20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759807 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1635 på: 14. Mai 2012, 13:11 »
Ryktes jo at bale går til Barca for 40 mill pund.

Ja, men det skjer ikke. Levy nekter å selge sine beste spillere uansett.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 14. Mai 2012, 13:19 »
Ja, jeg vet vi har ca alt å takke Ba for. Men jeg merker mer og mer at jeg ikke blir SÅ lei meg om han er den som forsvinner i sommer.

Men herregud da, man kan ikke ønske å shippe unna Ba kun fordi han har slitt litt i det siste. Mamnge påpeker at Ba har vært litt ego i det siste, men herregud det skulle da bare mangle når han ikke har scoret på lang tid. han har spilt og jobbet strålende på venstrekanten i hele vår, virkelig ofra seg. Og at han da virkelig ønsker mål når han får spille ltt mer sentralt skulle bare mangle. Er 100% sikker på at Cisse hadde vært like ego og valgt å skyte mye selv om han hadde vært i Ba sin situasjon. Ba er en spiss, ba vil ha mål og Ba ønsker å gjøre alt han kan for å få de. Men jeg føler meg trygg på at han nå nullstiller seg foran neste sesong og snart er tilbake til sitt vante jeg, enten det er for oss eller noen andre...

Ba har vært intet mindre enn fantastisk for oss i år, og jeg ville virkelig blitt lei meg om han skulle forsvinne.

Jeg mener og håper vi skal spille en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 og i en slik formasjon passer dessverre ikke Ba "bra" nok inn.

Ba og Cisse er uansett for like i en 4-4-2 også, så uansett hvordan man velger å spille, så er det andre spillere som kommer til å passe bedre inn enn Ba imo.

skal vi kjempe i toppen så må troppen være så bra at ba eller cisse varmer benken noen ganger. vi har 2 spisser som er bra og det er lite i forhold til konkurrentene som alle har noen 15-20mp spisser på benken. må ikke bli slik som norge var en stund da vi spilte 4-5-1 med 4 spisser på banen fordi de var gode spisser men ikke hadde noe på en midtbane og gjøre...

:gp:

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1637 på: 14. Mai 2012, 13:20 »

Hvordan kan du være så sikker på det? Er ikke så mange år siden Carrick og Berbatov ble solgt...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 14. Mai 2012, 13:35 »

Hvordan kan du være så sikker på det? Er ikke så mange år siden Carrick og Berbatov ble solgt...

Fordi Levy selv nylig har sagt det, og fordi de er i en annen situasjon nå, enn de var da de solgte Carrick og Berbatov. Både sportslig og økonomisk. Hvor god økonomi de faktisk har vet jeg ikke riktig, det har jeg fra en kompis som er Tottenham fan. Han mener også at de har satt av 600 mill kr til spillerkjøp i sommer, for å overbevise spillere som Bale og Modric at de er i riktig klubb, og at de kan vinne ting der.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 14. Mai 2012, 15:10 »
Skal ikke Tott bygge ny stadion ganske snart da? Aldri i livet om de har 600 å handle for. De har jo ikke nok penger til å betale hele lønna til Adebayor engang. Verthongen er godt mulig han går til Spurs, men over en halv milliard til spillerkjøp..nei.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1640 på: 14. Mai 2012, 15:29 »
Tror Spurs er veldig avhengig av CL-finalen. Uten CL-plass vil nok Modric og Bale gå, og med CL-plass vil nok de handle for en god del penger.

Håper vi prøver oss på et lite bud på Adam Johnson, hadde vært en fin spiller å ha på en av vingene våre.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1641 på: 14. Mai 2012, 22:26 »
Hvis jeg hadde vært Harry hadde jeg solgt Modric. Ja han er god, men de får 40 milloner for ham. Hvis Tham bruker pengene rett kan de få 4 meget lovende talent for det beløpet. Og det er ikke snakk om at Modric spiller like godt som fire spillere.  Det er jo bare å se hvor langt vi har kommet med pengene til Carroll.  Og jeg vet ikke om Modric er verdt så mye som det Chelsea bød i sommer heller. Ja han er hele tiden bevegelig og involverer seg i spillet: Guthrie var ikke med på notene mot Tham, Modric var spillbar hele tiden. Samtidig har jeg til gode å se ham slå de magiske pasningene som Cabaye har gjort denne sesongen. Modric er god til å slå flotte løpspasninger ut til kant, men de ute-av-det-blå-pasningene som Cabaye f.eks gjorde mot Stoke vet jeg ikke helt om Modric har i sitt register. Tre ekstra spillere inn i tillegg til modrics erstatter vil også gi en helt annen bredde i laget.

Det er viktig å beholde sine viktigste spillere, men på den andre side må klubber ha tro på at de er i stand til å få inn erstattere hvis tilbudet som kommer inn er så latterlig at det bare må aksepteres.
« Siste redigering: 14. Mai 2012, 22:31 av Thomas »

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 15. Mai 2012, 01:39 »
Så Debuchy, Butterfield og A. Johnsen kan faktisk bli en realitet?

