20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760349 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2805 på: 19. Juni 2012, 11:18 »
Faktafeil/rent oppspinn hos lolkilde på internett.

NEWS AT ELEVEN.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2806 på: 19. Juni 2012, 11:23 »
Dailymail er faktisk ikke noen lolkilde, så det der burde ikke skje..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2807 på: 19. Juni 2012, 11:24 »
Kan vi ikke bare by £6-7mill for Debuchy! Irriterende at vi skal legge inn et småbud, som sikkert får toppen i Lille til å begynne å lure.. Blir bare flere og flere interesserte klubber, så vi må slå til mens vi kan!
Du har hørt om forhandlinger? Si at Lille krever £7m, vi byr £4m og forhandlingene ender med at vi betaler £6m. Vips var £1m spart.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2808 på: 19. Juni 2012, 11:29 »
Haha ja er jo selvsagt ikke idiotisk. Er jo et spill. Vi vil jo selvsagt ha spilleren så billig som mulig. Liker godt vi ser ut til å ha bydd både på luuk og høyre backen. Gooo Newcastle. Får vi de to trenger vi bare en stopper så er vi der:) så kan vi krydre back up plasser med talenter.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2809 på: 19. Juni 2012, 11:43 »
Liker det jeg hører om bud på både De Jong og Debuchy, selv om budet på sistnevnte kanskje var litt lavt. Så lenge vi har starta visse forhandlinger er jeg ikke bekymra over akkurat det da. Vi er i hvertfall tilsynelatende tidligere ute enn andre hvertfall, noe som er bra.

Bring em on!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2810 på: 19. Juni 2012, 13:00 »
News in the Newcastle Journal this morning, that rich French club, Paris Saint Germain, have joined the race to sign top French right-back Mathieu Debuchy.

PSG have joined English clubs Chelsea and Manchester City, as probably the three richest football clubs in the world, when they announced in May of last year, that Qatari investors had bought a controlling 70% stake in the club for around £40M.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2811 på: 19. Juni 2012, 17:30 »
Kan vi ikke bare by £6-7mill for Debuchy! Irriterende at vi skal legge inn et småbud, som sikkert får toppen i Lille til å begynne å lure.. Blir bare flere og flere interesserte klubber, så vi må slå til mens vi kan!

Kan ikke fatte at folk i det ene øyeblikket hyller måten Ashley forhandler på, for så i neste øyeblikk si at det er idiotisk. Ashley har da bevist nok ganger nå at det IKKE er idiotisk? For å nevne noen eksempler: Tioté, Cabaye, Ben Arfa...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2812 på: 19. Juni 2012, 18:42 »
Enig Tveit.

Jeg tør å påstå at Ashley og gutta i toppen vet bedre om hvordan de skal forhandle frem overganger. Ashley er en steinhard forhandler og jeg er ikke overrasket over at første budet er såpass lavt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2813 på: 19. Juni 2012, 20:14 »
Jepp. Jeg kjøpte leilighet i dag. Den lå til  2 550 000 kr. Mitt første bud var 2 200 000 kr. Endte med at jeg fikk den til 2 400 000 kr. Altså 150 000 under takst. Hadde jeg ikke begynt så lavt så kanskje jeg ikke hadde fått den til den prisen :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2814 på: 19. Juni 2012, 20:29 »
Men nå vil ikke akkurat et slikt lavt bud gjøre at Lille føler seg tvunget til å selge han noe billigere. De vil jo helst beholde han. I tillegg er det flere storklubber etter Debuchy som sikkert er villige til å betale en del penger for han. Jeg tror vi må minst doble budet for at det skal bli godtatt. Lille er ikke en klubb som selger bare for gøy, selv om de selger de sine beste spillere. £32 mill for Hazard, £10 mill for Gervinho, £10-15 mill for Sow og Cabaye riktignok £4,5m, men han hadde utkjøpsklausul på den prisen!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2815 på: 19. Juni 2012, 22:10 »
Du har hørt om forhandlinger? Si at Lille krever £7m, vi byr £4m og forhandlingene ender med at vi betaler £6m. Vips var £1m spart.

Haha.. nei, eg har ikke hørt om forhandlinger ;) Selvfølgelig er det ikke dumt å begynne med et lavt bud, da det i flere sammenhenger kan bety en lavere sluttpris.. Men i dette tilfellet tror eg ikke det! Alle ser på EM, og når han spiller så bra som han gjør så blir det ikke færre interesserte klubber.. Alle vil ha spillere som gjør det bra i slike turneringer! Men men.. 

Tveit, har aldri sagt at eg synes det er idiotisk xD

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2816 på: 19. Juni 2012, 22:38 »
Han midtstopperen på Ukraina, Rakitsky, var ganske god. Noen som vet noe mer om han? Kunne han vært noe, eller er han ikke typen, pris osv?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2817 på: 19. Juni 2012, 22:44 »
Har faktisk vanskelig for å tro at vi får verken Debuchy eller De Jong nå, men det er lov å håpe. Vi står jo i en sterkere stilling enn i fjor når det gjelder å hente spillere men allikevel...

Jeg har en snikende følelse av at vi jobber med Moussa Sissoko. DET hadde vært en knallsignering det!

Jeg står også faktisk på at en Hugo Rodallega på free transfer hadde vært meget god business. Sulten mann som kunne tilført oss en ny dimensjon med sin rutine og bevegelighet! Fortsatt bare 26 og det er perfekt alder det.

Og sleng nå 7 mill på bordet for Mbiwa da så har vi tre gode lirare på gang som forsterker til de grader ;)
Christian Zapata rykka ned med Villareal og er et annet godt alternativ!

svar til vetlera: Rakitsky spiller i shaktar donetsk, er en kjempebra stopper og har kontrakt til 2014. Jeg vil tro han er out of reach, men god er han!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2818 på: 19. Juni 2012, 22:44 »
Er nok ganske urealistisk med tanke på pris og lønn tenker jeg.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/yaroslav-rakitsky/profil/spieler_89222.html

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2819 på: 19. Juni 2012, 22:48 »
 :thumbd: