20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00  (Lest 60659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 20:45
« Svar #15 på: 30. Jan. 2012, 19:08 »
Av to onder tar jeg nok Obertan fremfor Løvenkrands fra start. Sett HBA inn i 10er-rollen og flytt frem Best som rein spiss. Obertan får ny sjanse på høyrevingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Jan. 2012, 19:44 »
Av to onder tar jeg nok Obertan fremfor Løvenkrands fra start. Sett HBA inn i 10er-rollen og flytt frem Best som rein spiss. Obertan får ny sjanse på høyrevingen.

Obertan har potensiale, men er for fotballdum ennå. Han kommer til å stå i offside hele tiden. Løven har skåra jevnt og trutt mot svake lag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Jan. 2012, 20:16 »
Sier jo da ikke at jeg vil ha Obertan som spiss - men inn som ving, og Barfa bak Best.
Best har egentlig ikke vært så horribel og har måttet spille ving mens Shola har fått spille spydspiss, merkelig nok. Og selv om jeg har liten tru på Obertan, så er han i mine øyne et bedre valg enn en Løvenkrands som ikke har ferdigheter til å spille i PL. Fysisk har i det minste Obertan mye mer å gi oss. Så for min del vil jeg gjerne se Obertan flytta inn på ving, Best på topp og Ameobi på benk eller tribune.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Jan. 2012, 21:06 »
Hehe, beklager. Av en eller merkelig grunn klarte jeg kun å lese første setningen din i det innlegget.. 
 :-[    Fordelen er nå at Løven, så fremt Cabaye ikke blir suspandert- kommer til å dra nytte av en sentral midtbane som er i stand til å slå pasninger i bakrom. Det hadde han ikke i fjor. Enten du liker det eller ikke, Løven var god mot flere bunnlag forrige sesong. Assists mot Bham og Wigan, og mål og assist mot WH hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis vi i tillegg setter HBA på venstre kant og Jonas på høyre så er jeg villig til å vedde morra mi på at Løven skårer    :nikke:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Jan. 2012, 21:20 »
Haha, godt forhold til mor di, eller? ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Jan. 2012, 21:24 »
Hehe, beklager. Av en eller merkelig grunn klarte jeg kun å lese første setningen din i det innlegget.. 
 :-[    Fordelen er nå at Løven, så fremt Cabaye ikke blir suspandert- kommer til å dra nytte av en sentral midtbane som er i stand til å slå pasninger i bakrom. Det hadde han ikke i fjor. Enten du liker det eller ikke, Løven var god mot flere bunnlag forrige sesong. Assists mot Bham og Wigan, og mål og assist mot WH hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis vi i tillegg setter HBA på venstre kant og Jonas på høyre så er jeg villig til å vedde morra mi på at Løven skårer    :nikke:

Scora også mot Blackpool og et par andre klubber, mr Løven!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Jan. 2012, 21:54 »
Cabaye er vel ikkje aktuell her no som han er sikta av FA. Då ryker vel han i 3 kampar. Fantastisk herleg... argh!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Jan. 2012, 21:56 »
Gosling eller Perch på midten da? Pardew bruker jo ikke Abeid, og Vuckic blir litt offensiv..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Jan. 2012, 22:20 »
Spørs vel hvor lang tid de bruker på å behandle saken?

Peter

• Gjest
« Svar #24 på: 30. Jan. 2012, 22:27 »
Cabaye kan spille så lenge han ikke blir dømt før onsdagen, noe som er lite trolig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Jan. 2012, 00:37 »
Tippa i grunn Raylor kommer inn på en eller anna måte for Cabaye, om han må stå over. Som mot QPR

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Jan. 2012, 02:21 »
Kunne ønske å se Obertan i en spiss-rolle jeg. Ellers enig i laget ditt.

Jeg er så enig, tror jeg faktisk han vil kunne gjøre det godt/bedre helt der fremme, og hvertfall skape mye rom for Best.
At noen i det hele tatt nevner Løvenkrands fra start som faen ikke kommer inn som innbytter på slutten av kamper lenger engang skjønner jeg lite av for å være helt ærlig.
At han scora noen få mål mot svakere lag i fjor og bøtta inn mål i CCC for et par sesonger ikke duger ikke for min del når Pardew ikke har vurdert han god nok til å komme inn en gang i blant nå.

Men hvordan er det med Ba?
Han er vel snart hjemme igjen, Cisse er jo ny og må vel vente et par år før Pardew mener han er klar.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Jan. 2012, 10:40 »
-NUFC anket ikke i går og Cabaye er suspendert i tre kamper.

-Tiote fortsatt i Afrika. Ba og Cisse er tvilsomme til å starte.

-Coloccini er småskadd

Er ikke bra med så mange minuser foran en kamp. Tror vi stiller med dette laget

Krul - Taylor Williamson Coloccini Santon - Obertan Guthrie Gosling Jonas - Ameobi Ben Arfa

Håper inderlig vi har sett Shola fra start for siste gang, men virker som Pardew ser noe ingen andre ser.
Black and white since 1996

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Jan. 2012, 10:52 »
ser at mange mener at ikke Ba starter, er det noen spesiell grunn til dette? så langt han er i newcastle og fått seg ett par timer på øyet så er jeg 100% sikker på at han starter, tipper også at cisse får prøvd seg som innbytter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Jan. 2012, 11:02 »
Jeg tror ikke noen av afrikaguttene starter, dessverre.
Grunnen er at de ikke får trent særlig med laget på forhånd, og de er sannsynligvis slitne både fysisk og mentalt etter et særs skuffende mesterskap, og ikke minst lang reisevei.

Har de kommet tilbake til byen? Noen som vet?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon