20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765473 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1575 på: 11. Mai 2012, 20:27 »
Nei takk. Passer på ingen måte inn i det laget jeg vil at Newcastle skal bli.

Hehe, jeg ser den :)

Over til noe helt annet: Leste nettopp på Tv2 sporten sine rykter at vi er nærme Elia? Noen som veit noe mer om det?

Peter

• Gjest
« Svar #1576 på: 11. Mai 2012, 20:28 »
Vi trenger et par spillere som er helt overlegne i lufta. Tim Cahill og Kenwyne Jones kanskje?

Lol? Jones har vel knapt 90 minutter PL fotball denne sesongen, og ikke mer enn 2-3 mål... hva faen skal vi med ham?
Cahill var en veldig god spiller, men er over the top nå, og har vært ræv denne sesongen.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1577 på: 11. Mai 2012, 20:33 »
Ja, jeg lever kanskje litt i fortiden... :angel:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1578 på: 11. Mai 2012, 21:15 »
Ingen av de er i vår målgruppe. Vi må fortsette hente unge friske fremadstormende!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1580 på: 11. Mai 2012, 21:59 »
Vi trenger et par spillere som er helt overlegne i lufta. Tim Cahill og Kenwyne Jones kanskje?

Lol? Jones har vel knapt 90 minutter PL fotball denne sesongen, og ikke mer enn 2-3 mål... hva faen skal vi med ham?
Cahill var en veldig god spiller, men er over the top nå, og har vært ræv denne sesongen.

To-tre mål på nitti minutter høres da ikke verst ut, nesten Cisse nivå det  :troll:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1581 på: 11. Mai 2012, 23:28 »
I dag har AP og JC vært i radioen i Newcastle.

Det som kom frem der var som følger:

Vi vil ha en venstreback.

Vi vil ha en målskårende stopper. Gjerne en som putter 8 mål + i løpet av en sesong. Douglas? I tilegg har vi en franskmann fra Marseille på prøve, og han har visstnok imponert.

Pardew kom med noen hint om at vi er etter Cabayes kompis. Debuchy?

Guthrie stikker i sommer. Det samme gjør nok Simpson.

Det er ikke utenkelig at vi mister nøkkelspillere, men AP har troen på at Ashley vil presse prisen til helvete og tilbake.

Ba har en klausul, men det er ikke helt sant det som har kommet frem i media.

Pards elsker Colo og Shola.

Har snakket med Spurs, Fulham og Stoke om deres forberedelser i Europa.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1582 på: 12. Mai 2012, 00:38 »
Den klausulen, på FM (jada, veit det ikke har 100% grobunn i virkeligheten) har han en nedrykksklausul.
Mulig at det er noe slikt med hans kontrakt IRL også. En klausul som trer i kraft hvis vi ikke kvalifiserer oss for Europa eller lignende :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1583 på: 12. Mai 2012, 01:43 »
The Newcastle Journal is reporting today that the club already have a couple of players signed up for the summer, once the transfer window opens up for two months on July 1st.

http://www.nufcblog.com/2012/05/11/newcastle-already-have-two-players-in-the-bag-for-the-summer/
Den ene er jo garantert Amalfitano. Den andre er åpen for gjetting. Jeg tror dog ikke vi snakker noe veldig kjent navn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1584 på: 12. Mai 2012, 01:49 »
Vil gi min stemme til Butterfield.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1585 på: 12. Mai 2012, 11:47 »
Debuchy hadde vært strålende! Har naturlig nok ikke sett mye av han, men han spiller på landslaget og noen fine klipp på youtube. Sist gang jeg belaget meg på disse to holdpunktene, var da vi hentet Cabaye ;)
Black and white since 1996

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1586 på: 12. Mai 2012, 11:55 »
Debuchy hadde vært strålende! Har naturlig nok ikke sett mye av han, men han spiller på landslaget og noen fine klipp på youtube. Sist gang jeg belaget meg på disse to holdpunktene, var da vi hentet Cabaye ;)

Sist gang klubben vår belaget seg på slikt hentet vi Xisco og Nachochipsen  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1587 på: 12. Mai 2012, 12:06 »
Og United gjorde det med Obertan. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1588 på: 12. Mai 2012, 12:15 »
Var en ManU-fan jeg prata med ironisk nok under kampen mot Blackburn da Obertan kom inn og punkterte. Da snakka vi om Obertan, hvorpå han sa at Laurent Blanc i ettertid hadde sagt noe slikt som at han aldri kunne forstå hvorfor Ferguson kjøpte Obertan da Blanc selv mente at han ikke var god nok for PL og ManU. Blanc var da mannen som trente Obertan den siste tida han var i Franrike og solgte han videre til ManU. Kan som sagt ikke si om dette stemmer eller ei - var noe han ManU-karen sa at Blanc hadde visstnok sagt i ettertid. Jeg håper vi selger Obertan i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1589 på: 12. Mai 2012, 12:53 »
Det stemmer Kristoffer. Men Blanc sa også at Obertan ikke var ferdig utviklet og klar for PL, men at han hadde potensial til å lykkes!

Neste sesong kommer Obertan til å match Ronaldo sin beste sesong i ManU drakta!