20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1455 på: 08. Mai 2012, 11:30 »
Rykter om at Cissé er ønsket av Real nå. Nettavisen som melder dette.
« Siste redigering: 08. Mai 2012, 11:32 av Eriksen »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 08. Mai 2012, 11:31 »
Jarvis er veldig rask. Raylor er treg. Raylor har en bedre fot enn Jarvis. De er faktisk ikke like i det hele tatt.
Vet ikke om Raylor har en bedre fot enn Jarvis, kanskje på dødball, men crosserne til Jarvis er av høy klasse. Han og Fletcher fant hverandre mange ganger. Blant annet mot oss på Molineux vel?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1457 på: 08. Mai 2012, 11:38 »
Kanskje det, men de er fortsatt ganske ulike. Spesielt på fart. ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 08. Mai 2012, 12:04 »
Ingen av de er gode nok for Newcastle. Så nei takk. Holder med raylor på benken.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 08. Mai 2012, 12:39 »
Ingen av de er gode nok for Newcastle. Så nei takk. Holder med raylor på benken.

+1

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 08. Mai 2012, 12:42 »

Einig. Eg er for at me hentar inn britisk talent, men eg er veldig skeptisk til desse frå klubbane som rykke ned.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1461 på: 08. Mai 2012, 14:02 »
Jeg er ikke nødvendigvis helt enig i det.
For all del, Jarvis er langt unna noen klassespiller. Men han er en ok Premier League-spiller, og han er en klassisk britisk kantspiller. Han vil på en måte kunne være vår Stewart Downing, bortsett fra at jeg vil hevde at Jarvis er bedre enn Downing. Jeg kan ikke se at han skal være dårligere enn Obertan heller.

Dog vil jeg ikke sette himmel og jord i bevegelse for å hente Jarvis, og hvis Pardew ikke vil ha Jarvis, så forstår jeg det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 08. Mai 2012, 14:14 »
For all del, Jarvis er langt unna noen klassespiller. Men han er en ok Premier League-spiller, og han er en klassisk britisk kantspiller. Han vil på en måte kunne være vår Stewart Downing, bortsett fra at jeg vil hevde at Jarvis er bedre enn Downing. Jeg kan ikke se at han skal være dårligere enn Obertan heller.

Dog vil jeg ikke sette himmel og jord i bevegelse for å hente Jarvis, og hvis Pardew ikke vil ha Jarvis, så forstår jeg det.
+1, enig i alt!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 08. Mai 2012, 14:34 »
Jarvis til en billig penge hadde skaffet oss et bra rotasjonsalternativ på begge vingene, og en bra bredde. Slike spillere er gull verdt når kampprogrammet blir tøft!
« Siste redigering: 08. Mai 2012, 14:56 av Eriksen »

Christian

• Gjest
« Svar #1464 på: 08. Mai 2012, 14:38 »
Neste sesong kan me få opp imot 50 kamper, så me treng virkleg bredde og ikkje minst talentene våre må få sjangsen.

Pardew må rotere meir på laget neste sesong, enn det han har gjordt denne sesongen. Ellers kan det bli stygt på slutten av sesongen, med skader og utslitne spillere.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 08. Mai 2012, 15:38 »

Meget flott oppsummert. Tar gjerne imot Jarvis som et alternativ på kant, men griner ikke om så ikke skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 08. Mai 2012, 16:05 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/05/blogs/patrick-kluivert-backs-former-club-to-take-dutch-star-to-newcastle

Luuk de Jong hadde vært en perfekt erstatter dersom Ba skulle dra i sommer. Ikke skal han til ACN heller!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 08. Mai 2012, 16:23 »
LFC er vel også linka til ham da - og de har vel gjerne dessverre den nødvendige kjøpekraften som vi mangler.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1468 på: 08. Mai 2012, 16:48 »
Blir spennende å se hvem vi selger og om vi må selge først (for å lage plass, og få best mulig pris), så kjøpe. Er vell bare Best og Simpson vi får penger for? Guthrie, Løven og Smith går gratis, og Xisco gis bort.

Blir også spennende se hvor mye penger Ashely klarer å skvise ut av disse spillerne. Tipper rundt 3,5-4mp for simpson? Den lave lønna han har gjør ham jo litt attraktiv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 08. Mai 2012, 17:18 »
Silly season er i gang hvertfall. Om en skal tro på alt så skal vi slite med å stille lag neste sesong :lol:
Krul, Simpson, Cabaye, Ba, Cisse, Tiote og sikkert Ben Arfa er jo alle ønsket.