En skikkelig stygg seier, og jeg ELSKER stygge seire.
De som lurer på hvorfor Ben Arfa ble tatt av: Vi tapte midtbanen fullstendig i 1.omgang, og trengte en ballvinner på midten. I dag kledde Perch rollen bedre enn jeg hadde forventet. Han hadde et par knott-taklinger på rappen en periode, der jeg gliste bredt. Ben Arfa var skikkelig dritt. Neste kamp er han benket, og det er veldig fortjent.
Veldig lite positivt å trekke frem fra kampen, men Colo var fantastisk, Simpson var god, Krul tok en straffe - og var ellers passe patent... Dessuten vinner Ameobi mange hodedueller. En må gjerne kritisere ham for å mangle målteft, og jeg skal ikke påstå at han er blant mine favoritter. Det at laget imidlertid ikke evner å profittere på alle de hodeduellene han vinner er ærlig talt ikke Shola sin feil. Jeg synes mange kritiserer ham på et feilaktig grunnlag. Ja, han er forferdelig med ball i beina - men det er ikke ballføringsevnene hans som er grunnen til at han er på banen. Shola skal vinne dueller - primært i lufta, og det gjorde han virkelig i dag!