20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #240 på: 16. Feb. 2012, 00:11 »
Neivel, det kan være din sak. Men det står mye uinteressant der.

Det kan også være din sak.

Rart hvordan midlertidig suksess skaper litt blindhet og heltedyrkelse:)
« Siste redigering: 16. Feb. 2012, 00:39 av snkz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 16. Feb. 2012, 07:45 »
Neivel, det kan være din sak. Men det står mye uinteressant der.

Det kan også være din sak.

Rart hvordan midlertidig suksess skaper litt blindhet og heltedyrkelse:)

Kvifor la du den i transfer-tråden? Den må inn i Alan Pardew -tråden meinar eg.

Kva snakkar du om no? Kva har det der med overgangar å gjera? I staden for å lime inn fleire sider som nokon andre har skreve so kan du vel prøve skriva kva du vil fram til sjølv. I rett tråd...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 16. Feb. 2012, 09:40 »
Denne er helt klart feilpostet, men det er en annen sak.

Forøvrig synes jeg det er helt vanvittig å sammenligne Alan Pardew med Sir Bobby Robson. Det blir som å sammenligne Martin Schancke og Michael Schumacher. Det blir feil på alle mulige måter.

Sir Bobby Robson var en manager i ypperste VERDENSKLASSE! Han ledet Barcelona, PSV, Sporting og Porto til store triumfer, for ikke å glemme at han vant omtrent alt som var å vinne med ... hold deg fast ... IPSWICH!!!! Han ledet Newcastle til svimlende høyder, og hadde uflaks som ikke kunne krone verket med å vinne UEFA-cupen. Hadde vi hatt tilnærmet fullt lag i semifinalene hadde vi glatt slått Marseille.

Alt ved Sir Bobby oste av kvalitet. Det var ingenting tilfeldig. Men så snakker vi også om en mann som av absolutt alle omtales som en av de aller aller aller største engelske managere gjennom alle tider. En mann som av de fleste rangeres høyere enn evigunge herr Ferguson.

Nesten enhver PL-manager vil komme svært dårlig ut i en sammenligning med Robson. Bare det å sparke SBR for å erstatte han med Graeme Souness er en forbrytelse så stor at det knapt finnes nåde for det. Enhver idiot kunne se at vi satte oss selv sjakk matt med det trekket.

Nå er det selvfølgelig bare sunt å ha en kontinuerlig diskusjon om Alan Pardew. Men å sammenligne han med SBR, det er galskap. Og det ville SBR selv vært den første til å si fra om!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 16. Feb. 2012, 10:10 »
 :gp:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 16. Feb. 2012, 10:36 »
Feil tråd, men må da skyte inn at det bør være rom for å diskutere fotballfilosofiske ulikheter mellom Pardew og Sir Bobby.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 16. Feb. 2012, 10:52 »
Selvsagt er det lov å diskutere fotballfilosofiske ulikheter mellom to managere. Også mellom SBR og AP. Men man trenger ikke sammenligne dem på den måten som gjøres i den teksten snkz refererer til. Den artikkelen konkluderer veldig enkelt med at SBR = bra, AP = dårlig, og at vi ikke er i stand til å få en topplassering i ligaen pga "feil", "dårlig", "feig" spillestil. Det blir bare for dumt.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #246 på: 16. Feb. 2012, 13:08 »
Feil tråd, men må da skyte inn at det bør være rom for å diskutere fotballfilosofiske ulikheter mellom Pardew og Sir Bobby.

Selvfølgelig! Men - som du selv sier - ikke i transfer-tråden. Fortsettelsen av denne diskusjonen går et helt annet sted en her. Her fortsetter... "Transfersommeren 2012".
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #247 på: 16. Feb. 2012, 15:43 »
Daily Star i dag: Newcastle are lining up a £3million summer bid for Bolton midfielder Mark Davies.
.
Keep calm and put Shola on.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 16. Feb. 2012, 21:03 »
Ikkje lyst på Mark Davies..Ka skal han tilføre laget? Blir ikkje noe bedre ihvertfall :koko:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 16. Feb. 2012, 21:53 »
Jeg kjenner ikke godt nok til Davies, men føler vel at £3 mill er litt i overkant av hva jeg ser for meg vi bør betale for han.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 16. Feb. 2012, 21:59 »
Ikkje lyst på Mark Davies..Ka skal han tilføre laget? Blir ikkje noe bedre ihvertfall :koko:

Hvor mye har du sett av Mark Davies?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #251 på: 16. Feb. 2012, 23:37 »
Som jeg har sagt før, er positiv til Davies. 24 år på lørdag, og har mye fotball i seg. En av de som har vært positive når jeg har sett Bolton-kamper, hvilket ikke er veldig ofte da. Men synes han ser interessant ut, og tror vi kunne hatt nytte av han. Dog er £3 mill omtrent det som bør bli maks. Han er ikke god nok til å danke Cabaye og Tiote (litt usikker ang Guthrie) pr nå, men gir oss et annet valg enn de vi har på midtbanen.
Men som sagt, £3 mill bør være maks. Skal vel ikke mye høyere før Carr finner en skjult godbit til oss tror jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 17. Feb. 2012, 08:25 »

Hvor mye har du sett av Mark Davies?

Det lure eg og på. Eg har ikkje sett noko av Davies, men er likevel positiv. Har han ikkje litt Nolan-målteft og ellers dei fleste eigenskapane Nolan ikkje har(lenger).?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #253 på: 17. Feb. 2012, 10:31 »
Han er vel en bedre utgaven enn Guthrie, iallefall offensivt. Kjappere er han og vist jeg ikke tar helt feil.
Han er veldig flink til ikke å holde på ballen, men heller finne løsninger, dette spesielt i tette situasjoner. Dette gjør at det åpner store rom for andre spillere.
Til en pris for under £4mill er jeg positiv.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 17. Feb. 2012, 11:34 »
Leser det er oppvask tider i Arsenal etter at de tapte 4-0 for Milano. Theo walcott er førstemann ut døra. hadde vært deilig om new klarte Europa og vi kunne lurt Englands 22årig hurtigtog av en ving til Newcastle.