20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759812 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1590 på: 12. Mai 2012, 12:55 »
Synd med Obertan..Har jo alt for lykkes fysisk og teknisk..Synd han er fullstendig blottet for konsentrasjon og fotballforståelse..På den andre side har jo Pards gjort underverker med Raylor, Simpson, Williamson og Perch..Alle sammen kommer til å bli verdifulle squadspillere neste sesong så fremt Simpson signerer. Obertan har talentet til å overgå alle disse hvis JC og Pards klarer å skru hodet på plass.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 12. Mai 2012, 14:05 »
Emile Heskey er frigitt fra kontrakten sin i Villa! :frenetisk: Her må vi være kjappe!
« Siste redigering: 12. Mai 2012, 14:34 av Eriksen »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 12. Mai 2012, 14:17 »
Er klar over at det langt ifra er noen optimal situasjon å være Villa-spiller, men løslatt er vel kanskje å dra det vel langt? :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 12. Mai 2012, 14:18 »
Emile Heskey er løslatt fra kontrakten sin i Villa! :frenetisk: Her må vi være kjappe!

Tenk at Heskey tjente 60 000 i uka i Villa...Derfor er jeg glad MON ikke kom til oss...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 12. Mai 2012, 14:34 »
Er klar over at det langt ifra er noen optimal situasjon å være Villa-spiller, men løslatt er vel kanskje å dra det vel langt? :P

Frigitt blir vel det riktige ordet. ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 12. Mai 2012, 16:35 »
According to today's Lequipe, Mathieu Debuchy (contract till 2015) will not leave Lille for less than ?8m this summer, which works out at about £6M. He is defo in our budget and by sounds of it Pardew wants him as he said in an interview yesterday he was after Cabaye friend and this could be our guy, thoughts?

(fra facebook.....)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 12. Mai 2012, 16:40 »
According to today's Lequipe, Mathieu Debuchy (contract till 2015) will not leave Lille for less than ?8m this summer, which works out at about £6M. He is defo in our budget and by sounds of it Pardew wants him as he said in an interview yesterday he was after Cabaye friend and this could be our guy, thoughts?

(fra facebook.....)

Hadde i vært fall vært min drøm i sommer!
Han og en deilig, god midtstopper!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 12. Mai 2012, 16:48 »

(fra facebook.....)

Det er et kupp i tilfelle...Regner med at det er noen klubber som betaler 3-4 for både Simpson og Best....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 12. Mai 2012, 16:49 »
6£ for en fransk landslagsspiller må jo sies å være et kupp. Om dette stemmer kan det ikke være mye som taler imot at han blir Newcastle-spiller?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 12. Mai 2012, 17:19 »
Jeg tviler ikke på dere når dere sier Debuchy vil være en meget god signering, men er det bare meg som ikke har hørt om han? :P
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 12. Mai 2012, 17:26 »
Jeg tviler ikke på dere når dere sier Debuchy vil være en meget god signering, men er det bare meg som ikke har hørt om han? :P

Ikke jeg heller :P
Eneste spennende jeg fant på youtube var en ok straffe han satt i mål.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 12. Mai 2012, 17:31 »
Jeg tror Ashley er villig til å betale 6-7mp for en landslagsspiller i perfekt alder. Cisse hadde jo bevist at han var kvalitet. Debuchy er nok speidet så grundig at klubben vet akkurat hva de får. Eneste frykten er at Lille skal sette ned foten og kreve for mye. Det kan også hende at andre klubber kommer på banen og snapper ham. Cabaye-linken sikkert sjangsene våre en del. Cabaye har også vist at han kan spille for Newcastle og samtidig være fransk landslagsspiller. Det er også veldig positivt.

Jeg har heller ikke sett Debuchy, men hvis han er i nærheten av nivået folk sier vil start 11 være enormt forsterket forran neste sesong hvis han kommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 12. Mai 2012, 17:32 »
Jeg tror Ashley er villig til å betale 6-7mp for en landslagsspiller i perfekt alder. Cisse hadde jo bevist at han var kvalitet. Debuchy er nok speidet så grundig at klubben vet akkurat hva de får. Eneste frykten er at Lille skal sette ned foten og kreve for mye. Det kan også hende at andre klubber kommer på banen og snapper ham. Cabaye-linken sikkert sjangsene våre en del. Cabaye har også vist at han kan spille for Newcastle og samtidig være fransk landslagsspiller. Det er også veldig positivt.

Jeg har heller ikke sett Debuchy, men hvis han er i nærheten av nivået folk sier vil start 11 være enormt forsterket forran neste sesong hvis han kommer.

Jepp, så kan Santon forsette på venstre og vi får inn en solid stopper!

Da har vi en 11er som begynner å bli orgasmisk..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 12. Mai 2012, 17:43 »

To fine assist her i allefall. Er kanskje litt bedre enn Simpson offensiv?  :fisk:
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 12. Mai 2012, 17:52 »
Skal visst være god begge veier og har en veldig god innleggsfot. I tillegg besitter  han stor arbeidskapaistet og er profesjonell til fingerspissene.  Mao akkurat en type spiller som vi vil ha..Eneste minuset er at han blir 27 i år. På den andre side, man sier ikke nei takk til en back som sannsynligvis vil bekle sin posisjon på det franske landslaget dette EM , spesielt ikke hvis vi får ham for rundt £6 mill pund. Som Annern sier, det er en spiller som vil forsterke laget vårt vesentlig. Forhåpentligvis vil det bety at MA gjør nok et unntak i sin transferpolicy. Så lenge ingen andre klubber kommer på banen og tilbyr en idiotisk lønn, og da tenker jeg City og Chelsea, mener jeg det er gode muligheter for at han kommer til oss, men da må det skje før EM. Verdien  hans kommer til å doble seg etter det er over.