Ahh, var helt sikker på at vi hadde signert Good, jeg.
Mlerbakk: Haha, glemte han ja. Men bare se hvor god dekning vi har!

Only1united:
Ja, vi sliter hvis Krul blir skadet. Hvor mye vet vi ikke enda, da Elliot knapt har fått sjansen.
Simpson holder definitivt mål som backup, jo. Williamson holder høyt nok nivå som et 4/5 valg, spilte glitrende i sesongavslutningen. Tavernier er et usikkerhetsmoment ja, men han spilte bra og imponerte i alle de ulike klubbene han var på lån hos i fjor. Med Douglas og Debuchy inn har vi definitivt et slagkraftig, bredt forsvar.
Gosling har ikke imponert, men han har vist at han kan steppe inn og gjøre en ok jobb. Vuckic var veldig god da han fikk sjansen mot West Brom, så han har jeg virkelig trua på. Får bare håpe at han holder seg skadefri, det er jo det som er Vuckic største ankepunkt. Abeid har visst slitt litt etter han kom til England, men han ble sett på som et veldig stort talent i Frankrike. Men du har nok rett i at vi ikke kan regne så mye med han denne sesongen.
Når det gjelder Jonas er jeg veldig uenig med deg. Han jobber jo steinhardt til en hver tid! Avverger voldsomt mange innleggsmuligheter defensivt når han spiller ving, og etter en vinter med mye dårlig spill fikk han en ny vår da han ble dyttet inn sentralt. Jeg sier ikke at han bør starte alle kamper, men han er god nok til å bli brukt i et rotasjonssystem. Ingen tvil i min sjel.
Disse spillerne veit vi kan gjøre en god jobb på midten: Perch, Cabaye, Tiote og Jonas. Hvis vi i tillegg henter Anita, og i bakhånd har Amalfitano og unge spillere som Gosling og Vuckic, er det god nok dekning i mine øyne.
Når det gjelder vingene så er det stor usikkerhet, ja. Obertan kan vi ikke regne med, men det tror jeg vi kan med Marveaux. Virket svært lovende tidlig i fjor, og på slutten av sesongen nå. Tror han kan slå til. Men da må han holde seg skadefri, det er jo det som er det store ankepunktet. Har troa på at det også går da legene prøvde å operere bort skaden hans, og ikke bare operere for å få han spilleklar.
På vingene har vi da Jonas, Ben Arfa og Demba Ba (Hvis vi spiller 4-4-2) som vi veit er gode nok. Raylor kan fungere som backup, Shane har vist at han kan gjøre en ok jobb, og hvis Marveaux i tillegg slår til, har vi god nok dekning her og. Ja, vi kan (verst tenkelig utfall) ende opp med bare 3 vinger som holder høyt nok nivå, men jeg mener at dette er en sjanse vi bør ta.
Enig med deg her. Vi må ha en spiss til.