20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760308 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #945 på: 12. April 2012, 00:11 »
Pardew ser ofte kamper i frankrike (kanskje ingen bombe). Det sies at Joe Cole har truffet ham flere ganger. Han er altså på mange Lille kamper...

The source of such investment gems is pretty obvious. Most Geordies credit the scout Graham Carr for finding them over in the French leagues. According to Joe Cole, the one Englishman currently playing in France, he has seen Alan Pardew at matches at least half a dozen times this season, checking out targets identified by his highly knowledgeable colleague.

And Cole reckons the seam of talent is by no means exhausted. At his own club, Lille — from which Cabaye was bought last summer — Cole thinks there are plenty with the ability and temperament to thrive in the Premier League. And he is not simply referring to Eden Hazard.

http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/jim-white/newcastle-revel-bizarre-renaissance-115329232.html

Her er stallen til Lille, så er det bare å tippe i vei.
http://www.transfermarkt.co.uk/en/osc-lille/startseite/verein_1082.html
Personlig mener jeg Lucas Digne (18år) på venstreback virker spennende. Han er kjempetalent på fm. Mener også å ha lest at han har blitt linket til mange store klubber tidligere.

De har også Idrissa Gana Gueye (22 år) DM fra Senegal.
Nolan Roux (24 år) Spiss. Ble linket til denne spilleren i sommer..
« Siste redigering: 12. April 2012, 00:15 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 12. April 2012, 00:18 »
Håper også de lusker masse rundt i Nederland og Belgia.
Er masse godsaker der å lurer ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 12. April 2012, 00:36 »
Kan være Debuchy som vi ble linket til. ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 12. April 2012, 00:40 »

Håper ikke vi går for Giroud eller Debuchy... :yaoscared:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #949 på: 12. April 2012, 13:35 »
Fra Lille vil jeg anta vi er interessert i Debuchy, og/eller stopperen Aurélien Chedjou..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 12. April 2012, 14:42 »
Er nok nolan eller digne. Mest sann digne.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 12. April 2012, 21:09 »
U18-landslagskamp mellom England og Skottland nå på St.James Park, tipper vi har noen speidere der :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #952 på: 13. April 2012, 00:58 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2129029/Celtic-home-Fraser-Forster.html

Regner vel nesten med at Forster forsvinner til sommeren da. Greit nok for min del.
Men leste en Newcastle-blogg tidligere i dag, der de tok opp det faktum at vi "robbet" nedrykkslag (West-Ham) for deres beste spillere. Og at det er slik fotballen er. Videre første de opp, slik som jeg gjorde for en del sider siden, spillere fra nedrykkslagene som kunne være interessante. En av de nevnte var Ali Al-Habsi. Kontrakten hans går visstnok ut til sommeren, og han kunne vært en forsterkning i forhold til Elliott og Harper. Og kvalifiserer vi oss for Europa, kan han spille cupene :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 13. April 2012, 08:25 »
Faktisk en suveren idé. Ville vært en strålende back-up. Spørs vel om han vil godta en slik rolle da, har stått fast i PL ganske lenge nå. Kan nok tenkes at en mindre, kanskje nyopprykket, klubb kan tilby han trøye nr. 1.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 13. April 2012, 11:38 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3375025.ece

Christian Eriksen og Jan Vertonghen, begge Ajax, blir koblet med en overgang til Arsenal.

Fu i så fall!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 13. April 2012, 11:46 »
De to hadde smakt:) Arsenal skal ikke ha stopper så er ikke noe i de ryktene der.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 13. April 2012, 11:59 »
De to hadde smakt:) Arsenal skal ikke ha stopper så er ikke noe i de ryktene der.

Jeg vil kun smake på Vertoghen, dansken holder jeg meg unna!
Han får vi ikke uansett :(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 13. April 2012, 12:01 »
Christian tror jeg vi bare kan glemme. Selv om vi får CL. Arsenal har kjøpt veldig mye bra av Ajax de siste sesongene, så jeg tror ryktene kan stemme.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 13. April 2012, 12:06 »
Christian tror jeg vi bare kan glemme. Selv om vi får CL. Arsenal har kjøpt veldig mye bra av Ajax de siste sesongene, så jeg tror ryktene kan stemme.

Om de tar Vertoghen, får de gi oss en Koscielny eller Vermalen!
Ingen får lov til å ha så god dekning når vi har verdens dårligste!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 13. April 2012, 12:36 »
http://www.london24.com:80/sport/tottenham/spurs_boss_reveals_he_could_have_signed_sunderland_and_newcastle_stars_1_1346764

Når skal han begynne å holde kjeft om våre og andre lags spillere? Idiot.. Dette blir nesten som å si "Jeg fant Sess og Ben Arfa først, men gadd ikke å signere de fordi vi har så sykt bra lag uansett. De hadde ikke vært gode nok for vårt fantastiske lag.". Konsentrer deg nå heller om dine spillere og ditt eget lag, de tar jo ikke akkurat mye poeng nå for tiden. Dessuten er Ben Arfa og Sessegnon både bedre og en del yngre enn Lennon og VdV..
« Siste redigering: 13. April 2012, 12:46 av Eriksen »