er så mange muligheter at jeg nesten mister besinnelsen.

"This is Good - and now best!!!"

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2942 på: 29. Juni 2012, 09:33 »
http://www.nusport.nl/engeland/2847309/newcastle-en-twente-tafel-luuk-jong.html

Sitat
A delegation from Newcastle fly Friday to the Netherlands to negotiate the transfer of Luuk de Jong, leader of the attack FC Twente.

The Premier League club is preparing a bid of 12.5 million, so post the Tubantia. Initially, Newcastle about ten million euros for the 21-year-old striker.

Newcastle United is looking for a successor of striker Demba Ba, who probably will leave the club after a highly successful season.

De Jong, who also is associated with Benfica and Schalke 04, has a contract with Twente until mid 2014.

He was one of six field players in the selection of Orange to a minute in action at the European Championships.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2943 på: 29. Juni 2012, 09:35 »
Merker at min overgangsboner begynner å mekke seg opp!   :nervøs:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2944 på: 29. Juni 2012, 09:40 »
Dette er jo julaften for engelske medier :P
Også for skribentene på nufc.co.uk. De har lært seg ordspill-kunsten de også, og behersker den fullt ut.

Men jeg tar ikke for gitt at dette er i boks før det står på nufc.co.uk. Det kan bare være et av tusen rykter, som bare stemmer sånn halvveis.

Får vi Good, i tillegg til Debuchy. Anita og De Jong, så har jeg farlig stor tro på laget kommende sesong,
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2945 på: 29. Juni 2012, 10:28 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas
As we reported in Journal yesterday, Debuchy will join if fee can be agreed. He wants to sign for #nufc & so far, no other club has bid.

#nufc seemed confident from the off... Cabaye friendship key. Info is that de Jong & Anita also keen on the move.

Ganske utrolig egentlig at ingen andre klubber har lagt inn noe bud på Debuchy. Håper vi kan bli enige med Lille.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2946 på: 29. Juni 2012, 10:33 »
As we reported in Journal yesterday, Debuchy will join if fee can be agreed. He wants to sign for #nufc & so far, no other club has bid.

#nufc seemed confident from the off... Cabaye friendship key. Info is that de Jong & Anita also keen on the move.

Ganske utrolig egentlig at ingen andre klubber har lagt inn noe bud på Debuchy. Håper vi kan bli enige med Lille.

Heldigvis for oss overbeviste han ikke de to siste kampene han spilte i mesterskapet tho.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2947 på: 29. Juni 2012, 11:03 »
Virker som om det skjer mye nå :)

Graeme Bailey ‏@SkyGraemeBailey
Sky Sports understands a delegation from Newcastle has arrived in Holland to open talks with Twente over Luuk de Jong. http://bit.ly/LzbWyu

Newcastle also in Holland to talk about Douglas - but Twente are standing firm on both players. Derek Llambias wants deals done.
Godsanger?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2948 på: 29. Juni 2012, 11:26 »
Ser ut som vi har en spennende helg/uke i vente!  :coloccini:

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2949 på: 29. Juni 2012, 11:29 »
Jepp. Endelig er det noen rykter som det faktisk kan være noe hold i. Jeg hopper lett over alle talksport/goal-ryktene.

Gleder meg stort at vi fortsatt er keen på Douglas. Good er helt sikkert jævla good, men hadde vært betryggende med en litt mer rutinert midtstopper i tillegg.
Godsanger?

Christian

• Gjest
« Svar #2950 på: 29. Juni 2012, 11:31 »
EM snart over, og nå vil det nok ta av på overgangsfronten for alle klubber. "Haster" med å ha på plass nye spillere til pre season.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2951 på: 29. Juni 2012, 11:34 »

Sky Sports understands a delegation from Newcastle has arrived in Holland to open talks with Twente over Luuk de Jong. http://bit.ly/LzbWyu

Newcastle also in Holland to talk about Douglas - but Twente are standing firm on both players. Derek Llambias wants deals done.
Håper mest på ein avtale med Douglas eg då!!!!! :coloccini: Ryktes det om ein evt pris på Douglas?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2952 på: 29. Juni 2012, 11:37 »

Håper mest på ein avtale med Douglas eg då!!!!! :coloccini: Ryktes det om ein evt pris på Douglas?

Vet ikke, med en good på plass og kanskje Ba på vei ut, så ser jeg nesten De Jong som et enda større ønske enn Douglas, er det bare meg? :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2953 på: 29. Juni 2012, 11:38 »
Nå begynner det!! :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2954 på: 29. Juni 2012, 11:45 »
Ryktes Newcastle har bydd 6 mill pund for deb. Altså høyner budet fra 4 mill pund.