20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2235 på: 31. Mai 2012, 17:27 »
Bare sånn for å ha det klart, når dere skriver Rameiro og Romanio, mener dere da Romain Amalfitano?

Virker som det, ja! Spennende..  :thumbd:

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2236 på: 31. Mai 2012, 17:34 »
Obertan er ikke død enda. Har potensiale til å bli en god ving hvis han får fotballhjernen på plass. Pards har gjort underverker før...

Sant det, men tror vi må se Obertan mer som en bonus hvis han skulle fobedre seg kraftig, men ingenting er umulig. Hadde ikke hatt noe imot å sett Obertan på topp ved siden av Cisse istedet for på vingen. Men per dags dato mener jeg at Johnson ligger LANGT foran Obertan og ville derfor være en forsterkning.
Veni Vidi Vici

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2237 på: 31. Mai 2012, 18:40 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/rooney_to_leave_man_utd__cisse_bid_could_happen_745926/index.shtml

Litt småskummelt. PSG vil visst bryte alle rekorder med et monsterbud på Rooney, og Cissé er jo ganske heit på markedet.

... there is allegedly a £120 million bid for Wayne Rooney by Paris St Germain.

:giggs:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2238 på: 31. Mai 2012, 18:55 »
Byr de 120 mill euro for cisse skal de få obertan på kjøpet. Er jo bare tull slik sum.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2239 på: 31. Mai 2012, 19:03 »
Ibrahim afellay blir linket til oss. Arsenal og Spurs er også linket. Prisen skal være rundt 6 mill pund for den 26 år gamle venstre vingen fra Nederland . Han ønsker mer førstelagsspill , noe han ikke får i Barca. Rangerer Adam Johnson og Ibrahim afellay rimelig likt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2240 på: 31. Mai 2012, 19:03 »
Byr de 120 mill euro for cisse skal de få obertan på kjøpet. Er jo bare tull slik sum.

Ikke akkurat det jeg tenker da. Det kommer ALDRI til å skje. Det jeg mener er at Man U fort kan bruke en "liten" del av pengene til å by på Cissé.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2241 på: 31. Mai 2012, 19:07 »
En annen ting som er viktig å huske på er at Marve mest sansynlig blir langtidsskadet. Hvis Obertan ikke blir bedre neste sesong står vi igjen med: Romain, HBA og Ferguson som vingalternativer. Da regner jeg ikke med Jonas siden jeg tror han kommer til å spille i en treer på midten hovedsaklig.

Ba, Best og Ameobi kan jo også gjøre en jobb ute på en av kantene, men det (som alle påpeker) langt fra gunstig. Blir også spennende å se om Sammy kan tilpasse seg som kantspiller. Har forøvrig stor tro på Ferguson til neste sesong.

Men hva skjer med Gosling? Han har sluppet unna mye kritikk pga manglende spilletid, men han har ikke vist mere en Obertan når jeg tenker meg om.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2242 på: 31. Mai 2012, 19:10 »
Lite som egentlig tyder på at Gosling skal slå igjennom også - basert på det lille han har fått vist og at han ikke har vært god de gangene han har fått sjansen. Vanskeligere å kritisere en spiller som ikke får sjanser kontra en spiller som spiller fast i store deler av sesongen og er elendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2243 på: 31. Mai 2012, 19:41 »
Jeg er enig. Men poenget mitt var at han sansynligvis ikke kan regnes med neste sesong. Han er vell 22 år og Obertan 23. Vuckic var vell også forran gosling i køen på slutten av sesongen. Merkelig at en spiller som gikk for å være et godt talent kan havne så langt bak i køen. Han hadde heller ingen lange skadeavbrekk denne sesongen? Var han med i oppkjøringa?
Til Goslings forsvar har han vell ikke spilt kamper jevnlig siden han var på reservelaget til Everton. Det begynner å bli noen år siden. Han har vært veldig uheldig med skader.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2244 på: 31. Mai 2012, 19:50 »
En annen ting som er viktig å huske på er at Marve mest sansynlig blir langtidsskadet. Hvis Obertan ikke blir bedre neste sesong står vi igjen med: Romain, HBA og Ferguson som vingalternativer. Da regner jeg ikke med Jonas siden jeg tror han kommer til å spille i en treer på midten hovedsaklig.

I alle klubbene Pardew har trent har han benyttet en godt organisert 4-4-2 som formasjon med vinger som liker å holde seg langs linja og holde på bredden offensivt. Så jeg er langt ifra sikker på at Pardew plutselig vil forandre på alt og begynne å bruke 4-3-3/4-5-1 istedenfor.
Jeg håper også Pardew fortsetter å bruke sin vante 4-4-2 formasjon, da jeg synes det gir mer muligheter offensivt, både i kamper man skal styre og definitivt i kamper der vi blir presset litt bakover. Da er det mye bedre å ha 2 på topp å spille opp mot fremfor en ensom spiss.
Jeg liker også tanken på å kunne ha ett av ligaens beste spisspar. Drømmer tilbake til 90 tallet og begynnelsen av 2000 tallet da vi hadde noen av de beste spissduoene i PL i Cole - Beardsley, Ferdinand - Asprilla, Shearer - Ferdinand, Shearer - Ferguson og Shearer - Bellamy. Nå med Cissè - Ba er vi ikke langt unna de gode gamle.........

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2245 på: 31. Mai 2012, 20:37 »
Ser unge herr Jordan Rhodes er aksjon for U21  skottland i kveld. Scorte 2 mål. 5 mill syns jeg han er verdt.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2246 på: 31. Mai 2012, 21:24 »

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2247 på: 31. Mai 2012, 21:25 »
The Magpies have around £20 million to spend this summer, and could easily afford the £6 million asking price, plus healthy wages of around £80,000-a-week.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2248 på: 31. Mai 2012, 21:30 »
Vi kommer nok helt sikkert ikke til å gi £80 000, men om vi kan få han til £50 000, så skulle jeg ønske vi slo til.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2249 på: 31. Mai 2012, 21:49 »
Enda en som har hatt en alvorlig kne skade. Skeptisk. Jeg viste heller ikke at vi hadde 20m£ å bruke i sommer.