20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759966 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2340 på: 02. Juni 2012, 14:13 »
Her kan han i det minste vinne titler :yao:

Er vel ikke umulig for oss å kapre et ligacup-trofe i løpet av de neste sesongene?
« Siste redigering: 03. Juni 2012, 03:00 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2341 på: 02. Juni 2012, 14:17 »
Her kan han i det minste vinne titler :yao:

Haha. Hvis det er en ting denne klubben har vist opp gjennom årene er at om vi får en mulighet til å vinne en tittel klarer vi å kaste den bort på en eller annen måte.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2342 på: 02. Juni 2012, 14:42 »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2343 på: 02. Juni 2012, 14:47 »
Hey! Ikke glem:

Christian

• Gjest
« Svar #2344 på: 02. Juni 2012, 14:52 »
Og denne.. (verdens største trofe?)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2345 på: 02. Juni 2012, 16:34 »
Så dårlig som vi er i innenlandske cuper ser jeg det ikke som usannsynlig at de klubbene der kan kjempe til seg Mikke Mus-trofeet før oss :P

Uansett - der vil han etter alle solemerker være bankers hver eneste runde i Premier League - så det har jeg ingen problemer med å fatte at han ønsker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2346 på: 02. Juni 2012, 16:36 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2153502/West-Brom-Reading-eye-Danny-Guthrie.html

Om det er WBA og Reading som er i førersetet om en overgang med Guthrie, hadde det strengt tatt vært bedre for ham å forbli 2/3 valg her i NUFC. Her kan han i det minste vinne titler, spille i Europa og bli husket for en god karriere...

Det er nesten som eg vil sei at det er større sjanse for at han får seg ein cupseier i ein av dei klubbane enn her hjå oss. Slik det har vore dei siste åra so er me so ufatteleg dårleg i cupane og det er der me burde ha ein sjanse. Kanskje me kan få oss ein EL-tittel neste sesong ::p

Peter

• Gjest
« Svar #2347 på: 02. Juni 2012, 17:16 »
Når Atletico greier det år etter år, og Rangers, Braga og Fulham kom til finalen burde det strengt tatt være muligheter for en EL seier  :P

Kan skjønne at Guthrie ikke er fornøyd med å ikke spille uke ut uke inn, men hadde det vært meg hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt. Spille 25-30 kamper hver sesong i et rotasjonssystem for et lag som spiller i EL og kjemper om CL plass, eller et lag som ikke har trener(WBA), eller nettop har rykket opp med påfølgende stor risiko for nedrykk til CCC(Reading), eller en kaos klubb som var 2 poeng fra nedrykk forrige sesong(Villa).

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2348 på: 02. Juni 2012, 17:19 »
Så dårlig som vi er i innenlandske cuper ser jeg det ikke som usannsynlig at de klubbene der kan kjempe til seg Mikke Mus-trofeet før oss :P

Det var en veldig god periode på slutten av 90 tallet og begynnelesen av 2000 tallet der NUFC var veldig gode i FA cupen med 2 finaler på rad og 2 semifinaler etter det. Sir Bobby Robson var god på å få spillerne til å prestere når det gjaldt og vi nådde også semifinale i UEFA cupen under hans ledelse. Til og med under Greame Souness kom klubben langt i cupene. Det ble semifinale i både FA og UEFA cupen, eller var det kvartfinale det var i tapet for Sporting?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2349 på: 02. Juni 2012, 17:30 »
Forresten nå som Villareal rykket ned fra La Liga er det vel noen spillere som kunne være interessante derfra? Rossi er jo fremdeles ung og god. Sikkert noen andre gode på det laget som også kunne være av interesse.....

Christian

• Gjest
« Svar #2350 på: 02. Juni 2012, 17:33 »
Rossi har jo vært her før(på lån frå scum), spørst kva inntrykk han fekk da.

Vært skadet heile sesongen, så vil nok trenge tid som Ben Arfa å komme seg i match fit.

Peter

• Gjest
« Svar #2351 på: 02. Juni 2012, 17:36 »
Rossi hadde vært  :banana: :banana: :banana: Veldig god spiller! Hadde vel et mindre velykket låneopphold her for 5-6 år siden har jeg hørt, men har utviklet seg veldig siden da.
Ellers så er jo både Zapata, De Guzman og ikke minst Nilmar( :drool:) veldig spennende!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2352 på: 02. Juni 2012, 17:42 »
Jada, Frode - minnes den tiden. Souness tok oss langt både i UEFA-cupen og FA-cupen, men siden den tid har det vært ganske magert for vår del. Nå har jo Pardew vært med å tape cupfinaler både som manager og spiller, men han har ikke fått dreisen på det hittils for oss da i disse turneringene.

Lenge siden Rossi var her. Den gang på lån som et ungt talent under en manager jeg rater svært dårlig - og således bør det være relativt andre forhold nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2353 på: 02. Juni 2012, 17:54 »
Rossi har desverre kontrakt frem til 2016 og Nilmar blir 28 senere i sommer. Da er han like gammel som meg og er dermed å betrakte som skrap ;) Det gjør de nok litt urealistiske , men dog utrolig morsomt å drømme om.

Zapata har jeg foreslått selv! Fantastisk forsvarsspiller som jeg tror kunne passet fint ved siden av Colo.

Hva tror dere om Yacine Brahimi som vi blir linket sterkt til? Synes selv det virker som et veldig spennende kjøp. Håper vi får han!

Kunne Kjær vært en stopper man bør se nærmere på? Ute i kulden i Wolfsburg, megapotensiale, men svært ustabil de siste to årene.

og hva med denne mannen på free? noen som har sett han?
http://www1.skysports.com/football/news/12691/7791969/Henrique-leaves-Barca
« Siste redigering: 02. Juni 2012, 18:15 av kung_zlatan »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2354 på: 02. Juni 2012, 20:56 »
Afellay med scoring for Nederland i dag!