20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759840 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2895 på: 27. Juni 2012, 13:11 »
Skremmende om vi tar til takke med Toivenon i steden for De Jong imo...
Klasseforskjell på disse..
Har du sett nok av de til å bedømme dette?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2896 på: 27. Juni 2012, 13:15 »

Mye som er skremmende tydeligvis.

Tar selvfølgelig De Jong om jeg kunne valgt, men sitter ikke i fosterstilling den neste uka om det ikke skulle bli slik..
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2897 på: 27. Juni 2012, 13:18 »
Har du sett nok av de til å bedømme dette?

En 26 år benkesliter på det svenske landslaget mot en 21 åring som burde spilt på det nederlandske landslaget.

Men har bare sett de jong en del, men får hva jeg har lest om Toivenon så er ikke dette en spiller jeg har lyst på. Har lyst på en ung sulten spiller, som kan være med å ta over for Ba/Cisse når den tid måtte komme. De Jong er også så nærme en "komplett" angrepsspiller man kommer føler nå jeg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2898 på: 27. Juni 2012, 13:28 »
Toivonen spilte iallfall for Sverige, og hvem var det som gjorde det best igjen av Sverige og Nederland i EM?  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2899 på: 27. Juni 2012, 13:31 »
Som burde spille for Nederland? Du mener altså at De Jong burde foretrekkes fremfor Van Persie og Huntelaar?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2900 på: 27. Juni 2012, 13:50 »
Som burde spille for Nederland? Du mener altså at De Jong burde foretrekkes fremfor Van Persie og Huntelaar?

Huntelaar så absolutt ja.

Aldri likt typen, føler han ikke utmerker seg på noen områder, noe man også så når han fikk spille i EM.
Men det er min mening da.

Men jeg ville heller hatt en sulten De Jong enn en cocky Hunterlaar, menmen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2901 på: 27. Juni 2012, 13:52 »
De Jong i steden for Huntelaar? Du kan jo seriøst ikke være frisk.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2902 på: 27. Juni 2012, 13:58 »
De Jong i steden for Huntelaar? Du kan jo seriøst ikke være frisk.

Om jeg ikke får ha min mening uten å bli kalt syk, så er det du som har problemer her ;)

Hva bidro Hunterlaar med under EM?

Han virker for høy på pæren og det virker som han selv mener han burde starte hver kamp uansett hva.

Ikke at jeg ville startet med noen av dem, men om så var tilfelle ville jeg kanskje heller valgt De Jong ja.

Men nå har jeg aldri vært noe fan av Hunterlaar heller.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2903 på: 27. Juni 2012, 14:02 »
Huntelaar scoret 12 mål for Nederland i EM-kvaliken. Om ikke det er godt nok, så vet jeg ikke hva som må til.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2904 på: 27. Juni 2012, 14:04 »
Toppscorer i Bundesliga samt 12 mål for Nederland i kvalikken. Vanskelig å skjønne hvorfor Huntelaar blir foretrukket gitt.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2905 på: 27. Juni 2012, 15:38 »
Mange mente jo faktisk at Huntelaar skulle prioriteres foran Van Persie, noe jeg absolutt kan se poenget med når du ser prestasjonene hans for landslaget!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2906 på: 27. Juni 2012, 15:58 »
Det er ikke uten grunn at alle de 6-7 nederlenderne jeg pratet ville se Hunterlaar fremfor selveste van Persie i EM, og ble sure, grinet og kjipe angående EM så fort de så at RvP fikk starte den første kampen. Hunterlaar er en glimrende spiller, lik det eller ei. Men de Jong, Krul og de unggutta blir mest sannsynelig å se i 2014, med mindre noe alvorlig skjer med de.

Jeg ville også se Huntelaar i EM og var så sikker på at han ville starte at jeg hadde han som kaptein på fantasyen min. Er ingen fan av kisen, men fotballmessing er han meget god, og ja, han er høy på seg selv, men de Nederlenderne jeg har pratet med liker måten han er høy på seg selv på, i motsetning to Robbens måte å være det på.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2907 på: 27. Juni 2012, 16:48 »
Problemet til Nederland har jo alltid vært at spillerne deres har vært høye på dem selv og ikke fungert sammen som et lag. Selv ville jeg foretrukket Van Persie fremfor Huntelaar enten det gjelder klubb eller landslag. Det er jo uansett en drøy påstand å ønske De Jong fremfor Huntelaar om en ikke har veldig inngående kjentskap til De Jong. På en eller annen måte tviler jeg litt på at snitzl har sett så grusomt mye av De Jong, men du må gjerne arrestere meg om jeg tar feil ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2908 på: 27. Juni 2012, 17:00 »
Ser nå at Bas Dost har gått til Wolfsburg. Noen som vet hvor mye han gikk for? Var ikke Newcastle linka til han en stund?
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2909 på: 27. Juni 2012, 17:33 »
Steven Davis avslått transfer til Newco Rangers og er dermed fri agent. Hent, hent, HENT!!!!!