20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #540 på: 23. Mars 2012, 12:36 »
Ok. Så ikke hele konteksten der. My bad.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #541 på: 23. Mars 2012, 14:43 »
Samme som Lars Arild la ut, men legger ut fordet :P
http://www.nufcblog.com/2012/03/23/newcastle-to-raid-dutch-league-for-top-defenders/#more-125602

Hadde ikke vært feil med verken Pieters eller Douglas, men som torfinn (og eg tidligere) har nevnt hadde eg foretrukket Alderweireld! Men for all del, hadde ikke takket nei til Douglas heller..

En forsvarsfirer bestående av:
Santon---Alderweireld/Doug---Colo---Pieters

Ser ganske så bra ut det!  :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 23. Mars 2012, 14:51 »
Hvis Chelsea byr 30mp for Tiote og vi selger.

Inn kommer Pieters og Alderwireld og Diame (tipper det hadde blitt rundt 20mp?)

Hadde folk vært fornøyde?  Jeg tror fort et slik scenario kan bli tilfelle. Hadde selvfølgelig håpet at vi skulle styrket laget uten å selge noen. Men føler meg likevell rimelig sikker på at vi har et bedre lag og bedre bredde etter sommeren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 23. Mars 2012, 14:53 »
Samme som Lars Arild la ut, men legger ut fordet :P
http://www.nufcblog.com/2012/03/23/newcastle-to-raid-dutch-league-for-top-defenders/#more-125602

Hadde ikke vært feil med verken Pieters eller Douglas, men som torfinn (og eg tidligere) har nevnt hadde eg foretrukket Alderweireld! Men for all del, hadde ikke takket nei til Douglas heller..

En forsvarsfirer bestående av:
Santon---Alderweireld/Doug---Colo---Pieters

Ser ganske så bra ut det!  :D

Uansett hvem vi henter av de to må de nok pent finne seg i å være tredjevalg. Av det jeg har sett så er jeg ikke i tvil om at Steven Taylor anno høst 2011 er en mye bedre stopper.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 23. Mars 2012, 14:54 »
Jeg hadde vært fornøyd. Synes ikke Tiote er så god som alle skal ha det til, og vi går jo i pluss økonomisk. :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 23. Mars 2012, 15:02 »
Jeg er litt enig. Synes han var bedre i fjor. Mulig afrikamesterskapet har tatt litt energi og fokus. Det som er "synd" for Chelsea sin del (som skal vinne ligaen) er at de kommer til å ende opp med å betale en stor haug med penger for en DM som er ganske langt fra Essien sin primetime i Chelseatrøya. Han var helt utrolig på sitt beste.

Og hva har skjedd med han Romeu i det siste?

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 23. Mars 2012, 15:07 »
30 mp!? Halver summen og vi snakker nok mer realistiske priser for Tiote.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #547 på: 23. Mars 2012, 15:14 »
Sitat
Uansett hvem vi henter av de to må de nok pent finne seg i å være tredjevalg. Av det jeg har sett så er jeg ikke i tvil om at Steven Taylor anno høst 2011 er en mye bedre stopper.

Nja, er ikke helt sikker på det.. Har sett en del av Toby og må si han imponerer meg! Men hvis, som du sier, Tayls innehar samme form som før han ble skadet, så er han jo en meget god stopper! Kan ikke si annet enn at eg digger Steven Taylor!
Men vi trenger uansett en ny stopper, og konkurranse er jo bra!  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 23. Mars 2012, 15:15 »
30 mp!? Halver summen og vi snakker nok mer realistiske priser for Tiote.

Ja, at noen vil bla opp 30 mill er jo helt usannsynlig. Men jeg tror at det er nesten like usannsynlig at vi selger for 15.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 23. Mars 2012, 15:20 »
£18-22 mill tror jeg er den mest realistiske summen for Tiote.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 23. Mars 2012, 15:21 »
Tror nok vi realistisk kan håpe på noe rundt 20 mill, jeg. At vi skal klare gjøre et ran ala Carroll igjen mener jeg er høyt usannsynlig. Slike overganger gjør vi ikke sånn helt uten videre igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 23. Mars 2012, 15:24 »
Men tror du da at vi selger? I tillegg er vi jo mye bedre stilt økonomisk enn vi var da Carroll dro.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 23. Mars 2012, 15:34 »
Alt har sin pris under Ashley - og fristes samtidig spilleren kan det kjapt skje. Forventer at Ba og kanskje en nøkkelspiller til forsvinner til sommeren.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 23. Mars 2012, 15:34 »
Jeg snakket ikke om markedsverdi. Jeg spekulerte i prisen som må til for å få ham. Vi har en sunn økonmi og trenger ikke selge en eneste spiller. Da må russeren stappe hånda typt ned i oljebrønnen :)

de avslo 25mp og over for Andy. Tror de kommer til å gjøre det samme med Tiote.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 23. Mars 2012, 15:59 »
Om jeg hadde mulighet til å velge en stopper, hadde det uten tvil blitt Vertonghen.