20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 763953 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #675 på: 01. April 2012, 09:43 »
Spelaren Joey Barton tilbake? Ja. Personen, nei.
Spilleren nei takk. Personen , ikke i helvete:)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #676 på: 01. April 2012, 09:58 »
Ville aldri hatt Barton tilbake!! Da blir det som før, eneste gangen Newcastle blr nevnt i aviser, nyheter osv var pga Barton! Han er for meg lik som Suarez, hele verden hater han, utenom supporterene til laget han spiller på!
Jeg vil at Nufc skal bli snakket om pga sportslige prestasjoner ikke fordi vi har en tulling som bare driter seg og klubben ut!
Nei takk, godt vi ble kvitt han! Virker ikke som han er noe populær i Qpr heller!
Winning isn't everything, it's the only thing!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 01. April 2012, 11:19 »
Hadde tatt Barton over søppel-Ober anytime, evt Barton over Guthrie anytime. Jess.

Faktisk ueinig. Mest av alt grunna personen og det bråket ein får utanfor bana, og ofte på bana i form av idiotiske utvisningar og ikkje minst ei løn som han ikkje er verdt!

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #678 på: 01. April 2012, 12:23 »
Ble vi ikke linket til taiwo i januar? Han var bunnsolid mot Arsenal igår og ser ut til å ha det meste en venstreback trenger.... Virker som en blanding av richards og enrique... Har ikke sett han i så mange andre kamper i år men rekner med han er bra kvalitet. Han er vel bare på lån i qpr,så her skulle vi vert om oss når vinduet åpner siden vi vet han takler PL....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 01. April 2012, 13:46 »
Har alltid likt Taiwo, men vet ikke åssen lønninger om ambisjoner han selv har.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 01. April 2012, 13:52 »
Spilleren Barton har jo ikke akkurat storspilt i år. Ble jo pepet på av egne fans mot LFC...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 01. April 2012, 13:56 »
Nei - han har vært en skuffelse for QPR - men jeg tror ikke han ville vært mye dårligere enn det han var for oss om han fortsatt hadde vært her. Får selvfølgelig litt utenomsportlig med. Men alt av signaler og intervjuer gjort av medspillerne hans - deriblant Cabaye som det var rykter om at Barton ikke kommer overens med, tyder på at Barton after all var en fantastisk ressurs i garderoben.
For all del - griner meg ikke lenger i søvn av tapet slik jeg gjorde da det skjedde. Men at jeg gjerne ville hadd Barton - full package - tilgjengelig denne sesongen om jeg fikk velge, så ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 01. April 2012, 19:29 »
Egentlig bare Enrique jeg virkelig skulle beholdt i etterpåklokskapens navn.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 01. April 2012, 20:40 »
Men Enrique ville jo på liv og død bort da.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 01. April 2012, 21:02 »
Tenkte bare kvalitetsmessig, kunne jo ikke beholde han selvsagt ;)

Noreng

• Gjest
« Svar #685 på: 01. April 2012, 21:45 »
Å fortsette transferpolitikken våres er en tanke jeg liker veldig. Summene vi har betalt for klassespillere vi har i 11ern i dagens lag, er fantastisk. Men i sommer vil jeg gjerne at vi driter litt i den, og slår på stortromma og kjøper en råbra midtstopper.

Ett eller to talent til å kjempe om plassene i de offensive leddene hadde også vært bra. Nye backer hadde vært kung.

Men en midtstopper er topp prio! Newcastle har alltid bra spisser og keepere, men i midtstopperposisjon har vi alltid brukt litt skrap iløpet av en sesong, den trenden må snus! En trio med Taylor, Colo og en ny, med Perch som en potet som kan steppe inn, pluss en Williamson på tribuna høres greit ut!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #686 på: 01. April 2012, 22:00 »
Å fortsette transferpolitikken våres er en tanke jeg liker veldig. Summene vi har betalt for klassespillere vi har i 11ern i dagens lag, er fantastisk. Men i sommer vil jeg gjerne at vi driter litt i den, og slår på stortromma og kjøper en råbra midtstopper.

Ett eller to talent til å kjempe om plassene i de offensive leddene hadde også vært bra. Nye backer hadde vært kung.

Men en midtstopper er topp prio! Newcastle har alltid bra spisser og keepere, men i midtstopperposisjon har vi alltid brukt litt skrap iløpet av en sesong, den trenden må snus! En trio med Taylor, Colo og en ny, med Perch som en potet som kan steppe inn, pluss en Williamson på tribuna høres greit ut!

Siste del av forrige sesong <3
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 01. April 2012, 22:31 »
Vi viste jo med Cisse at vi enda blar opp dersom det er en spiller vi er sikre på at er kvalitet og som passer inn. Så det er vel kanskje ikkje fullstendig utenkelig at vi legger rundt 10 mill på bordet for en skikkelig kvalitetsstopper. Jeg tenker bare på hvor vi kunne vært dersom vi hadde fått inn den stopperen i januar. Da tror jeg faktisk vi kunne vært langt mer realistiske kandidater til topp 4.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 01. April 2012, 22:36 »
Hadde vunnet PL da :lol:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 01. April 2012, 22:47 »
Mbiwa tror jeg er av den kvaliteten vi trenger.

Montepeiller har vært svært sikre bakover fra det jeg har hørt.