20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #645 på: 30. Mars 2012, 03:24 »
liker ikke at alle våre engelske spillere forsvinner...ser slik ut !

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 30. Mars 2012, 07:13 »
Vi har hatt flaksen med i spesielt i starten, og det har vært en veldig rar sesong. Kunne fort ha vært på en annen plassering.

Eh okay...Beklagar, men dette er noko av det dummaste eg har høyrt på ei stund. Ein har lite argument å komma med når ein kjem med slikt mot godaste Simpson.

For tusende gong; Me treng forsterkningar og då og på høgreback, evt kunn venstreback og Santon kan kjempa om høgreback med Simpson viss han fortsatt er her. Simpson har vist denne sesongen at han har utvikla seg og at han er god nok for å kjempa om 8,7 og 6.plass. Når me naturleg nok skal prøva ta eit steg til neste sesong, so treng me ein som er betre enn Simpson for å komma oss opp i blandt topp 4. For det er heilt klart at Simpson har store manglar offansivt og at han kanskje har nådd sitt maks potensial.

Og til slutt, eg tykkjer ein bør ha ein del britiske spelara troppen/laget. Sidan me naturleg nok ikkje betalar for overprisa britiske spelara so må ein få fram eigne talent frå eige akademi.
« Siste redigering: 30. Mars 2012, 07:44 av lgrinde »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #647 på: 30. Mars 2012, 11:32 »
Hadde jo vært glimrende vist vi iallefall hadde prøvd oss på Sahin :smitten:
Har ikke spilt siste året i Madrid og skal ønske seg vekk fra klubben(sterke rykter)
Har sett mange Dortmund kamper de seneste årene, å jeg kan si at han er en mer enn fantastisk midtbanespiller. Antall pund tror jeg ikke hadde blitt så ille, samt han kan fortsatt regnes som ung.
Hadde han spilt og gjort det godt vet klubben at verdien iallefall hadde økt betraktelig.
Men det er sikkert bare en drøm når jeg tenker

Tiote
                                    Cabaye - Sahin
                              HBA                     Ba
                                           Cisse
Men jeg for :drool: av bare det å sitte her å skrive dette.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #648 på: 30. Mars 2012, 15:19 »
Har tenkt tanken selv Lars Arild! Men tror du ikke lønna er til de grader skyhøy hos Sahin da? Han er en fantastisk spiller som jeg tror kunne gått rett inn på Manchester United i "scholes-rollen". SÅ god er han på sitt beste  :nervøs:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 30. Mars 2012, 15:37 »
Går nok til en bedre klubb ja. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 30. Mars 2012, 15:55 »
Han går ikke til en bedre klubb nei - men går nok til noen med større økonomiske muskler ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #651 på: 30. Mars 2012, 16:06 »
Vet aldri lengre.
Vi kan love at han blomstrer og får spilletid(noe alle gjør som kommer her), vist ikke det funker, ja da sender vi AP som kan fortelle litt om fremtiden og planene sine og vips, spiller han i svart og hvitt til høsten. :toon:
Låv å håbe
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 30. Mars 2012, 19:45 »

Hva så...... De fleste av oss her inne er jo fra Norge.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 30. Mars 2012, 21:15 »

Er jo ikke så bra for klubben da, det skjønner vel du og så unødvendig å skulle krangle på det. Newcastle er en engelsk klubb og supporterne ønsker da engelske spillere, det må vel norske fans også kunne ønske....

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #654 på: 30. Mars 2012, 22:33 »

Er jo ikke så bra for klubben da, det skjønner vel du og så unødvendig å skulle krangle på det. Newcastle er en engelsk klubb og supporterne ønsker da engelske spillere, det må vel norske fans også kunne ønske....

Tror de fleste her inne oensker de beste spillerne til klubben, uansett om de er engelske eller ikke.. Naar samtidig engelske spillere er LANGT overpriset (Henderson f.eks) saa er det bedre med kjoep ala Tiote, Cabaye til langt under halv pris for begge tilsammen  :toon:
Veni Vidi Vici

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 31. Mars 2012, 11:05 »

Kva har det med saken å gjera?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 31. Mars 2012, 14:07 »
Overprising er jo en ting. Men verre er det at det finnes ikke så mange gode engelskmenn for tiden. Tiote for eks , finnes ikke noen engelske som er bedre enn han i deff rolle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 31. Mars 2012, 14:45 »

Kva har det med saken å gjera?

Jeg ser bare ikke hvorfor norske NUFC fans spesielt skulle ønske seg engelske spillere fremfor spillere fra andre nasjoner. Og når vi i tillegg vet at engelske spillere er overpriset og dyre i drift synes jeg det blir tull.
Jeg foretrekker heller gode spillere fremfor å handle på grunn av nasjonalitet. Har NUFC noen spillere som må og bør skiftes ut så er det Williamson og Simpson. Hvilke nasjonalitet erstatterne har gir jeg blanke f... i, bare de er gode nok og kan heve klubben enda nærmere toppen.

Jeg skulle gjerne sett noen norske eller danske spillere i klubben, men de må være gode nok.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #658 på: 31. Mars 2012, 15:32 »
Enten misforstår du med vilje, eller så råder jeg deg til å lese postene en gang til og tenke litt rundt det de skriver.

-boris.
Søte, søte blekkspruter.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #659 på: 31. Mars 2012, 16:00 »
Går nok til en bedre klubb ja. :)

Bedre klubb? Tulleball finnes ikke en bedre klubb en Newcastle United  :wub: :smitten: