20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1110 på: 19. April 2012, 18:31 »
Han er klar for Bayern Munchen alt.(og har vært det eit par mnd, derfor har du nok ikkje lest så mange rykter om han)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 19. April 2012, 18:45 »
Hehe, tenkte det var noe slikt ja ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 19. April 2012, 22:07 »
Matt Spiro ‏ @mattspiro  Reply  Retweet  Favorite · Open
Wenger very keen on Mapou Yanga-Mbiwa. Montpellier won't stand in their captain's way. Good chance of transfer happening

Da var de i gang der også! :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 19. April 2012, 22:12 »
Heh.. Wenger kjenner Ligue 1 ut og inn. ;) Men hvis de kjøper han, kjøper de i hvertfall ikke Vertonghen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 19. April 2012, 22:20 »
Mbiwa har vært min favoritt hele tiden. Han er litt som colo bare med sinnsyk fart.. Grr.....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 19. April 2012, 22:47 »
Jepp, for min del håper jeg dette:

Mwiba > Douglas > Aber > Vertonghen

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 19. April 2012, 22:52 »
Mbiwa ser utrolig spennende ut ja! Men det kan hende at han og Colo hadde blitt FOR spillende også... Kanskje var det en del av suksessen tidlig i sesongen at vi hadde Colo som spillende og Taylor som gjorde ting enkelt og solid?

Jeg tror faktisk at Douglas har mye av fysikken til å takle PL og kanskje hadde han vært en fin mix til  blandinga ;) Hodestyrken hans er jo noe vi har stort behov for. Men det er vel enda et spørsmål knyttet til om farten hans er god nok og om han ikke er i overkant psycho... Jeg vil også gjerne ha en stopper med fart, siden jeg mener det er vår største akilleshæl defensivt sentralt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 19. April 2012, 23:19 »
Douglas er vel også spillende. Og slik rent bortsett fra at Taylor er generelt bedre enn Willy, er han også en mer spillende stopper. Tryggere med ball i bena, og klarer å sende en pasning langs bakken lenger enn 7 meter.

Tror det er noe av grunnen til at vi gjorde såpass bra i starten. Vi spiller ball, og bruker den. Willy spiller den helst langt, i lufta.

Jeg håper vi får en spiller som er god på alt, og med fart.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 19. April 2012, 23:20 »
Enig. Selv om Taylor ikke er noen supertekniker er han absolutt en offensivt spillende stopper som liker å holde ballen langs bakken, samt gjerne avansere med den. Stuart Pearce mente at han var en va de mer spillende stopperne til England da han skrøt voldsomt av han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 19. April 2012, 23:29 »
Er det virkelig en ulempe å få inn en spillende stopper? Da kan vi jo kanskje bli et mer spillende lag også. Har ikke Vertonghen god fart til å være stopper? I tillegg er han tydeligvis en god pasningspiller.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 19. April 2012, 23:33 »
Er det virkelig en ulempe å få inn en spillende stopper? Da kan vi jo kanskje bli et mer spillende lag også. Har ikke Vertonghen god fart til å være stopper? I tillegg er han tydeligvis en god pasningspiller.

Han er ikke akkurat Usain Bolt, men er vel helt ok.
Ikke den hurtigheten vi savner bak der tho.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 19. April 2012, 23:44 »
Nevn en stopper i PL som har farten vi etterlyser, da. :) Smalling, Koscielny, Djorou og David Luiz er vel de raskeste. Koscielny er den eneste som leverer stabilt av dem. Stoppere med grei fart er bra. De trenger ikke ha samme farten til spissene for å ha en sjanse, de kan kompensere med posisjoneringsevne, styrke, og taklingsegenskaper. Etter det jeg har fått med meg er Vertonghen litt raskere enn Colo, og mye raskere enn Willy. Tror mye av tempoproblemene og bakromsproblemene i forsvaret vårt spesielt ligger i Williamson sin mangel på fart og posisjonering. Vi klarte oss jo veldig bra med Saylor sammen med Colo, selv om Saylor ikke er noe hurtigtog. Bare se på City, Kompany har grei fart, mens Lescott er svært treg. Men de klarer seg jo bra sammen i forsvar alikevel. Se på Man Utd. Ferdinand er ikke akkurat noe hurtigtog, og det er heller ikke Evans. Og det var heller ikke Vidic da han spilte.
« Siste redigering: 19. April 2012, 23:55 av Eriksen »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 20. April 2012, 00:17 »
Er da ikke Kompany rimlig rask da? :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 20. April 2012, 07:46 »
Njaa, tror han også bare har grei fart. Har ikke hatt en løpstest på han, though. ::p