20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #480 på: 20. Mars 2012, 14:25 »
Krul er faktisk den eg minst likar å kanskje miste. Håpar å trur at desse 2 er med i den gruppa spillere som Newcastle vil bygge laget rundt.
Men ser ikkje bort fra at er prisen riktig så er vel alt som kan krype å gå til salgs  :snufs: :grine:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 20. Mars 2012, 14:29 »
@franskfotball Det var ikke bare Arsenal som følgte Toulouse-stopperen Aymen Abdennour søndag, men også Chelsea, Newcastle og Napoli. #2pl #cplus

Jeg antar det er noen som følger med på fransk fotball her, som kan fortelle litt om denne spilleren?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #482 på: 20. Mars 2012, 14:59 »
Jacob Mellis får svi etter at han detonerte en røykbombe på Chelseas treningsfelt

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/se-dagens-premier-leaguesnakkis-chelseatalent-sparket-etter-roeykbombe-3737626.html

Har ikke vi en tendens til å være interessert i slike spillere. Unge, skadet, bråkemakere og ikke minst gratis :nikke:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 20. Mars 2012, 16:46 »
Krul er en av stammene i laget. Han og Colo i sammen blir noe av det viktigste jeg vil beholde...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 20. Mars 2012, 16:52 »
Jeg blir overrasket dersom vi ikke minst minimum en av de største stjernene våre i sommmer. Er som tidligere sagt relativt klar over at sjansen er stor for at Ba forsvinner - og tror også Tiote og Krul står utsatt til. Tror dog faktisk Krul har en viss mengde følelser for klubben og ikke bare hopper på første tog - tror det meste avhenger av hva gutta på toppen mener er rett pris. Tiote tror jeg der er større sjanse for at kan lettere bli fristet. Dog, vi veit alle at penger gjerne er det viktigste enten vi liker det eller ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 20. Mars 2012, 17:02 »
Jeg skal være ekstra positiv og bare tro vi mister Ba i sommer av mine "kjernespillere"

Guthrie, Løven, Best osv er spillere jeg tror vi vil miste som ikke gjør så mye og som igjen åpner opp for nye bedre erstatninger.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 20. Mars 2012, 17:19 »
Jeg klarer ikke helt å se hvordan Chelsea skal svi av veldig mye penger på Krul som har prestert 1.5 sesonger i PL og samtidig selge Cech som har vært en av verdens beste keepere de siste årene. Selv om Cech har hatt noe svake sesonger etter hans egen standard er har fortsatt en toppkeeper.

Jeg tror også at en ny chelseamanager får litt å si for kjøpene som blir gjort i sommer. Det virket som Villas Boas hadde en finer med i spillet, og det tror jeg også en ny manager vil ha.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 20. Mars 2012, 17:24 »
kommer ikke til å skje at de henter krul
har jo courtouis
Tror nå jeg.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 20. Mars 2012, 17:32 »
Ganske sikker colo, tiote, cabaye blir. Håper ba signerer ny kontrakt. Tiote derimot tror jeg blir spilleren vi mister men får vi over 20 mill pund så er det greit. Ser vi er ute etter az sitt midtbanetalent på 18 år. Tydelig def midtbane da de ser han som mulig erstatter for tiote. Jeg vet ikke hvor god han er men han spiller visst fast på az og er bare 18 år.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 20. Mars 2012, 20:30 »
Trenger nok ikke bekymre oss ang. Krul.
Hentet fra en Chelsea blogg:

Here's what the Independent has to say:

Chelsea believe that an offer of £10m would be very difficult for Newcastle to turn down and they could potentially offer [Krul] the chance to perform in the Champions League.

Yea right... :yao: Bare dette gjør ryktet mindre troverdig, da Krul er et enormt keepertalent som nettopp signerte 5-års kontrakt.

Ok then. Let's go through a list of reasons why this probably should not have been published.

Petr Cech. He is a professional goalkeeper and has played for Chelsea since 2004. Petr Cech is 29 years old and while he's not in the conversation for 'best in the world' anymore, he's clearly got many years of top-flight football left in him. Krul would not be a major upgrade, and he might not even be a minor one.

Thibaut Courtois. He is a professional goalkeeper and plays on loan at Atletico Madrid, with Chelsea as his parent club. He is, by all accounts, very very good, and Chelsea have already spent a decent sum of money on bringing him over from Genk with the intent of him becoming Cech's long-term successor. He's so highly valued that (probably false) rumours are circulating of Real Madrid offering '22M plus' for the young shot-stopper. If Cech is moving on, Courtois is stepping in.

Henrique Hilario's contract extension. Jokes! Haha!

Krul's new deal. Tim Krul signed a new five-year contract with Newcastle United two weeks ago. When players are signed long-term, there's very little incentive for their clubs to move them on.

Newcastle's financial health. The ever-informative Swiss Ramble wrote about Newcastle earlier today (nice timing!), and they're in phenomenal shape for a team that was in the Championship two seasons ago. There's no reason whatsoever for the club to sell off assets that they want to keep around, and Chelsea aren't in a position to bully them into a sale.

This isn't to say I wouldn't happily take Krul, who is a fine player, but there's just no way that anyone can think this is a reasonable rumour. I'm sure the Independent's report was impeccably sourced and all of that, but this just reads like nonsense.

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/3/20/2887185/today-in-transfer-rumours-that-make-no-sense-tim-krul#storyjump

Men ang. Tiote så er jeg nokså sikker på at Chelsea kommer til å by. De har jo selv uttalt seg om sin beundring for mannen, og han har jo et par afrikanse venner på Chelsea. Men om Chelsea byr høyt nok og vi får inn en erstatter, er det ikke sikkert at det er helt krise å miste Tiote.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 20. Mars 2012, 22:32 »
Flytter den hit.

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/former_liverpool_star_newcastle_are_still_a_selling_club_735413/index.shtml

Former Liverpool Star: 'Newcastle Are Still A Selling Club!'

Mark Lawrenson said at the weekend: "Newcastle will fall short of Europe this season - and next season - because I can see their top players leave in the summer.

Et tips til alle Pool folk der ute burde være å la være å kommentere andre lag. De har så utrolig lite peiling! De er nok litt bitre nå som vi er over de, og det kan vi jo skjønne med tanke på hvor mye penger de har brukt i forhold til oss. :P

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #491 på: 20. Mars 2012, 22:37 »
30 mill for Krul + Check er jo bare morsomt. De er fint verdt 20 mill hver. For å være helt ærlig så kan vi fint si nei til 20+ for Krul uten problemer. Får vi 20+ for Tiote så er det bare til å selge imo. Det er litt som Carroll, god på sine områder, men skal ikke se bort fra at det hjelper spillet vårt om Tiote spiller og vi får inn en god erstatter. For de som klager over at vi ikke spiller bra nok fotball så er nok Tiote ut + en god midtbanespiller inn en bra løsning.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 20. Mars 2012, 22:50 »
Jeg tar 20 mill for Tiote ja. Går helt fint for min del - da vil vi ha fått en jæævla bra pris.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #493 på: 20. Mars 2012, 22:55 »
Med Tiote ut, kunne jeg tenkt meg en Scott Parker type. En som kan bidra flere steder paa banen, og som heller ikke takler som en forbanna tulling.
Jeg ville nesten solgt Tiote for 15£. Saa ekstremt god er han heller ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 20. Mars 2012, 22:59 »
Er ikke Parker og Tiote ganske så like da? :P Murbrekkere begge to med små evner til å bidra fremover.
« Siste redigering: 20. Mars 2012, 23:23 av Daniel »