20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1185 på: 23. April 2012, 21:56 »
Hoilett er et fantastisk talent og en meget god spiller!!! Skjønner ikke så mye av den Peter...

Hehe, mente det ikke slik. Hoilett er en veldig god spiller, med stort potentsiale, men han er ikke saa god heller, at han er utenfor vaar rekkevide! :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 23. April 2012, 21:59 »
Aha, da er det greit ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 23. April 2012, 22:05 »
Peter: Jeg er litt usikker på hvor interessert vi er, og hvor langt vi vil strekke oss for å signere dem. Sitter bare med en følelse som sier meg at vi ikke går for dem. Ikke noe annet enn magefølelsen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 23. April 2012, 22:39 »
En Rodallega på free transfer er heller ikke å forakte synes jeg. Har hatt en svak sesong, men har en rutine vi kan få god nytte av, fart,teknikk og stor arbeidskapasitet! Tror faktisk det kunne vært et meget smart kjøp bare lønnen hans ikke blir for høy. Denne sesongen har han vært mildt sagt variabel, men vi vet alle hva han står for og jeg tror han hadde tilført oss noe vi ikke har. Elsker bevegeligheten hans når han er i form. Hva tror dere?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 23. April 2012, 22:45 »
Er litt usikker på om Diame er god nok nå. Har ikke imponert meg like mye som tidligere, og vi er et større lag nå. Kanskje som backup, men ikke sikkert han godtar å være det. Moses er faktisk spilleren med flest runs/dribbles i hele PL denne sesongen, men må virkelig trene skuddfoten. Assistene tror jeg hadde kommet i Newcastle med bedre spillere rundt seg. Han er jo ennå bare 22/23 (?). Positiv til Moses. Hoilett hadde vært fantastisk, og hadde nesten garantert passet inn og prestert. Rodallega er jeg svært negativ til. Overvurdert spiller, og lang i fra god nok. I tillegg begynner han å nærme seg 30, vel?
« Siste redigering: 23. April 2012, 22:47 av Eriksen »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 23. April 2012, 22:52 »
Tomkins og Clyne på årets lag i Championship. Tror dere vi prøver oss på disse i sommer eller blir det bare kvalitet fra utlandet? Godt mulig i West Ham blir i Championship og Clyne sin kontrakt går vel ut. Er jo en viss sjanse å ta med spillere fra lavere divisjoner, men flere klubber ha jo truffet bra denne sesongen. Matt Phillips viste også at han har noen spennede kvaliteter da Blackpool var i PL og kom også på årets lag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 23. April 2012, 22:57 »
Er litt usikker på om Diame er god nok nå. Har ikke imponert meg like mye som tidligere, og vi er et større lag nå. Kanskje som backup, men ikke sikkert han godtar å være det. Moses er faktisk spilleren med flest runs/dribbles i hele PL denne sesongen, men må virkelig trene skuddfoten. Assistene tror jeg hadde kommet i Newcastle med bedre spillere rundt seg. Han er jo ennå bare 22/23 (?). Positiv til Moses. Hoilett hadde vært fantastisk, og hadde nesten garantert passet inn og prestert. Rodallega er jeg svært negativ til. Overvurdert spiller, og lang i fra god nok. I tillegg begynner han å nærme seg 30, vel?

Tror dessverre han ikke er god nok :\

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 23. April 2012, 23:12 »
snkz; Hvem av de?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 23. April 2012, 23:14 »
Diame..

Moses er jeg også skeptisk til om han ikke klarer få seg et sluttprodukt. Frem til sluttproduktet er han jo fantastisk.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 23. April 2012, 23:32 »
Rodallega er 26 år gutter... (Like gammel som Cisse)- Og er fortsatt garantert sulten på suksess. Ikke la dere lure av en svak sesong, han har spilt på et møkkalag. Kan minne dere på at i fjor på disse tider var arsenal veldig keen på ham, men ble priset ut. Neste år blir det viktig med litt rutinekrydder også, da unggutta var etter all sannsynlighet vil vise seg litt ustabile. Vi svever alle på en sky nå, men før eller senere kommer motgangen. Da trenger vi noen  som har spilt et visst antall PL kamper  :blink:
Free transfer gutter, lønna er nøkkelen for meg..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 23. April 2012, 23:35 »
Aah. Aner ikke hvor jeg nærmere 30 fra. :P Vel, så lenge lønna ikke er for høy så kan jeg gå med på et free transfer. Vi trenger bredde.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 23. April 2012, 23:43 »
Aah. Aner ikke hvor jeg nærmere 30 fra. :P Vel, så lenge lønna ikke er for høy så kan jeg gå med på et free transfer. Vi trenger bredde.
Han har jo aldri vært nærmere 30 enn i dag, og i morgen er han enda nærmere, så teknisk sett har du jo rett :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 24. April 2012, 00:31 »
Rodallega er 26 år gutter... (Like gammel som Cisse)- Og er fortsatt garantert sulten på suksess. Ikke la dere lure av en svak sesong, han har spilt på et møkkalag. Kan minne dere på at i fjor på disse tider var arsenal veldig keen på ham, men ble priset ut. Neste år blir det viktig med litt rutinekrydder også, da unggutta var etter all sannsynlighet vil vise seg litt ustabile. Vi svever alle på en sky nå, men før eller senere kommer motgangen. Da trenger vi noen  som har spilt et visst antall PL kamper  :blink:
Free transfer gutter, lønna er nøkkelen for meg..

Vil absolutt legge Rodallega til listen over mulige sommersigneringer. Ikke øverst, men dog. For å være helt ærlig er jeg mer skeptisk til disse eredivisie spissene vi er linka til, men om Carr mener de er gode nok så stoler jeg på det.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 24. April 2012, 12:49 »
Fra L'Equipe.com, med hjelp av google translate:

"Out of contract in Reims, Romain Amalfitano will not stay in Champagne next season,even when mounted in Ligue 1. According to reports in France Football that we were confirmed, the 23 year old midfielder will join Newcastle, where he signed a lease until June 2015. In the eye of the Magpies for two months, former player of Evian-TG did not show such an opportunity pass. He will have to fight to get a place in a team that could play the CL next season."

Det skremmer meg når vi shopper slik totalt uskrevne blad fra lavere divisjoner i andre land...

Han er ikke god nok til å erstatte eller konkurrere med noen i førsteelveren..

Virker som vi kjøper oss nedover...
« Siste redigering: 24. April 2012, 14:08 av snkz »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 24. April 2012, 12:51 »
Det imponerer meg kraftig at du har slik en god oversikt over det franske markedet. Du bør absolutt kontakte Graham Carr og fortelle akkurat hva du mener om Amalfitano!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida