20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760463 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Gabriel Obertan

• Benkvarmer
  • **
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #285 på: 22. Feb. 2012, 13:27 »
Rykter om at Sturridge ønsker seg bort fra Chelsea.
Dersom Ba bestemmer seg for å bytte beite hadde det vært knall å fått til en byttehandel.

Kunne vi tilbudt Sturridge en rolle i tospann med Cisse på topp.

Lukter fyrverkeri av det  :wink:

Så er det dette med å være realist da.. Sturridge på 100k i uka, 21 år gammel og fast førstevalg på topp i chelsea. Han vil helt  sikkert stikke fra Chelsea til Newcastle for å håndtere 50/50 flo-pasninger i lag med Ryan Taylor og Obertan...  :ler:
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 22. Feb. 2012, 13:43 »
Dersom han ønsker seg vekk tror jeg uansett vi skal glemme han. Kommer til å kreve latterlig lønn - og jeg ser nesten for meg at en klubb som LFC kan finne på å kjøpe ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 22. Feb. 2012, 13:46 »
Ser Chelsea er interessert i å bytte Sturridge mot Walcott. Kan ikke komme på én god grunn til at Arsenal skal være misfornøyd med den dealen. I alle fall ikke fra et sportslig standpunkt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 22. Feb. 2012, 13:52 »
Hadde hoppet på den muligheten sporenstreks jeg ja. Skulle helst ha hatt litt penger i tillegg til Walcott.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 23. Feb. 2012, 13:24 »
Flere medier melder i dag at Newcastle scouter vertongen i dag. Newcastle er meget interessert i å hente han da de regner med colo forsvinner til sommeren:(  må si jeg er litt bekymra for at ikke kontrakter blir fornyet. Vil beholde krul, ba,colo og guthrie.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 23. Feb. 2012, 14:30 »
Ba føler jeg meg sikker på at drar i sommer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 23. Feb. 2012, 14:58 »
Thursday brought claims in the French press that United were close to completing a pre-contract agreement for French midfielder Romain Amalfitano (pictured).

The 22 year-old currently plays for Stade De Reims but will become a free agent this summer when his two year deal at the Ligue 2 side expires.

L'Equipe assert that Amalfitano has been offered a three year deal to join the French enclave at St.James' Park. He's scored three times in 20 league games so far this season, helping his side into second place in the table.   

Etter hve jeg leser er han offensiv midtbanespiller.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 23. Feb. 2012, 15:01 »
Broren er i all fall en brukbar spiller, dog ikke helt der oppe. Har ikke hørt om Romain før nå.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 23. Feb. 2012, 15:31 »
Thursday brought claims in the French press that United were close to completing a pre-contract agreement for French midfielder Romain Amalfitano (pictured).

The 22 year-old currently plays for Stade De Reims but will become a free agent this summer when his two year deal at the Ligue 2 side expires.

L'Equipe assert that Amalfitano has been offered a three year deal to join the French enclave at St.James' Park. He's scored three times in 20 league games so far this season, helping his side into second place in the table.   

Etter hve jeg leser er han offensiv midtbanespiller.

Nei takk.

Om vi mistet våre klassespillere, skal vi ikke hente inn totalt uprøvd makk fra serie 2 i Frankrike.

Christian

• Gjest
« Svar #294 på: 23. Feb. 2012, 16:49 »
snkz, korleis kan du sei nei takk? Har du sett han spelt? Stoler på Carr.

Og kva har me å tape? han er ung, vil ikkje koste oss masse  og vil gi bredde i stallen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Feb. 2012, 19:35 »
snkz, korleis kan du sei nei takk? Har du sett han spelt? Stoler på Carr.

Og kva har me å tape? han er ung, vil ikkje koste oss masse  og vil gi bredde i stallen.

Om han kommer på bekostning av at en av de "faste" forsvinner så kan jeg selvfølgelig si nei takk?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 23. Feb. 2012, 19:52 »
Og har det vært antydet at han skal komme på bekostning av noen i det hele tatt?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Feb. 2012, 20:05 »
Nei det regner jeg som helt utenkelig. Selvsagt så er ikke en gratis 22 år gammel spiller fra Ligue 2 tenkt som en direkte erstatning for Cabaye eller noen av det kaliberet?

Helt greit å hente inn slike spillere spør du meg. Minimalt med risiko og vi får fylt ut en løvtynn stall. Er vi heldige så finner vi noe lignende en Tiote til på den måten.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Feb. 2012, 22:08 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal hente en offensiv midtbane spiller, når vi nesten aldri kommer til å spille med det under Pardew. Om ikke han kan spille flere posisjoner?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 23. Feb. 2012, 22:45 »
Det kan ligge så mangt i definisjonen av offensiv midtbanespiller. Godt mulig han passer fint inn i 4-4-2. Generelt veit vel vi alle svært lite om denne karen. Spesielt store forhåpninger har jeg overhodet ikke, men så hadde jeg heller ikke det til Bassong.