20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1200 på: 24. April 2012, 13:11 »
Er han god nok for Graham Carr så stoler jeg på det! Den mannnen fotjener vår tilitt!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 24. April 2012, 13:15 »
Det imponerer meg kraftig at du har slik en god oversikt over det franske markedet. Du bør absolutt kontakte Graham Carr og fortelle akkurat hva du mener om Amalfitano!

Jeg bare gjenforteller hva jeg har lest på de fleste andre Newcastleforum hvor jeg har kommet over info om denne fyren ;)

Er vist en dårligere utgave av Guthrie også snakkes det om..

Man finner nok heller ikke Europamateriale i Ligue 2 i Frankrike..

"Sounds like a replacement for Cabaye.

It's going to be a brilliant summer, finding out who all players we buy are replacements for."

« Siste redigering: 24. April 2012, 13:22 av snkz »

Simmi

• Gjest
« Svar #1202 på: 24. April 2012, 13:28 »
Snkz  :thumbd: Har du virkelig ikke noe annet å komme enn pessimisme? Drittlei nå.

Se hva franskfotball skrev om karen på twitter:
@mrsinnes90 Mer offensiv enn Cabaye. Type, bak spissen. Lett på fot, god teknikk og et strålende overblikk.
Retweeted by Svein Tore Sinnes
 In reply to Svein Tore Sinnes
52m Franskfotball.com ‏ @franskfotball  Reply  Retweet  Favorite · Open
@mrsinnes90 Han er en type kreativ playmaker, ikke like allsidig som broren, men stort potensiale. Ikke mye risiko, Carr ver hva han gjør.
Retweeted by Svein Tore Sinnes

Som franskfotball sier, hva har vi å tape på denne signeringen? Garantert liten lønn og helt gratis :)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 24. April 2012, 13:37 »
Jeg syns det er utrolig hvordan kjøp av en gratis, ung franskmann kan vinkles til noe negativt. Rett og slett.

Edit: får moderere meg selv litt der.
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 24. April 2012, 13:39 »
Jeg vet ingenting om Amalfitano, men basert på det franskfotball har å si om han på twitter, så virker det spennende. Dessuten, jeg stoler 100% på Graham Carr.

Han er helt sikkert ikke ufeilbarlig han heller, men han har en fantastisk track reckord, så jeg velger å sette min lit til hans vurderinger, og sannsynligvis også Pardews.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 24. April 2012, 13:42 »
Hvis dette er en erstatning for noen er det vel Guthrie og det er jo forsåvidt greit? Han er i tillegg ung og regnes som et talent med mye potensiale i en offensiv midtbanerolle - så kan ikke helt se hva vi taper - tvert om.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 24. April 2012, 13:46 »
Problemet snkz er at det blir alt for ensporig og negativt. Hva har vi å tape på å hente et fransk talent gratis?
Vi er jo forhåpentligvis alle klar over hvilken oversikt vårt speidernettverk har opparbeidet seg i Frankrike, samt hvor nøye jobb som gjøres når nye spillere vurderes inn til klubben. Det verste som skjer er at han ikke slår til - da har vi tapt forholdsvis beskjedne lønnsutgifter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 24. April 2012, 13:57 »
Haha slik drit?

Vi har noen spillere som folk ikke skjønte bæret av hvorfor vi kjøpte. Se nå hva som har skjedd.
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 24. April 2012, 14:08 »
Minnar om snkz sine innlegg angåande laget og Pardew i løpet av vår svake periode før i år.  Det vart blandt anna sagt at Pardew burde erstattast.  :lol:

Og alle bør vita at for den rette prisen so er einkvar spelar hjå oss til salgs.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 24. April 2012, 14:10 »
Minnar om snkz sine innlegg angåande laget og Pardew i løpet av vår svake periode før i år.  Det vart blandt anna sagt at Pardew burde erstattast.  :lol:

Som jeg alltid har sagt så mener jeg Pardew spilte og brukte spillere feil i en periode.
Dette mener og står jeg for forsatt.

Greit at Pardew virker som en fantastisk god trener til å forstå spillere og få ut det beste av dem.
Men jeg mener han spilte og stod for en taktikk som ikke passet flere av våre spillere og fikk ikke frem det beste i dem på banen.

Nå som vi er over og virker på å kjøre videre i denne 4-3-3en så forholder jeg meg roligere.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 24. April 2012, 14:16 »
Laurent Koscielny og Gael Clichy var jo begge oppdaget i Ligue 2 klubber, så det trenger jo ikke være negativt heller ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 24. April 2012, 16:50 »
Jeg vet ingenting om Amalfitano, men basert på det franskfotball har å si om han på twitter, så virker det spennende. Dessuten, jeg stoler 100% på Graham Carr.

Han er helt sikkert ikke ufeilbarlig han heller, men han har en fantastisk track reckord, så jeg velger å sette min lit til hans vurderinger, og sannsynligvis også Pardews.

Hvis Carr også skal ryke på en liten "smell", er det greit det skjer med Amalfitano :P Som MANGE påpeker kommer han gratis, og helt sikkert relativt billig i drift. Dessuten virker det som om vi bruker lang tid på å bestemme oss for om en spiller er riktig for klubben eller ikke, i motsetning til Nacho "YouTube" Gonzales ;)
Noe som da beroliger meg kraftig!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 24. April 2012, 17:11 »
Stiller meg alltid positiv til kjøp som kan overraske positivt! Innenfor rimelige økonomiske rammer selvsagt. Som denne Amalfitano.
Men håper ikke han blir "grisesatset" på som Obertan. Bør helt klart gjøre seg fortjent til sjansene sine.
Vi kan gjerne gjøre noen flere slike kjøp, da risikoen er lite.
Men jeg ser også at vi går for noen litt større. Vi er nå i en posisjon der vi kan hente spillere som Gervinho og Gameiro, vil jeg tro. Disse er selvsagt bare ett eksempel på spillere som vi kunne fått dersom vi var i den posisjonen vi er i nå da vi prøvde oss på dem. Ser heller ikke vekk i fra at vi kan raske til oss noen spillere som ikke har slått gjennom i større klubber, og trenger et miljøskifte for å få karrieren tilbake på rett spor.

Peter

• Gjest
« Svar #1213 på: 24. April 2012, 20:32 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7699425/

Dutch international Erik Pieters is still interested in a move to Newcastle United, his agent has confirmed.

The 23-year-old was strongly linked with a move to the club last summer, but a deal failed to materialise.

Newcastle are still strongly linked with the PSV Eindhoven ace, who is currently sidelined for the rest of the season with a foot injury.

And his agent has now confirmed that he still has an interest in joining Newcastle.

"He was interested last year," agent Piet van der Pol told The Journal.

"Newcastle United is a fantastic club and I know that Erik follows them because of his friendship with Tim Krul.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 25. April 2012, 08:41 »
From the sun...

Pardew is also looking to bolster his squad for next season, with European football now a certainty.

He is ready to battle Bolton and QPR for £2m-rated Peterborough striker Paul Taylor, 24, while French midfielder Romain Amalfitano, 22, has agreed to link up with compatriots Yohan Cabaye and Hatem Ben Arfa on Tyneside.

Toon spies watched former Manchester City trainee Taylor ? transfer listed after refusing to sign a contract extension ? score his 12th goal of the season in Saturday?s 2-2 draw with Watford.

But Posh boss Darren Ferguson warned: ?Paul is available for transfer but clubs needn?t think about making silly offers for him. He will only go if the offer is suitable to us.?

Hva tenker dere alltid positive folk om denne da? :)