20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760040 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1890 på: 23. Mai 2012, 21:55 »
Skremmer ikke meg at "Anal" ikke har spillt på et høyt nivå før. Se på midtbanen til Swansea f.eks spiller jo ball i hatt med alle i PL de! Er en god nok tar en nivået fort.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1891 på: 23. Mai 2012, 22:06 »
Kunne Christian Zapata vært noe for oss? Villareal rykka jo ned og tror han har høyere ambisjoner.  Han kan bekle hele backlinja og har mye godt ved seg synes jeg. Tanker?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1892 på: 23. Mai 2012, 22:08 »
Mtp at han er 22 år og kontrakten gikk ut. Er det bare i England man må betale kompensasjon for spillere under 24(?) år? Kan ikke huske å ha lest noe om kompensasjon for Amalfitano.

I Frankrike slepper vi å betale kompensasjon for kontraktløse spillerer under 24 år slik det er i England. Så Amalfitano koster 0£ for oss.

Kan uansett ikkje forvente at han kan gå rett inn og prestere som Guthrie, så fortsatt er det ekstremt tynt sentralt når Guthrie no forsvinner
Helt sant. Vi er nødt til å få inn en mer etablert midtbanespiller. Midtbanen var allerede ganske så tynn med Guthrie i laget. Nå som han drar er vi virkelig skrapt ned til beinet. Regner med at styret også har vett nok til å se dette. Det tror jeg også.

Tynt på midtbanen? Må huske vi har mange som kan gjøre jobben på midten. Vi har Raylor, Perch og Guttierrez som har gjort ein ganske god jobb sammen med Tiote, Cabaye og Guthrie.  Så eg syns det er ikkje tynt. Så kan det hende at Amalfitano slår til etter kort tid. Hvem vet? Eg har trua på Car!
Utenom Tiote eller Cabaye så vil jeg påstå det er meget tynt. Raylor og Perch kan spille gode kamper, men det er overhodet ikke noen spillere jeg stoler på i lengden. Om Cabaye blir skadet eller blir utestengt er vi blottet for kreativitet på midten. Perch Tiote sentralt vil det ikke komme stort ut av offensivt. Selv om det er sjelden både Cabaye og Tiote er ute samtidig så må man innse at de som kommer bak der ikke er gode nok til å steppe inn over en lengre tid. Det vil jeg absolutt påstå. Nå tror jeg heller ikke Amalfitano er en ren erstatter for Guthrie.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1893 på: 23. Mai 2012, 22:08 »
Tynt på midtbanen? Må huske vi har mange som kan gjøre jobben på midten. Vi har Raylor, Perch og Guttierrez som har gjort ein ganske god jobb sammen med Tiote, Cabaye og Guthrie.  Så eg syns det er ikkje tynt. Så kan det hende at Amalfitano slår til etter kort tid. Hvem vet? Eg har trua på Car!

Visst det ikkje er tynt på midten, så er det heller ikkje tynt i midtforsvaret. Vi har jo flust av spillere som kan spille dei! Colo, Tayls, Willo, Perch, Simpson, Tavernier osv. Om Simpson forsvinner kan vi bare omskolere Santon til høgreback og kjøre Fergie på venstreback, så er det problemet og løst....

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1894 på: 23. Mai 2012, 22:58 »
Når det kommer en spiller fra kontinentet bare vet du at det blir bra! Amalfitano, navnet klinger i alle fall! Heia Carr og Pardeux!
Black and white since 1996

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1895 på: 23. Mai 2012, 23:01 »
Barnetta inn gratis er da ingen dum ide!!!!??

Vil tro at vi fortsatt er keen, men tror det handler om lønn . Er en sjanse å ta siden knær ikke akkurat er det beste stedet å være skadet.

Jeg tror uansett vi hadde hatt STOR nytte av hans rutine. Dette er en spiller med høy moral og en fin fot. Skadefri er han knallgod! KJØR PÅ! Hadde vært nydelig <3

Tja, det gik da greit den siste gangen vi gambla med knær  ;) Barnetta gratis ville vært ett funn, men det er klart at hvis han blir skada sitter vi igjen med skjegget i postkassa, men en risk jeg føler det er verdt å ta! Mannen kan vel også spille sentralt ved behov har jeg hørt?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1896 på: 23. Mai 2012, 23:25 »
ArsAnal eller hotscum skal visstnok ha signert en klassespiller. Blir avslørt i morgen. Tipper det er hazard eller verthongen
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Peter

• Gjest
« Svar #1897 på: 23. Mai 2012, 23:40 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/premier-league/9286184/Newcastle-may-lose-Demba-Ba-for-7-million-if-rivals-are-willing-to-trigger-release-clause.html

The existence of the clause was leaked to rival Premier League managers and the media just before the January transfer window, fuelling the belief the striker was keen to leave.

