20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760136 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2205 på: 31. Mai 2012, 11:11 »
Vet det er The Sun som skriver det, men alikevel...

I onsdagens rykter kunne vi melde at Sunderland ønsker seg Adam Johnson. Nå har Newcastle og Tottenham kastet seg inn i kampen om den dribleglade kantspilleren.
(The Sun)

Jeg lever i håpet :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 31. Mai 2012, 11:42 »
Det er også forskjell på å tvinge en av de meste sentrale spillerne til å bli værende og spille CL og på det å tvinge 2-3 av de mest sentrale spillerne til å bli værende og ikke få spille på høyeste/gjeveste nivå.

Så er ikke Tottenham i CL heller da :P

My point excactly!  ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 31. Mai 2012, 11:45 »
Vet det er The Sun som skriver det, men alikevel...

I onsdagens rykter kunne vi melde at Sunderland ønsker seg Adam Johnson. Nå har Newcastle og Tottenham kastet seg inn i kampen om den dribleglade kantspilleren.
(The Sun)

Jeg lever i håpet :)

Johnson hadde vært fantastisk, så jeg håper hardt på at vi går for han. Spennende spiller med "flair" og som jeg synes stort sett alltid er et friskt pust når han får sjansen. Så jeg lever med deg i håpet selv om det er en del ting som tilsier at vi ikke kommer til å gå for han.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 31. Mai 2012, 11:51 »
Jeg vil ikke ha en Adam Johnson fra Man City, men jeg ville gladelig ha tatt imot en Adam Johnson fra Middlesbrough.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2209 på: 31. Mai 2012, 11:56 »
Jeg vil ikke ha en Adam Johnson fra Man City, men jeg ville gladelig ha tatt imot en Adam Johnson fra Middlesbrough.
godt poeng det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 31. Mai 2012, 12:04 »
Adam Johnson tror jeg vi kan glemme fordi vi er ganske strenge på hvilke personligheter som skal inn i gruppa. Han har problemer med holdningene har jeg lest.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2211 på: 31. Mai 2012, 12:30 »
Har vi lagt inn bud på Gael Bigirimana....Spennende  :toon:

http://www.nufcblog.com/2012/05/31/newcastle-make-bid-for-top-young-midfielder/

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 31. Mai 2012, 13:26 »
Roma linket til santon :( han har vokst frem til å bli en av mine favoritter, så jeg håper han blir.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 31. Mai 2012, 13:38 »
Hvis det er én spiller jeg ønsker meg til sommeren (foruten et par forsvarsspillere), er det Mr. Johnson. Han på venstre, Cisse i midten og Ben Arfa på høyre gir meg vann i munn. I likhet med HBA er han en eksplosiv spiller med flott teknikk og stor fart. Tror han kunne komme til sin rett i en 4-3-3 formasjon neste år. Håper vi går for han.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 31. Mai 2012, 14:36 »
Adam Johnson hadde hatt fast plass på 18 av 20 PL-lag i fjor. Uheldigvis for han, så spiller han for et av de to andre.

Det hadde vært enormt om vi kunne få han! Engelsk, primeage, sulten(regner jeg med), et vanvittig talent + han virker som en finfin fyr. JA TAKK!
Same old Shearer, always scoring!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 31. Mai 2012, 15:05 »
Det er også forskjell på å tvinge en av de meste sentrale spillerne til å bli værende og spille CL og på det å tvinge 2-3 av de mest sentrale spillerne til å bli værende og ikke få spille på høyeste/gjeveste nivå.

Så er ikke Tottenham i CL heller da :P

My point excactly!  ;)

Lol, jeg kan jo ikke lese! :) Min feil, da er jeg helt enig! ;)

Ang Johnson håper jeg vi virkelig vurderer det. Jeg hører at han har problemer med attitude osv, men han har et skillset som er helt sykt! Se hvor god han er i city når han først spiller, tenk da hvor god han vil være for oss når han får spille fast!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 31. Mai 2012, 15:18 »
Det med attituden går vel på at han ønsker mer spilletid? I såfall ikke utelukkende negativt ;)

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 31. Mai 2012, 15:20 »
Kan noen fortelle meg hvilkne attitude problemer Adam Johnson sliter med. Har ikke hørt noe galt om fyren, har holdt seg unna skandaler ala Barton, Balotelli o.l, pluss han virker alltid som han gir 100% når han blir byttet inn uansett hvor seint det er i kampen.

Er 100% for kjøp av AJ, for tror han hadde løftet laget veldig. Ville ha gitt oss en ny dimensjon, og tror han vil fore Cisse med målgivende.

Bottom line: hadde vært en fantastisk signering!
Veni Vidi Vici

Peter

• Gjest
« Svar #2218 på: 31. Mai 2012, 15:29 »
Eneste jeg har hørt om Johnsons atferd er at han er jævlig glad i å feste, men kan hende han har lagt bak seg nå?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 31. Mai 2012, 15:30 »
Andy Johnson er god, men vi trenger han ikke. Vi har HBA og Mav som er lik Johnson i spillestilen. Jeg har store forhåpninger til Mav som besitter godt blikk, god balltouch og gode pasningskvaliteter. I tillegg kommer Rameiro som også behersker den posisjonen.  Vår førsteprioritet er en høyreback, dvs Deubuchy, andre prioritet er en midtstopper og og til slutt trenger vi en ung lovende spiss som både behersker en 4-3-3 formasjon og en 4-4-2 formasjon.