20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1140 på: 20. April 2012, 19:36 »
Åh, visste noen kom til å kommentere det. :-[ Driter egentlig i de nivågreiene, så tar ikke så mange av utfordringene, osv. ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 21. April 2012, 01:40 »
Montpellier finished 14th last season but currently lead Ligue 1 by two points with six games remaining, ahead of the likes of cash-rich PSG.

Sykt..

Newcastle want to sign the 22-year-old, who has been capped for France at Under-21 level, while Arsenal are also keeping an eye.

But with Montpelier chasing the title and set for the Champions League next season, it is believed Yanga-Mbiwa is happy to stay at the club for now.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 21. April 2012, 08:51 »
http://fotball.fvn.no/tyskland/article233329.ece
Granit Xhaka skal nemlig være enig med Borussia Mönchengladbach om en overgang til sommeren. Det melder Soccerway og flere andre medier

Hadde ikke trodd han skulle havne der, men et bra steg i forhold til utviklingen tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 21. April 2012, 09:24 »
Går det Ann hente hazard til Newcastle??? Nå fikk jeg plutselig litt trua på det.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 21. April 2012, 09:39 »
Say WHAT!? :nervøs:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 21. April 2012, 09:57 »
Går det Ann hente hazard til Newcastle??? Nå fikk jeg plutselig litt trua på det.
Nei.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 21. April 2012, 10:00 »
Xhaka går dit så kan hazard gå til new:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 21. April 2012, 10:11 »
Xhaka er god, men ikke et like stort talent som Hazard. Og dessuten kommer Hazard til å koste minst £30 mill. Hazard er blant topp 3 talent i verden, mener jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 21. April 2012, 10:19 »
La oss innse det - det samme vil skje dersom vi byr på Hazard nå som skjedde da vi bydde på Rooney. Uansett om vi hadde hatt penga hadde det uansett endt med at større fisker hadde bydd. Og vi var jo også en større fisk selv da vi bydde på Rooney.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 21. April 2012, 10:31 »
Xhaka burde vært vår. Til 6-7 mill er han gullsignering! På hazard fronten er det nok urealistisk men hadde vært gøy. Cabaye får snakke med han. Om vi klarer topp 4 kanskje det kan skje :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 21. April 2012, 10:40 »

På grunn av pris er nok ikke dette sannsynlig. Men med tanke på at Tottenham for en stund siden var store favoritter til å hente Hazard, så er det vel ikke så umulig at NUFC kunne snappet han opp istedenfor, om det ikke hadde vært for prisen.

Nå er jeg veldig for at NUFC fortsetter med den transferpolicen klubben har hatt, selv om det skulle bli CL. Jeg vil at satsingen skal fortsette å være langsiktig og at klubben fortsetter å hente gode spillere for en billig penge. Det er så mange veldig gode spillere rundt omkring i fotballverden at det skal være gode muligheter for å hente like gode spillere som Hazard for en brøkdel av prisen som blir forlangt for han. Dessuten så er det vel ikke den posisjonen vi trenger å svi av transfermidlene på. Forsvaret trenger en real "overhaling" og om Ba forsvinner trenger man vel strengt tatt flere gode alternativer å velge i der også. Det gjør man vel kanskje uansett om Ba forsvinner eller ikke.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 21. April 2012, 10:59 »
Blir uansett sykt spennende å finne ut hvilke spillere Carr og co har snust på. Er det noe vi har lært de siste årene så er det jo at mange av navnene som til slutt havner her ikke er de som blir linket.

For min del sitter jeg med en sterk følelse av at vi kan lokke unge mid-table stjernespillere som er ute etter å ta et nytt steg. Sansynligvis snakker vi Frankrike ,Tyskland, Belgia og Nederland.

Dette er 3 av mine favoritter:

1.Moussa Sissoko - DM/AM - Toulouse - Yaya Toure light med et utrolig potensiale! 22 år og har ALT som skal til for å bli en suksess i Premier League. Er i tillegg målfarlig!

2.Jelle Vossen - S - Genk - 23 år, løper på alt. Sulten og potensielt kupp. Belgisk landslagsspiller. Nese for mål!

3.Diego Contento - VB - Bayern München - 21 år - Svært lovende beck som har stagnert litt i Bayern. Har potensiale til å bli en fantastisk beck! Synes vi burde teste viljen de har til å beholde ham med et cheeky bud ;)

« Siste redigering: 21. April 2012, 11:00 av kung_zlatan »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 21. April 2012, 11:06 »
Eg har alltid vert keen på Moussa Sissoko!! Han er helt rå. Vi var vel linka med han i sommer. Håper virklig vi ikkje har sett vekk fra han. Han kjem til å bli ein stor spiller og ein perfekt erstatter for Guthrie om han stikker!

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 21. April 2012, 11:14 »
Har berre lyst å nemne det. På FM har eg Tiote, Christian Eriksen og Moussa Sissoko på midten, men ingen Cisse. Han stakk til Bayern Munchen før eg hadde tenkt til å kjøpe han.  ::p Eg kom på fjerde plass etter første sesong så eg håper det skjer i virkligheten   :feiring:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 21. April 2012, 11:15 »

Boy have you lost your mind cause ill help you find it!?