20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759832 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1620 på: 13. Mai 2012, 23:02 »
Selv om det er mye å håpe på, hadde det vært digg med Eljero Elia, Mathieu Debuchy og Douglas! Blir sommeren fantastisk, får vi inn Hoilett/Moses og en sentral midtbanespiller også. Samt noen unggutter :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1621 på: 13. Mai 2012, 23:09 »
Selv om det er mye å håpe på, hadde det vært digg med Eljero Elia, Mathieu Debuchy og Douglas! Blir sommeren fantastisk, får vi inn Hoilett/Moses og en sentral midtbanespiller også. Samt noen unggutter :)
Hadde vi beholdt alle nøkkelspillerne + de du nevner Anders.....Drømmevindu.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1622 på: 13. Mai 2012, 23:18 »
Ja, dessverre ;) Drømmevindu....

Men mye ligger til rette for at vi gjør et bra vindu. Mulig vi mister en eller to spillere, men da føler jeg meg sikker på at de erstattes :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1623 på: 13. Mai 2012, 23:29 »
Ja, jeg vet vi har ca alt å takke Ba for. Men jeg merker mer og mer at jeg ikke blir SÅ lei meg om han er den som forsvinner i sommer.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1624 på: 14. Mai 2012, 00:25 »
Ja, jeg vet vi har ca alt å takke Ba for. Men jeg merker mer og mer at jeg ikke blir SÅ lei meg om han er den som forsvinner i sommer.

Veldig enig der, Enten må han skifte holdningen sin ellers kan han dra for min del.. Syns marv viste Veldig bra takter I dag og Tror han kan kjempe om en plass på venstresiden til neste år.. :)
Veni Vidi Vici

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1625 på: 14. Mai 2012, 03:47 »

Håper vi får inn en del unge, sultne talenter i tillegg, som kan knive om å få spillt litt førstelagsfotball når kampprogrammet vårt er som verst. Jeg ser helst at vi har 4-5(minst) flere spillere i stallen, som kan komme inn uten å gjøre seg helt bort når vi sliter med skader. Helst skal ett par av dem ha kvaliteter som kan gjøre at de kan forandre kamper når de kommer inn.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1626 på: 14. Mai 2012, 07:29 »

Men herregud da, man kan ikke ønske å shippe unna Ba kun fordi han har slitt litt i det siste. Mamnge påpeker at Ba har vært litt ego i det siste, men herregud det skulle da bare mangle når han ikke har scoret på lang tid. han har spilt og jobbet strålende på venstrekanten i hele vår, virkelig ofra seg. Og at han da virkelig ønsker mål når han får spille ltt mer sentralt skulle bare mangle. Er 100% sikker på at Cisse hadde vært like ego og valgt å skyte mye selv om han hadde vært i Ba sin situasjon. Ba er en spiss, ba vil ha mål og Ba ønsker å gjøre alt han kan for å få de. Men jeg føler meg trygg på at han nå nullstiller seg foran neste sesong og snart er tilbake til sitt vante jeg, enten det er for oss eller noen andre...

Ba har vært intet mindre enn fantastisk for oss i år, og jeg ville virkelig blitt lei meg om han skulle forsvinne.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1627 på: 14. Mai 2012, 09:35 »
Jeg er faktisk enig i at det hadde ikke gjort så mye om ba ble solgt. Han har ikke vært god etter aferika mesterskapet. Men erstatteren bør være en knall spiller. Adam Johnson kanskje. Ba går ikke ute til venstre, det har vi jo sett. Ville gjerne se en spiller med litt turbo der ute.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1628 på: 14. Mai 2012, 10:41 »
Man Utd vil ha Debuchy nå. :(

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1629 på: 14. Mai 2012, 10:41 »
Ryktes at Vertonghen signerer for Spurs idag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1630 på: 14. Mai 2012, 11:01 »

Men herregud da, man kan ikke ønske å shippe unna Ba kun fordi han har slitt litt i det siste. Mamnge påpeker at Ba har vært litt ego i det siste, men herregud det skulle da bare mangle når han ikke har scoret på lang tid. han har spilt og jobbet strålende på venstrekanten i hele vår, virkelig ofra seg. Og at han da virkelig ønsker mål når han får spille ltt mer sentralt skulle bare mangle. Er 100% sikker på at Cisse hadde vært like ego og valgt å skyte mye selv om han hadde vært i Ba sin situasjon. Ba er en spiss, ba vil ha mål og Ba ønsker å gjøre alt han kan for å få de. Men jeg føler meg trygg på at han nå nullstiller seg foran neste sesong og snart er tilbake til sitt vante jeg, enten det er for oss eller noen andre...

Ba har vært intet mindre enn fantastisk for oss i år, og jeg ville virkelig blitt lei meg om han skulle forsvinne.

Jeg mener og håper vi skal spille en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 og i en slik formasjon passer dessverre ikke Ba "bra" nok inn.

Ba og Cisse er uansett for like i en 4-4-2 også, så uansett hvordan man velger å spille, så er det andre spillere som kommer til å passe bedre inn enn Ba imo.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1631 på: 14. Mai 2012, 11:17 »
Kan selvfølgelig skjønne det på et taktisk plan, men det virker som mange her inne er såpass frustrert over formen hans i det siste at de nærmest ønsker han vekk. Men på et taktisk plan skjønner jeg det og selvfølgelig ville en Moses, Hoilett eller Johnson (  :drool: ) passet bedre inn i en 4-3-3 som vel har vært vår mest effektive formasjon i år.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1632 på: 14. Mai 2012, 11:41 »
Ryktes at Vertonghen signerer for Spurs idag.

Ja, det overrasker meg ikke. Tottenham er en veldig ambisiøs klubb, og som i fjor som år vil de beholde både Bale og Modric til tross for bud mot 50 mp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1633 på: 14. Mai 2012, 12:48 »
Ryktes jo at bale går til Barca for 40 mill pund.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1634 på: 14. Mai 2012, 13:01 »

Jeg mener og håper vi skal spille en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 og i en slik formasjon passer dessverre ikke Ba "bra" nok inn.

Ba og Cisse er uansett for like i en 4-4-2 også, så uansett hvordan man velger å spille, så er det andre spillere som kommer til å passe bedre inn enn Ba imo.

skal vi kjempe i toppen så må troppen være så bra at ba eller cisse varmer benken noen ganger. vi har 2 spisser som er bra og det er lite i forhold til konkurrentene som alle har noen 15-20mp spisser på benken. må ikke bli slik som norge var en stund da vi spilte 4-5-1 med 4 spisser på banen fordi de var gode spisser men ikke hadde noe på en midtbane og gjøre...