20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 761569 ganger)

0 medlemmer og 52 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2760 på: 17. Juni 2012, 18:04 »

While Toon chief scout Graham Carr has had Debuchy on his wish list for almost two years, the player?s important role for his country has alerted the likes of Roma and Inter Milan, while Man United could also be interested.

Now the Geordies are hoping the player?s friendship with Newcastle?s Yohan Cabaye could still swing any deal their way.

Fint å scoute en spiller i 2 år uten å by før nå..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2761 på: 17. Juni 2012, 18:07 »
Ja her har jeg absolutt ryggen til mr bieber. Amøba er jo drit. Setter han faktisk litt under heskey i skills ,og tror ikke mange av dere ønsker heskey hit. At amøba har vært her i årevis og er vår mest trofaste på årevis er kunn fordi vi ikke har fått solgt han. På en skala 1-10 er vel amøba en sterk 4er.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2762 på: 17. Juni 2012, 18:15 »
Enig med boris i Amøba-diskusjonen. Ler litt inni meg hver gang jeg ser folk kalle Amøba legende. Det blir bare for dumt. Kulthelt skal dere derimot få lov til å kalle han.

Legender er spillere som har storspilt for en og samme klubb over en (veldig) lang periode. Det kan ikke sies om Ameobi.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2763 på: 17. Juni 2012, 18:16 »

While Toon chief scout Graham Carr has had Debuchy on his wish list for almost two years, the player?s important role for his country has alerted the likes of Roma and Inter Milan, while Man United could also be interested.

Now the Geordies are hoping the player?s friendship with Newcastle?s Yohan Cabaye could still swing any deal their way.

Det er jo akkurat derfor vi har lykkes så godt på overgangsmarkedet den siste tiden. Vi kjøper spillere som har blitt scoutet over lang tid.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2764 på: 17. Juni 2012, 19:23 »
Utrolig at noen vil betale for å få Shola Ameobi! Da er det bare å selge synes jeg. Middelmådig spiller som ikke kommer til å bidra stort om NUFC vil etablere seg i toppen.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2765 på: 17. Juni 2012, 19:28 »

Det er en av grunnene til at Tiote er i klubben, for eksempel. Carr hadde sett han i en Roda kamp for mange år siden og hatt han på blokka siden da. :)

Viktig at man scouter spillere godt nok, slik at man veit hva man får. Vil nok tro det er en grunn til at en som burde blitt pensjonist får en 8-årskontrakt i stedet. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2766 på: 17. Juni 2012, 20:43 »
Utrolig at noen vil betale for å få Shola Ameobi! Da er det bare å selge synes jeg. Middelmådig spiller som ikke kommer til å bidra stort om NUFC vil etablere seg i toppen.
+1

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2767 på: 17. Juni 2012, 21:47 »

Det er jo akkurat derfor vi har lykkes så godt på overgangsmarkedet den siste tiden. Vi kjøper spillere som har blitt scoutet over lang tid.

Jada, vet det, men de må jo skjønne at andre klubber vil komme inn i kampen til slutt. Nå vil, etter ryktene, Arsenal og Chelsea også ha Debuchy..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2768 på: 17. Juni 2012, 21:56 »
Arsenal ville ha Cabaye også de. Uansett så må gutta på toppen styre, legger inn det budet de føler er godt nok. Sikker på at vi forsterker i de riktige posisjonene i år :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2770 på: 18. Juni 2012, 08:19 »

Standard oss det da....?

Men nei, merker jeg blir veldig trist om vi ikke får Debuchy på plass :(

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2771 på: 18. Juni 2012, 08:30 »
Debuchy på Twitter i går... :)

Mathieu Debuchy ‏@MathieuDebuchy

#nufc #newcastleunited

Hva legger vi i dette? Og er det noen som vet om profilen er ekte?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2772 på: 18. Juni 2012, 08:34 »
Hva legger vi i dette? Og er det noen som vet om profilen er ekte?
Du kan jo prøve å gjette :p

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2773 på: 18. Juni 2012, 08:47 »
Jeg vet hva vi legger i det, tenkte mest på om profilen var ekte  ::p

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2774 på: 18. Juni 2012, 08:58 »
Jeg vet hva vi legger i det, tenkte mest på om profilen var ekte  ::p
Du kan jo prøve å gjette.

Ingen seriøse spillere som driver og svarer folk på Twitter direkte om hvilken klubb han ønsker å gå til av feks. Tottenham eller Newcastle.
« Siste redigering: 18. Juni 2012, 09:01 av MLerbakk »