20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #75 på: 04. Feb. 2012, 20:31 »
Og poenget var?  ???
Han kommer nok aldri å spille for Newcastle. Vi har andre spelarar å sjå etter. Forventer at vi forsterke stort i forsvar om vi kommer til Europa-cupen.
Champions league heter det.

Ah, det var ein skikkelig skrivefeil!  :frenetisk:
« Siste redigering: 04. Feb. 2012, 20:33 av TimKnut »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #76 på: 05. Feb. 2012, 13:14 »
Deilig at fleire har signert kontrakt med Newcastle United   :coloccini:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 05. Feb. 2012, 13:24 »
And there will also be new deals offered to Danny Guthrie and Danny Simpson, and as we reported earlier today,  for Demba Ba too.

Guthrie?s contract runs out in the summer and Simpson?s deal runs out in eighteen months time, and Demba Ba?s contract has that release clause in it,  which Newcastle would like to eliminate.

Newcastle would also like to give the Senegal striker a better deal at the club, and that follows Ba?s wonderful scoring form for Newcastle, which has seen him knock 15 goals in so far in the Premier League this season.

And the report in the Sunday Sun today is that both Tim Krul and Yohan Cabaye, two top players for Newcastle this season, will also be offered new and improved deals.

:frenetisk:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 05. Feb. 2012, 16:51 »
Det er viktig. Er bare å få Guthrie over linja så kjapt som overhodet mulig. Jeg syns han har hatt en alldeles fantastisk sesong - Cabaye har fått mye skryt, men jeg sidestiller helt klart Guthrie med Cabaye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 05. Feb. 2012, 17:17 »
Det er viktig. Er bare å få Guthrie over linja så kjapt som overhodet mulig. Jeg syns han har hatt en alldeles fantastisk sesong - Cabaye har fått mye skryt, men jeg sidestiller helt klart Guthrie med Cabaye.

Litt vanskelig å sammenligne. Når Guthrie og Cabaye spiller sammen er det Cabaye som i større grad tar seg av det defensive arbeidet. Naturligvis vil da Guthrie bli mer involvert i det offensive spillet. Mao den delen av spillet folk som regel legger merke til.  Cabaye er mye bedre når han får spille med Tiote fordi da er det han som står høyere oppe i banen, mens Tiote legger seg bakpå. Samme arbeidsfordelingen hadde vi med Perch og Guthrie i dag også. Perch var strålende faktisk. Ser ut som at vi har funnet DM-backup for Tiote.

Cabaye og Guthrie er neste like som spillere, men synes Cabaye er litt bedre pga. hans frisparkevner og strålende blikk. Et par av pasningene som Cabaye har gjort denne sesongen har jeg til gode å se Guthrie matche. Men Guthrie har virkelig tatt steget i år.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 05. Feb. 2012, 17:26 »
I gjengjeld har Guthrie et bedre driv, og er bedre en mot en offensivt. Defensivt er Cabaye bedre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 05. Feb. 2012, 17:32 »
I gjengjeld har Guthrie et bedre driv, og er bedre en mot en offensivt. Defensivt er Cabaye bedre.

Det er et poeng. Gode er de uansett begge to..!  :rødme:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 05. Feb. 2012, 18:07 »
Cabaye vinner på langskudd og kreativitet, men begge er gode ja! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. Feb. 2012, 18:24 »
Guthrie har jo et relativt bra skuddbein han også da. Første jeg tenker på er hjemmekampen mot Leicester (?) i Championship, og Fulhamkampen forrige helg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 05. Feb. 2012, 18:27 »
Går vel litt lengre tid mellom hver fulltreffer da, Cabaye synes jeg har ENDA bedre langskudd. :) Scora jo en del for Lille, da han fikk lov til å gå mer fremover i angrep og spilte mer offensivt. Guthrie har vel 2 mål på 2-3 år elns?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 05. Feb. 2012, 18:37 »

Helt enig! Dessuten, det bor mer mål i Guthrie, det er jeg skråsikker på - kommer han seg i skuddposisjoner er han farlig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 05. Feb. 2012, 19:16 »
Det tror jeg er omvendt, men sliter med å finne en kamp der Cabaye har vært like god som det Guthrie var i dag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #87 på: 05. Feb. 2012, 19:22 »
Selv om Cabaye har vært god for oss i år, synes jeg ikke han har vært absolutt fantastisk i noen kamper. Skjønt, nå har jeg omtrent gullfisk-hukommelse da, men det var utvilsomt ingen som var bedre på midten, uansett lag, i dag enn Guthrie!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 05. Feb. 2012, 22:13 »
Cabaye har ikke vært fantastisk for oss. Men god, det har han vært. Og han har en spillestil som er veldig viktig og passer inn på midtbanen vår. En hardarbeidende spiller, som også har overblikk og kreativitet i seg. I tillegg trøkker han til i taklinger (kanskje litt for mye til tider), og passer veldig godt inn i den engelske spillestilen. Han er en motor som jobber veldig hardt. Fantastisk har han ikke vært, men han har vært en viktig brikke i suksessen vår. Selv om han også har hatt et par dårlige kamper.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #89 på: 05. Feb. 2012, 22:49 »
Hvem har imponert deg mest denne sesongen av Cabaye og Guthrie?

Cabaye (36%, 36 Stemmer)
Vanskelig å si. Begge har vært gode. (36%, 36 Stemmer)
Guthrie (28%, 28 Stemmer)
Antall stemmer: 100

Jevnt!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!