20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #705 på: 03. April 2012, 11:20 »
Har lest at mange som har sett Pieters spille er negative til han og at vi kan gjøre bedre?
Noen som har noen innspill på dette?

Prøver meg igjen?
Noen som har sett hatt i aksjon?

var mange som var negativ etter england-nederland der han hadde en dårli kamp og ikke traff med innlegg.
men har ikke sett han selv,men det har carr så stoler på han er bra

Jeg så den kampen og synes han var god. Var jo også rett etter skadeavbrekket med et brukket ben han spilte også. Flere har vært kritiske til at han ikke har så stor fart, det så jeg ikke på som en mangelvare i den kampen da han holdt fint følge med spillere som M. Richards, A. Johnson og Welbeck. Pieters hadde ihvertfall ganske brukbar kontroll på A. Johnson og M. Richards på Englands høyrekant, og det med minimalt med kamptrening etter benbruddet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 03. April 2012, 11:44 »
Uten å ha sett ham må det jo tenkes at når han spiller på det nederlandske landslaget må han være en bra back. Han trenger ikke å være verdensklasse.. Da hadde andre klubber hentet ham. Men jeg tror han er mer en god nok for oss i den fasen klubben er i nå. Han vil mest sansynlig være god oppgradering fra Santon og Raylor.

I tillegg har de fleste nye signeringer i det siste forbedret seg noe som forhåpentligvis også han vil gjøre.
Han twittrer ofte om nufc ihvertfall. At han er kompis med Krul teller også en del Spesielt hvis det kan habetydning for å få Krul til å bli i mange mange år. Jeg tror den avtalen er så godt som i boks :)

Douglas har sagt til McLaren at han forsvinner til sommeren. Han sier at han vil spiller i PL. Hvilke klubber over oss kan matche newcastle? Ryktene sier at nedrykkstruede villa vil gi er tilbud. Fulham skal også være interessert. http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/03/newcastle-target-douglas-in-premier-league-bid-72703-30680574/?
« Siste redigering: 03. April 2012, 11:49 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 03. April 2012, 12:06 »
Jeg håper i hvert fall heller på Cissokho en Pieters om jeg kunne velge :D

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #708 på: 03. April 2012, 12:10 »
Johnson er rå! Og da hadde vi også hatt en engelsk landslagspiller i laget.

ja engelsk landslagspiller er jo et must..england er en middelmådighet,se bare på liverpool
de har vel 5-6 engelske landslagspiller. frister egentli mer med nederlanske eller franske landslagspiller.
spanske er vel like dyr som engelske så det blir vel ingen derfra i sommer. men 2-3 franske landslagspillere
i nufc drakt til sesongstart er ikke meg imot+ en belgisk

Så vi skal unngå å kjøpe Johnson fordi han er engelsk?

nei, men du skriver det som om det er stort savn å ikke ha engelske landslagspillere i nufc.
han koster vel nermere 15mp og regner med alle de store klubbene vil ha han. i dagens formasjon skal han
konkurrere med ba og ben arfa. er vel ikke der vi bør tømme transfer budsjette vårt.. satser heller på stopper,back og en ung spiss som skal bøtte inn mål under afrika mesterskapet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 03. April 2012, 12:33 »
Douglas har sagt til McLaren at han forsvinner til sommeren. Han sier at han vil spiller i PL. Hvilke klubber over oss kan matche newcastle? Ryktene sier at nedrykkstruede villa vil gi er tilbud. Fulham skal også være interessert. http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/03/newcastle-target-douglas-in-premier-league-bid-72703-30680574/?

Douglas ser god ut, men da ønsker jeg heller en Mbiwa om dette er mulig.
Men man kan jo ikke få alt man vil ha ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 03. April 2012, 12:44 »
mortinho: Har ikke skrevet det som om det er et must. Bare skrev at det som en liten positiv ting, ikke noe annet. Om prisen blir så høy som du sier, vil jeg jo selvfølgelig at vi ser etter spillere andre steder. Men jeg klarer bare ikke se for meg at City vil kreve £15m for en backup som knapt har spilt hele sesongen? Spesielt når klubbene som er interresserte er oss og Sunderland. Jeg tror vi klarer å få han for under £10m. Og om vi legger om til 4-2-3-1 er det fortsatt plass til han og Ba på hver sin ving, og Ben Arfa på off midt.
« Siste redigering: 03. April 2012, 12:46 av Eriksen »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 03. April 2012, 13:00 »
Johnson er rå! Og da hadde vi også hatt en engelsk landslagspiller i laget.

Hvor god er da egentlig Johnson? Ikke sett nok av han for å være ærlig selv.
Hadde han passet inn hos oss, eller måtte vi tilpasse alt spillet for å få han til å passe inn hos oss?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 03. April 2012, 13:06 »
Vel, han har blant annet en svært god venstrefot, og er veldig rask. Tror han hadde passet godt inn i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Har jo utrettet veldig mye offensivt for City på den lille spilletiden han har fått.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 03. April 2012, 13:18 »
Vel, han har blant annet en svært god venstrefot, og er veldig rask. Tror han hadde passet godt inn i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Har jo utrettet veldig mye offensivt for City på den lille spilletiden han har fått.

Så om vi skulle forsette å spille som nå, så hadde han danket ut Ba feks?

Kan jo hende Ba er en av de som går til sommeren også.

Er også fan av tanken på en 4-2-3-1, dette tror jeg hadde passet oss nydelig.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 03. April 2012, 13:20 »
Trenger ikke danke ut Ba. Slik kan midtbanen og angrepet bli om ingen forlater, og vi får inn Johnson:

Tioté - Cabaye
Johnson - Benny - Ba
               Cissé

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 03. April 2012, 13:22 »
Var jo det jeg mente.
Vi måtte gått vekk fra 4-3-3 da eventuelt.

Tenk deg en 4-2-3-1 med som du selv sa.

Cabaye - Tiote

Ba - Ben Arfa - Johnsen

Cisse

Men trives ikke både Ba og Johnsen beste på venstre?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 03. April 2012, 13:24 »
Kanskje, men Johnson er like god på høyre synes jeg. Han har spilt høyre for både City og England. Og da er det jo lettere å skjære inn og få prøvd ut venstrefoten litt. :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 03. April 2012, 13:37 »
Om vi no skal ta steget må vi uansett ha klasse på benken, og det går ikkje med en 11 kver uke som vi holdt på tidligere i sesongen om vi skal spille EL. JA TAKK til Johnson, selvfølgelig!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 03. April 2012, 13:40 »
Om vi no skal ta steget må vi uansett ha klasse på benken, og det går ikkje med en 11 kver uke som vi holdt på tidligere i sesongen om vi skal spille EL. JA TAKK til Johnson, selvfølgelig!

Nettopp, det er også godt poeng. Så kan vi kanskje rotere litt når alle er skadefrie. Skal vi være et topplag neste år også, må vi ha mer enn 11 gode spillere. Topplagene roterer ofte fra kamp til kamp.

http://www.youtube.com/watch?v=VRdJe2fAFXk

Grei venstrefot det der, og han har ikke en helt ubrukelig høyrefot heller. I tillegg er han snart 25 år, som er en grei alder.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 03. April 2012, 13:43 »
Johnson takker jeg ja til - enkelt. Men han blir dyr og har høy lønn. En klubb som virkelig kunne trengt Adam Johnson spiller i mensfarger og har en manager med samme farge i håret - samt har kanskje budsjettet til å hente ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida