20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00  (Lest 60042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #435 på: 01. Feb. 2012, 23:44 »
Ben Arfa har vært brukbar i kamper hvor vi har dominert midtbanen i større grad. Tror han kan kan bli bra med Tiote og Cabaye i midten og Papiss og BA på topp. Hver gang han får ballen må motspillerne sikre hverandre. Kommer til å bli mye rom for spissene våre.

Når han først fikk ballen i gunstige posisjoner var han dårlig. Men det kan sies om hele laget. Jeg tror ikke han ble tatt av for han var spessielt mye dårligere en alle andre. Tror mer det var et taktisk deffansivt bytte for å holde på ledelsen, stoppe Hoilett og få flere innlegg inn i boksen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #436 på: 01. Feb. 2012, 23:45 »
En råtten kamp, men vi er for en gangs skyld heldige og vinner i det som må betegnes som et ran. Vi har jo vært svært uheldige i det siste mot både Fulham og Brighton. Førstnevnte hadde fem sjanser og puttet på alle, mens Brighton hadde en halvsjanse på 90 minutter, og den gikk også i mål.

Det er ikke mange som får godkjent i dag, men synes at Colo, Krul og Perch(!!!!!!!!) gjør en veldig bra jobb. Samme med de to andre innbytterne som markerte seg på kort tid. Ben Arfa og Shola var helt ræva og har godt av et par runder på benken igjen.

Ufattlig at vi ligger på 5. plass som noen nevner. Vi er i februar og har heng på CL-plassen. Jeg har ikke ord.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 20:45
« Svar #437 på: 01. Feb. 2012, 23:47 »
Han får nok ikke 4 uansett da han ikke har fått rødt tidligere i sesongen.

Får uansett 4 kamper når man anker, og ikke får medhold.  :thumbd:

Jaha? :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 01. Feb. 2012, 23:48 »
Det er i alle fall reglene. Men usikker på om denne saken egentlig var en anke, og ikke bare en denial.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 01. Feb. 2012, 23:52 »
YCabayeofficiel yohan cabaye   
Great result !!!! 5th to night .... Very happy for Gab's !!!

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #440 på: 01. Feb. 2012, 23:54 »
Alt er sikkert sagt 100 ganger før, men:

1. Blackburn stiller med verdens dårligste og usympatiske spiss. Måtte han brenne.
2. Hva er grunnen til at PERCH blir byttet inn for Barfa midtveis!?
3. Krul er min helt.
4. DEILIG med 3 poeng og god jobbe-seier.

For å si det sånn; det var ikke akkurat angrepsrekken vår som gjorde at vi scoret 2 mål i dag. Herregud som jeg gleder meg til neste kamp og nykomponert spisspar  :D

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #441 på: 01. Feb. 2012, 23:55 »
Man får bare en ekstra kamp om anken er meningsløs, tror jeg.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #442 på: 01. Feb. 2012, 23:56 »
plebUTG: Wtf? Benny var ræva i 1. omgang, mens Perch gjorde en knalljobb etter pause. Kjempebytte av Pardew.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #443 på: 01. Feb. 2012, 23:58 »
Nordin; jeg skal ikke si at han var dritgod, men på generelt basis tror jeg at han uansett har mer å tilby enn Perch nesten uansett situasjon. Han hadde vel en assist og prøvde seg litt offensivt samt jobbet hjem da han mistet ballen noen ganger.

Mulig det er "Barfa over Perch any day"-brillene mine som er satt på plass hver kamp, men jeg kan bare ikke se at han skal gjøre det så mye bedre i de fleste kamper.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 02. Feb. 2012, 00:00 »
plebUTG: Wtf? Benny var ræva i 1. omgang, mens Perch gjorde en knalljobb etter pause. Kjempebytte av Pardew.

Ville heller satt Ben Arfa på topp og tatt ut Amøba.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 02. Feb. 2012, 00:00 »
Man får bare en ekstra kamp om anken er meningsløs, tror jeg.

Det jeg også trodde.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #446 på: 02. Feb. 2012, 00:02 »
ben arfa må bli flinkere til å slippe ball, holder litt for lenge på kula

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #447 på: 02. Feb. 2012, 01:24 »
En skikkelig stygg seier, og jeg ELSKER stygge seire.

De som lurer på hvorfor Ben Arfa ble tatt av: Vi tapte midtbanen fullstendig i 1.omgang, og trengte en ballvinner på midten. I dag kledde Perch rollen bedre enn jeg hadde forventet. Han hadde et par knott-taklinger på rappen en periode, der jeg gliste bredt. Ben Arfa var skikkelig dritt. Neste kamp er han benket, og det er veldig fortjent.

Veldig lite positivt å trekke frem fra kampen, men Colo var fantastisk, Simpson var god, Krul tok en straffe - og var ellers passe patent... Dessuten vinner Ameobi mange hodedueller. En må gjerne kritisere ham for å mangle målteft, og jeg skal ikke påstå at han er blant mine favoritter. Det at laget imidlertid ikke evner å profittere på alle de hodeduellene han vinner er ærlig talt ikke Shola sin feil. Jeg synes mange kritiserer ham på et feilaktig grunnlag. Ja, han er forferdelig med ball i beina - men det er ikke ballføringsevnene hans som er grunnen til at han er på banen. Shola skal vinne dueller - primært i lufta, og det gjorde han virkelig i dag!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 02. Feb. 2012, 01:35 »

Ville heller satt Ben Arfa på topp og tatt ut Amøba.

Samme her

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 20:45
« Svar #449 på: 02. Feb. 2012, 02:13 »
Helt riktig bytte av Pardew. Perch gjorde en megajobb idag og hadde han tatt av Shola istedenfor HBA ville vi slitt atskillig mer på def dødball. Shola rydda bort en del idag selv om han stinker eselpung fremover.
Og Peter:
Obertan kunne i utgangspunktet vært en tanke mtp spissproblemet vårt. Spørsmålet er om han overhodet vet hvor målet står. Kan se for meg at han ville blitt løpende for mye rundt uten å være ordentlig involert i spillet og sjansene våres.

Tror du fikk svaret ditt nå ;) Den avslutningen var pur klasse, vanskelig å holde hodet kaldt når du får så god tid, men Gabby utførte det nydelig. + for feiringen også som nærmest tilsier at han gjør dette hver helg :toon: