20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #840 på: 09. April 2012, 14:03 »
Capello visste neppe at Newcastle var i England, han trodde antakeligvis at vi tilhørte Skottland.
Hvilke Newcastle spillere fortjente Englands landslagspill når capello var leder??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 09. April 2012, 14:03 »
Taylor har alltid hatt potensiale til å bli fast innventar i Englands landslagstropp. Men en altfor vimsete spilletstil, som man skulle tro stabiliserte seg med alderen, og skader har ødelagt. Til sammenligning mener eg Cahill er en bedre stopper. God på hodet, bra langs bakken og rimelig bra tempo.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 09. April 2012, 14:21 »
Jeg hadde personlig basert på hva spillerene har prestert KUN i denne sesongen heller hatt Taylor enn Terry.

Cahill kommer nok til å bli mye bedre enn begge om 1-2 år.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 09. April 2012, 14:54 »
Capello visste neppe at Newcastle var i England, han trodde antakeligvis at vi tilhørte Skottland.
Hvilke Newcastle spillere fortjente Englands landslagspill når capello var leder??

Det lurer jeg også på?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #844 på: 09. April 2012, 19:15 »
Første jeg kommer på er Barton. Hadde en veldig god fjorårssesong. Når vi ser på de middelmådigheter som fikk noen få kamper for England i fjor, med Championship-spillere og slik, så burde Barton og Simpson også fått prøvd seg. Lyst å si Nolan også, men han var altfor temposvak og for teknisk dårlig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 09. April 2012, 19:25 »
Seff var / er ingen av de du nevner her gode nok for England. Er ca 15 midtbane spillere foran disse.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #846 på: 09. April 2012, 19:26 »
Da så :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 09. April 2012, 19:31 »
Var for øvrig ganske imponert over M. Davies på Bolton i dag. Hadde vert en fin fyr å ha i troppen neste sesong!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 09. April 2012, 19:33 »
Første jeg kommer på er Barton. Hadde en veldig god fjorårssesong. Når vi ser på de middelmådigheter som fikk noen få kamper for England i fjor, med Championship-spillere og slik, så burde Barton og Simpson også fått prøvd seg. Lyst å si Nolan også, men han var altfor temposvak og for teknisk dårlig.

Med den konkurransen som er der fra før har jeg full forståelse for at han ikke ble tatt ut. En mann som Parker har jo slitt med å komme med i troppen, og han er jo bedre enn Barton i mine øyne. At en mann som Tom Cleverley ikke har fått sin debut enda viser hvor tøft det er å få plass på den sentrale midtbanen til England. Rodwell og Wilshere er også unggutter som konkurrerer motm de mer etablerte spillerne som Gerrard, Barry og Lampard.

Simpson har heller ingenting på et landslag å gjøre når konkurrentene heter Richards, Johnson og Walker. Spillere som Phil Jones og Chris Smalling kan også spille på høyrebacken og er langt bedre spillere.
Nolan er ikke i nærheten av å være landslagsmateriale for England. Unødvendig å nevne han.

Simmi

• Gjest
« Svar #849 på: 09. April 2012, 19:51 »
Walker var ikke en reel kandidat i fjor, og Richards var ikke i nærheten av den formen han har vært i år.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 09. April 2012, 19:58 »
Walker var ikke en reel kandidat i fjor, og Richards var ikke i nærheten av den formen han har vært i år.

De er uansett mye bedre spillere enn Simpson, og Richards har vært solid i en årrekke nå. Det er udiskutabelt. Mannen er jo umulig med sin hurtighet og styrke.

Ser man på U-21 laget dems er det flere gode backer/forsvarspillere på vei opp som er bedre enn det Simpson er, ihvertfall i mine øyne. Kan nevne Kelly på LFC, og kanskje Clyne på Palace. Hadde vært interessant å sett sistenevnte i PL med et bedre lag.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 09. April 2012, 20:14 »
Åpenbart enig med Daniel her. Selvfølgelig var ikke verken Terry eller Cahill i nærheten av like bra som Taylor i sesongens 12 første kamper (nei TooN, ikke 3-4.).

(Legger meg på samme skråsikre linje som dere andre besserwissere.)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 09. April 2012, 20:23 »
Synes Cahill har vært solid hele denne sesongen jeg, selv når han spilte for Bolton. Er jo en grunn til at han ble tatt opp på landslaget mens han var der og tidligere denne sesongen fikk sin første kamp fra start for England (han var fremdeles i Bolton da).
Terry har slitt litt mer denne sesongen, blant annet med skader, men er fremdeles en god fotballspiller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 09. April 2012, 20:30 »
Cahill hadde en meget svak høstsesong. Bolton var helt hjelpesløse en stund der, og Cahill var ihvertfall ikke noe unntak sett ut fra de kampene jeg fikk med meg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Simmi

• Gjest
« Svar #854 på: 09. April 2012, 20:44 »

De er uansett mye bedre spillere enn Simpson, og Richards har vært solid i en årrekke nå. Det er udiskutabelt. Mannen er jo umulig med sin hurtighet og styrke.

Ser man på U-21 laget dems er det flere gode backer/forsvarspillere på vei opp som er bedre enn det Simpson er, ihvertfall i mine øyne. Kan nevne Kelly på LFC, og kanskje Clyne på Palace. Hadde vært interessant å sett sistenevnte i PL med et bedre lag.

Selvfølgelig er de mye bedre enn Simpson. Men det er ikke det, det handler om. Jay Bothroyd har jo fått kamper for England.  Allikevel er det et hav av spisser fra England som er bedre enn han. Grunnen til at han fikk prøve seg var at han var i god form, sånn som Simpson var i fjor. Dette var ikke Englands andre høyrebacker (Richards, Johnson) og derfor endte han opp i landslagsdiskusjonen.