That was denied by Ba when he returned from the Africa Cup of Nations, though he has not been drawn into publicly pledging departure his future to the club beyond this summer and Newcastle United mananger Alan Pardew has privately acknowledged it is far from certain he will stay.

Newcastle, who signed Reims midfielder Romain Amalfitano on a free transfer on Wednesday, could have tried to remove the clause by offering the Senegal international an increase in his £50,000 weekly wage.

But managing director Derek Llambias will not be forced into offering improved terms to a player after just 12 successful months as he feels this would be a dangerous precedent

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1898 på: 24. Mai 2012, 00:43 »
ArsAnal eller hotscum skal visstnok ha signert en klassespiller. Blir avslørt i morgen. Tipper det er hazard eller verthongen

Kilde? Hvis man ikke er sikre på hvilken klubb det er engang så tviler jeg. Muligens Podolski som blir offiselt klar?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1899 på: 24. Mai 2012, 06:21 »
Overgangen til Poldie er offentliggjort, så tviler på at det er han. Stemmer det, tror jeg det er Vertonghen til Spurs....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1900 på: 24. Mai 2012, 09:31 »
Vertonghen blir ikke billig. Han er vel en spillende midstopper, men ikke den raskeste? Det er først og fremst fart og duellstyrke mann mot mann vi behøver i forsvar. De kampene vi virkelig har hatt problemer er når motstanderen har evnet å holde ballen langs bakken og legge spillet opp rundt vårt svakeste ledd, backene. F.eks Wigan og LFC på bortebane, eller Chelsea hjemme. I tillegg har Willi og Colo hatt problemer når  ballen slås raskt i bakrom. Douglas vil være løsningen her. Duellterk, rask og god på på hodet, men han er visst ikke pasningssikker. Drømmesigneringen ville vært Mbiwa. Av det jeg har sett på yotube har mannen alt. Nesten like teknisk som Colo, men besitter også fart og duellstyrke.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1901 på: 24. Mai 2012, 10:36 »
Ønsker meg en som kan begynne å kjempe med Jonas om plassen. Synes han har stagnert i utvikling og ikke leverer like godt lenger. Det er ikke førsteprioritet, men absolutt en plass som ikke bør glemmes.
Keep calm and put Shola on.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1902 på: 24. Mai 2012, 10:49 »
stemmer rapportene om at vi har starta forhandlinger med debuchy og at Yanga-Mbiwa er på vei
så er det nesten for godt til å være sant. fått disse inn for EM så kunne bare transfervinduet stengt
med en gang. ønsker selvsagt clyne og men regner med at en fransk landslag back er hakket vassere
enn en u21 splller fra england. skulle vel fått en "ung" spiss og. byttet ut best med rhodes eller noe sånt,
ser ikke at det er noen veldi lovende spisser på vei gjennom systemet i øyeblikket,er vel mest midtbane og forsvarer som ser lovende ut der....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1903 på: 24. Mai 2012, 12:42 »
Vi har, etter hva jeg har skjønt, en meget lovende spiss i Adam Campbell. Men det er litt tidlig for han å spille i PL, så må nok vente litt. Hvis ryktene stemmer om at Ba har avslått kontrakten, eller at vi ikke kommer til å tilby han en ny en, må vi på spissjakt igjen..

http://www.nufcblog.com/2012/05/24/newcastle-refuse-to-offer-demba-ba-a-new-contract/?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1904 på: 24. Mai 2012, 12:54 »
Vi har, etter hva jeg har skjønt, en meget lovende spiss i Adam Campbell. Men det er litt tidlig for han å spille i PL, så må nok vente litt. Hvis ryktene stemmer om at Ba har avslått kontrakten, eller at vi ikke kommer til å tilby han en ny en, må vi på spissjakt igjen..

http://www.nufcblog.com/2012/05/24/newcastle-refuse-to-offer-demba-ba-a-new-contract/?

han har vel lang kontrakt? vi kan ikke fornye alle kontrakter etter 1år..