20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760088 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #855 på: 09. April 2012, 21:13 »
Cahill hadde en meget svak høstsesong. Bolton var helt hjelpesløse en stund der, og Cahill var ihvertfall ikke noe unntak sett ut fra de kampene jeg fikk med meg.

Nå har ikke jeg sett alt av Bolton kamper selv, langt ifra, men de kampene jeg så var han helt tydelig en av noen veldig få som skilte seg ut av gjengen. Det var jo også i høst han fikk sine første kamper fra start for England, så han kan umulig ha vært så skrikendes klein på det tidspunktet.

Steven Taylor er god han også, jeg bare mener at han er på nivået under de aller beste og at har enkelte sider ved spillet som er litt uryddig og urutinert til å nå helt opp. Og det nivået England har hatt på stopperne sine i en årrekke nå så skjønner jeg godt at han ikke har fått noen kamper enda.

Men for all del, er jo bare bra at vi har litt forskjellige meninger. Er jo det som gjør diskusjonene interessante. Er jo ingen som sitter på noe fasitsvar her.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #856 på: 09. April 2012, 21:53 »
Allikevel er Terry flere hakk over S. Taylor. Og angående Gary Cahill, er det noe han mangler som midtstopper? Skjønner ikke kritikken av han. Han har hurtigheten, er særdeles taklingsterk og en av de bedre i luftrommet etter mange år i Bolton. Teknisk er han også ganske god, og er en av de mer målfarlige forsvarspillerne med sin styrke i luftrommet på dødballer, samt at han har et skikkelig godt skuddbein.

Helt enig ang. Cahill! Har løftet forsvaret til Chelsea. Dritt at dommerne elsker Chelsea, regner med at Abramovic har begynt å investere i dommere.. (Skulle vært i PL-tråden)
« Siste redigering: 09. April 2012, 21:55 av Eriksen »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 09. April 2012, 23:03 »
Er det bare meg som er veldig svak for Frei på Fullham?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 09. April 2012, 23:18 »
Tenkte på han selv. 18 år. Veldig rask drible fant som spiller v ving. Hadde vært digg fått inn han. Men blir nok dyr:)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #859 på: 09. April 2012, 23:19 »
Ble svak for han når jeg så han i Europa League tidligere. Men det han viste i dag var flere hakk over det han presterte den gang. Kommer til å bli fryktelig god, og dyr hvis noen skal lokke han bort...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #860 på: 09. April 2012, 23:23 »
Herregud jeg begynner å få lyst på Dempsey, han er jo dritgod

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #861 på: 09. April 2012, 23:26 »
Tror ikke Ashley er like keen å betale opp mot 10 mill pund for en som blir 30 år snart!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 09. April 2012, 23:35 »
Tror ikke Ashley er like keen å betale opp mot 10 mill pund for en som blir 30 år snart!!

This.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 09. April 2012, 23:36 »
Jordan Henderson ble henta inn fremfor Joey Barton også. Capello har nesten uansett oversett Newcastle totalt - og Steven Taylor burde uten den minste tvil vært inni varmen i høst. Vi fikk inn Caroll - men det kunne rett og slett ikke Capello engang overse da der ikke var noen andre engelske spisser da som matchet Carroll hva scoringer gjaldt.
Cahill var forøvrig drit for Bolton første halvdel - og Bolton har vel strengt tatt blitt bedre etter at han dro derifra.
« Siste redigering: 09. April 2012, 23:37 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #864 på: 10. April 2012, 20:50 »
Har vi sjangs på Hoilett mon tro? Kunne vært artig med Hoilett og Ben Arfa på kantene og frie roller!!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 10. April 2012, 21:06 »
Ender vi topp 4 er det nok ikke mange vi ikke har mulighet til å hente annet enn for økonomiske grunner.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 10. April 2012, 21:09 »
Vertoghen>Mbiwa>Douglas
Cissiokho>Pieters>Siste brasilianeren vi ble linket til

Så vil jeg ha en ving med fart og gjerne en backupspiss som ikke er Afrikansk.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 10. April 2012, 21:11 »
Enig i den. Men Mbiwa kan fort være i nærheten av det beste kjøpet vi kan gjøre. Har veldig god magefølelse for den.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #868 på: 10. April 2012, 21:19 »
http://www.insidefutbol.com/2012/04/10/douglas-ready-to-put-potential-newcastle-united-switch-on-hold/60811/

But the 24-year-old, despite being excited by the prospect of heading to St. James? Park and playing Premier League football, is prepared to wait to ink a switch to England.

And the reason is simple: Dutch citizenship.

Gjør at jeg da får litt mindre lyst på Douglas. Vi må ha inn en så tidlig som overhodet mulig, som kan bli kjent med laget før sesongen starter. Sier ikke nei takk altså, men burde se etter bedre løsninger. Både sportslig, og den kategorien det ovennevnte problemet faller inn under..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 10. April 2012, 22:05 »
Enig i den. Men Mbiwa kan fort være i nærheten av det beste kjøpet vi kan gjøre. Har veldig god magefølelse for den.

Men tror du Mbiwa vil komme om vi ikke får CL-plass feks?

Han er stor svakhet for han.

Men har vi sikra oss Douglas nå, eller virker det bare slik ut ifra den artikkelen?