Krul

Santon-Coloccini-S. Taylor-Debuchy

Tiote-Cabaye

Ben Arfa-Gutierrez-A. Johnsen

Cissé

Subs:
R. Taylor
Ba
Marveux
Obertan
Ameobi
Williamson
Butterfield

Høres helt greit ut for meg :D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1643 på: 15. Mai 2012, 02:55 »
Bytt plass på backene og cabaye, Jonas så snakker vi.:)

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1644 på: 15. Mai 2012, 03:48 »
-----------------Krul
Santon- ?XXX? - Colo - ?XXX?
--------Tiote----?XXX?
Ben Arfa - Cabaye - ?XXX?
---------Cisse

Jeg vil virkelig fylle inn de 4 plassene til neste sesong før vi kan snakke om å gjenta det vi har gjort i år + suksess i diverse cuper. Så får vi heller rotere med Ba, Jonas, Saylor osv. Mye av årets sesong har basert seg på ulike faktorer, som effektivitet når vi først virkelig trengte det, Pardew sin taktikk og mange riktige resultater i vår favør. I tåken av gledesrusen så er det ikke til å stikke under en sofa at vi ikke nødvendigvis spilte så veldig bra i første halvdel av sesongen, som jeg gir mye av æren til Krul, Colo og Ba. Senere har Cisse, Ben Arfa og Tiote stått frem. Men en Ben Arfa i form hele sesongen, Tiote som endelig kan behandle en ball og en Cabaye med PL-erfaring, så trenger vi virkelig noen gode signeringer for å absolutt hevde oss der oppe i lengden. Douglas, Debuchy, Sissoko og Johnson.. ja, takk. Eller hvertfall spillere i det siktet, som kan ta steget og vise seg å være en oppgradering fra Raylor, Simpson, Williamson og til en viss grad Jonas selv om jeg elsker den mannen. Da er vi virkelig ikke så langt unna lag som Spurs, Arsenal og Chelsea på ren kvalitet, så får Pardew og fansen være det lille ekstra.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 15. Mai 2012, 08:56 »
får marveaux en bra oppkjøring nå så blir dette som en ny signering for oss,og marveaux i form
er ikke akkurat stallfyll som f.eks obertan. abeid og vuckic er og spillere jeg mener vi må kunne forvente er fullblods a-spillere til neste år og må kunne gå rett inn på laget uten at det svekker oss spesielt. veldi spent på va som skjer med gosling. han og trenger en skikkelig oppkjøring,rekner med han forsvinner ut visst han ikke overbeviser i sommer.så sammen med ferguson so har vi 4 meget spennende midtbane spillere som vi nesten
ikke har brukt denne sesongen. men takker selvsagt ikke nei til johnson da han kunne gått rett inn på laget og
kan vel bekle begge vinger i både 4-3-3 og 4-4-2.. ellers er det utentvil i forsvaret pengene må brukes,dette synet deler heldigvis pardew også. men er veldi spent på hvor mye vi har å handle for. selger vi best,guthrie og simpson så sitter vi vel ikke igjen med de helt store summene. og som pardew sier;alle spillere har en pris. byr noen 25mp for tiote så tror jeg han går,vi har bygget 3/4 av laget på carroll pengen,et salg av tiote kan bygge resten av laget. greit han er utroli god,men han spiller fremdeles alt for få kamper pga skader,karantener og afrika mesterskapet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 15. Mai 2012, 11:05 »
Berbatov for 2-3 mill pund ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 15. Mai 2012, 11:15 »
-----------------Krul
Santon- ?XXX? - Colo - ?XXX?
--------Tiote----?XXX?
Ben Arfa - Cabaye - ?XXX?
---------Cisse

Jeg vil virkelig fylle inn de 4 plassene til neste sesong før vi kan snakke om å gjenta det vi har gjort i år + suksess i diverse cuper. Så får vi heller rotere med Ba, Jonas, Saylor osv. Mye av årets sesong har basert seg på ulike faktorer, som effektivitet når vi først virkelig trengte det, Pardew sin taktikk og mange riktige resultater i vår favør. I tåken av gledesrusen så er det ikke til å stikke under en sofa at vi ikke nødvendigvis spilte så veldig bra i første halvdel av sesongen, som jeg gir mye av æren til Krul, Colo og Ba. Senere har Cisse, Ben Arfa og Tiote stått frem. Men en Ben Arfa i form hele sesongen, Tiote som endelig kan behandle en ball og en Cabaye med PL-erfaring, så trenger vi virkelig noen gode signeringer for å absolutt hevde oss der oppe i lengden. Douglas, Debuchy, Sissoko og Johnson.. ja, takk. Eller hvertfall spillere i det siktet, som kan ta steget og vise seg å være en oppgradering fra Raylor, Simpson, Williamson og til en viss grad Jonas selv om jeg elsker den mannen. Da er vi virkelig ikke så langt unna lag som Spurs, Arsenal og Chelsea på ren kvalitet, så får Pardew og fansen være det lille ekstra.

:gp:

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 15. Mai 2012, 11:20 »
Berbatov for 2-3 mill pund ;)

ukelønnen du tenker på?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 15. Mai 2012, 11:22 »
Hahaha, nei han har hatt sine år med høy lønn, så jeg tenkte at han skal ligge rundt Perch sin lønn!!

Ser det går mye rykter på Twitter om overgang til Liverpool..