20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2175 på: 30. Mai 2012, 16:55 »
Mer om Bigirimana:

The Gazette understands that there is substance to speculation in the Midlands linking Newcastle with a move for Bigirimana, who broke into Coventry?s first team last season.

United are reported to have made a bid of between £500,000 and £1m for the highly-rated 18-year-old.

http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-united-eye-move-for-coventry-midfielder-1-4597479#.T8YwJaQXfkE.twitter

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2176 på: 30. Mai 2012, 17:41 »
Overprisede engelske spillere? nei takk. Gameiro sier jeg ja takk til om han også behersker en 4-3-3 formasjon,

Spent på å høre hvordan du vet at de er overprisa...

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2177 på: 30. Mai 2012, 18:44 »
Haha, så siiiinnsykt eid :P Skal virkelig ikke dra opp diskusjonen om Ba atter en gang, men for meg hadde det ikke vært fullstendig krise om han hadde gått. Ba er ikke så veldig flink til å gjøre medspillerne sine gode, men han kan skore fra overalt. Når han ikke skorer lenger, så kunne jeg mye heller tenkt meg en Rhodes, Gameiro eller en annen spiss som medfører laget mer enn bare mål i formperioden. Hvem vil grille?
Jeg vet hvertfall ikke, men hvor sikre er andre på at Gameiro/Rhodes vil passe så mye bedre inn? Jeg kan bare snakke for meg selv, men blir ekstremt overrasket om folk har sett nok av en spiller i League 1 til å vite hvilke fotball han står for, hvilke spillertype han er og hvor godt han vil fungere i vårt lag.

Overprisede engelske spillere? nei takk. Gameiro sier jeg ja takk til om han også behersker en 4-3-3 formasjon,

Spent på å høre hvordan du vet at de er overprisa...
Nå er jeg ikke helt sikker, men mente å ha lest noen sider tilbake at han er priset til 8 mill.. Høres hvertfall i overkant stivt ut for meg, ettersom han kun har prestert i League 1.

For øvrig, Gameiro virker som er veldig bra spiller, men 5 mill hørtes for godt ut til å være sant..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2178 på: 30. Mai 2012, 19:10 »
Å tro at Gameiro går for 5 mill er i overkant optimistisk. Han har også garantert en god lønn, og vil kreve å bli godt betalt med oss også. Hvorfor skulle Gameiro passe inn i en 4-3-3? Av det jeg har sett av han er han en spiss som hele tiden ligger på offside grensen. Er forresten 4-3-3 noe vi bør fortsette med? Vi har gjort det bra med den formasjonen, men jeg føler ikke at vi får det maksimale ut av laget i den formasjonen rett og slett fordi Ba og Cisse begge hører til inne i boksen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2179 på: 30. Mai 2012, 19:51 »
http://www.setanta.com/ie/Articles/2012/05/30/Ten-teams-chasing-NZonzi/gnid-143736/?

Er det noe jeg ikke har fått med meg her siden vi og halve PL forøvrig er ute etter N'Zonzi tydeligvis? Han har aldri imponert meg i noen spesielt stor grad når jeg har sett Rovers..?

Ser forøvrig Daily Mail og deres transfer insider gir Krul til Spurs en 3/5 sjansen for at kan skje nå i sommer. Shitbull får vi anta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2180 på: 30. Mai 2012, 21:20 »
Haha...Krul til Spurs skjer aldri. Tham har ikke CL å friste med. I tillegg kan Tham være tvunget til å selge Vart, Bale og Modric. Hadde jeg vært thamfan ville jeg blitt nervøs av at wheeler-dealer-harry skal begynne  å forvalte så mye penger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2181 på: 30. Mai 2012, 21:31 »
Hvorfor skal Spurs bli tvunget til å selge?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2182 på: 30. Mai 2012, 21:40 »
for de har ikke champ league spill og da kan de ikke tviholde bale og modric lengre. Både bale og modric er ønsket av klubber som er helt oppe i teten av champ league. Er vel Chelsea og Barca som ønsker disse.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2183 på: 30. Mai 2012, 21:41 »

Vart fordi han vil hjem til kona si som er i Tyskland. Samtidig ryktes det om at Modric og Bale ikke er fornøyde med Europaligaen. Vil spille CL.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2184 på: 30. Mai 2012, 22:03 »
Spurs har vel alle sammen på lange kontrakter og de viste i fjor at de ikke selger bare fordi at spilleren ønsker seg bort.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2185 på: 30. Mai 2012, 22:09 »
http://www.setanta.com/ie/Articles/2012/05/30/Ten-teams-chasing-NZonzi/gnid-143736/?

Er det noe jeg ikke har fått med meg her siden vi og halve PL forøvrig er ute etter N'Zonzi tydeligvis? Han har aldri imponert meg i noen spesielt stor grad når jeg har sett Rovers..?

Ser forøvrig Daily Mail og deres transfer insider gir Krul til Spurs en 3/5 sjansen for at kan skje nå i sommer. Shitbull får vi anta.
Helt enig!! Har en venn som er Rovers-fan og han mener N'Zonzi er latterlig overvurdert av andre lag og deres fans.
« Siste redigering: 30. Mai 2012, 22:11 av Andymag »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2186 på: 30. Mai 2012, 22:24 »
Han må jo ha ett eller annet hvis det stemmer at halve PL ønsker å signere han.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2187 på: 30. Mai 2012, 22:28 »
Ser heller at N'Zonzi havner hos Arsenal da de er linket til Javi Martinez, M'Vila og N'Zonzi og jeg er noksaa sikker paa at den spilleren som styrker dem minst er N'Zonzi
Veni Vidi Vici

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2188 på: 30. Mai 2012, 22:36 »
Litt ITK: Pardew har blitt lovet at ingen spillere skal selges denne sommeren. En høyreback og en midtstopper skal også hentes inn (ikke overraskende :P )

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2189 på: 31. Mai 2012, 00:46 »
Haha, så siiiinnsykt eid :P Skal virkelig ikke dra opp diskusjonen om Ba atter en gang, men for meg hadde det ikke vært fullstendig krise om han hadde gått. Ba er ikke så veldig flink til å gjøre medspillerne sine gode, men han kan skore fra overalt. Når han ikke skorer lenger, så kunne jeg mye heller tenkt meg en Rhodes, Gameiro eller en annen spiss som medfører laget mer enn bare mål i formperioden. Hvem vil grille?
Jeg vet hvertfall ikke, men hvor sikre er andre på at Gameiro/Rhodes vil passe så mye bedre inn? Jeg kan bare snakke for meg selv, men blir ekstremt overrasket om folk har sett nok av en spiller i League 1 til å vite hvilke fotball han står for, hvilke spillertype han er og hvor godt han vil fungere i vårt lag.
Enig, det er vanskelig for oss å vite hvor stor suksess vi kan regne med om en av de skulle komme inn og Ba ut. Heldigvis har vi en fantastisk mann i Carr som er en mester på dette! Jeg har sett kanskje 5 kamper av Gameiro og Rhodes til sammen, så det blir absolutt uinteressant å høre på mine tanker om dette. Men dette er jo et diskusjonsforum, så vi må ha lov til å foreslå/tippe/forutse litt :)