20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759883 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2190 på: 31. Mai 2012, 01:10 »
Han må jo ha ett eller annet hvis det stemmer at halve PL ønsker å signere han.

Rykter er noen ganger bare rykter da... Simpson til Chelsea for eksempel....  :lol:

Spillestilen hans får han til å se litt bedre ut enn det han er i mine øyne. Synes også han så ekstremt god ut de første gangene jeg så han, men når jeg studerte han nøye ble jeg mindre imponert. Mange feige og dårlige valg i pasningspillet + svak rekkevidde på de (klarer sjelden og slå skrått ut på kant med nra posisjon. I tillegg er han altfor dårlig til å bremse ned motstanderen og vinne ballen på midten. En elegant og fin spiller, men ikke god nok for de store klubbene i mine øyne.

Men når det er sagt så har han et stort potensiale og jeg vil ikke bli overrasket om han går til Arsenal og utvikler seg mer der.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2191 på: 31. Mai 2012, 07:58 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-striker-demba-ba-is-available-854648
What has been less well known is that the clause kicks in on May 31 - and expires on July 31

Denne var ny.
Syns dette hørtes litt snodig ut, men men.. Blir jo spennende å se hva som skjer?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2192 på: 31. Mai 2012, 08:57 »
Spurs har vel alle sammen på lange kontrakter og de viste i fjor at de ikke selger bare fordi at spilleren ønsker seg bort.

Det er sant, men det er ikke bra for spillergruppa eller klubben å ha en spiller som ikke er motivert. Som vår kjære Pards sa: Han vil kun ha spillere som er 100% commited, er det 90 % så er ikke det godt nok..Og pards vet best  :smug:

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2193 på: 31. Mai 2012, 09:00 »
Gary Hooper:

Jordan Rhodes:

Kevin Gameiro:

Delige spisser! Hadde digga meg så sykt om en av disse kom inn  :wub:

Jeg vil ha inn Rhodes. Tror fyren kan bli topp PL-materiale. Steget opp er ikke enkelt, men forventer heller ikke suksess fra dag 1. Han er 22 år og verdt å satse på.
Keep calm and put Shola on.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2194 på: 31. Mai 2012, 09:03 »
Det er også forskjell på å tvinge en av de meste sentrale spillerne til å bli værende og spille CL og på det å tvinge 2-3 av de mest sentrale spillerne til å bli værende og ikke få spille på høyeste/gjeveste nivå. Men det kan jo bare være ønsketenkning fra min side, en svekkelse av Tottenham er jo indirekte en styrking av Newcastle sin posisjon. :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2195 på: 31. Mai 2012, 09:12 »
Gary Hooper:

Jordan Rhodes:

Kevin Gameiro:

Delige spisser! Hadde digga meg så sykt om en av disse kom inn  :wub:

Jeg vil ha inn Rhodes. Tror fyren kan bli topp PL-materiale. Steget opp er ikke enkelt, men forventer heller ikke suksess fra dag 1. Han er 22 år og verdt å satse på.
Enig i den ;)

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2196 på: 31. Mai 2012, 09:21 »
Det er også forskjell på å tvinge en av de meste sentrale spillerne til å bli værende og spille CL og på det å tvinge 2-3 av de mest sentrale spillerne til å bli værende og ikke få spille på høyeste/gjeveste nivå. Men det kan jo bare være ønsketenkning fra min side, en svekkelse av Tottenham er jo indirekte en styrking av Newcastle sin posisjon. :D

Så er ikke Tottenham i CL heller da :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2197 på: 31. Mai 2012, 09:25 »
Spurs har vel alle sammen på lange kontrakter og de viste i fjor at de ikke selger bare fordi at spilleren ønsker seg bort.

Det er sant, men det er ikke bra for spillergruppa eller klubben å ha en spiller som ikke er motivert. Som vår kjære Pards sa: Han vil kun ha spillere som er 100% commited, er det 90 % så er ikke det godt nok..Og pards vet best  :smug:
For å si det sånn: Det har vel ikke akkurat sett ut som Modric har vært umotivert denne sesongen?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2198 på: 31. Mai 2012, 09:30 »
Modric har ikke vært umotivert denne sesongen, men et menneskets tankesett kan forandre seg vet du...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2199 på: 31. Mai 2012, 09:35 »
Jepp, og det høres sannsynlig ut at både Bale, Modric og VdV plutselig skal ønske seg vekk :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2200 på: 31. Mai 2012, 09:41 »
At VDV vil vekk virker logisk pga hans situasjon med kona. Jeg tror Tham kommer til å selge enten Bale eller Modric, og da tipper jeg Modric.. Da får de £40 millioner som kan brukes til å forsterke laget i flere ledd.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2201 på: 31. Mai 2012, 10:04 »
Jepp, og det høres sannsynlig ut at både Bale, Modric og VdV plutselig skal ønske seg vekk :)
er jo ikke uvanlig at de største stjernene vil spille for championsleague klubbene.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2202 på: 31. Mai 2012, 10:25 »

Nå er det vel ikke "plutselig" de ønsker seg vekk isåfall.. Modric gjorde det vel ganske klart ifjor at han ville til en Cl klubb?

VdV går det rykter om at skal være lei av å bli byttet ut hver kamp, og at han vil bli med dama si videre. Da er det bare Bale igjen, og det er vel ikke sikkert han vil bli hvis begge de andre forsvinner?

På den andre siden, så er jeg redd for hva de kan bruke alle pengene de eventuellt får for dem på..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2203 på: 31. Mai 2012, 10:29 »

Modric ville til Chelsea ifjor sommer, men ble nektet en overgang. Kan bli vanskeligere å nekte han en overgang denne sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2204 på: 31. Mai 2012, 10:52 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2012/05/31/61634-31081771/?

Spurs interessert i Ba visstnok. Virker ganske sannsynlig at Ba forsvinner.

Derimot var det andre ting jeg syns var spennende her i denne artikkelen:

Sitat
There is a contingency in place, however. They have instructed their scouting department to source replacements for the forward with FC Twente?s Luuk de Jong already sounded out.

They have also investigated the possibility of activating Olivier Giroud?s exit clause at newly-crowned French champions Montpellier, while Crystal Palace?s Wilfried Zaha has been mentioned in dispatches. A move for previous target Modibo Maïga has been ruled out as the Sochaux player is seen as an injury risk.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida