20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15  (Lest 40335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15
« Svar #195 på: 28. Jan. 2012, 20:28 »
Hva pleier man å svare?
Godt spørsmål, fordi det innlegget er noe av det værste jeg har lest på lang tid.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 28. Jan. 2012, 20:28 »
Jeg synes kortet til Simpson var helt greit. Det er ikke rødt, men han går inn med knottene først, og da er det kort. Hadde han gått inn med begge føttene på denne måten ville det derimot vært rødt.

Peter

• Gjest
« Svar #197 på: 28. Jan. 2012, 20:29 »
Hva pleier man å svare?
Godt spørsmål, fordi det innlegget er noe av det værste jeg har lest på lang tid.

Så fordi det er en stygg tofotstakling, som holder på å kveste beina til motspilleren, er det noe av det værste?
Ro ned a.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 28. Jan. 2012, 20:30 »
Jeg mener det jeg skriver, tell til ti. I løpet av to sider ser jeg to innlegg som virker skrevet i ren sinne og frustrasjon. Drar inn møkkaspillere, møkkaeier og at vi har hentet inn bare en spiller i vinduet. Skriv litt konstruktivt og voksent, alt jeg ber om :)

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #199 på: 28. Jan. 2012, 20:31 »
Simpson skulle forresten blitt utvist når han fikk det gule kortet sitt. Grisestygg to-fotstakling.

Det så faktisk ut som det var en tofots, men reprisen viste at det ikke var det. Han retter bare ut det bøyde beinet rett etter taklinga...

Så, neh...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 28. Jan. 2012, 20:33 »
Hva pleier man å svare?

Så fordi det er en stygg tofotstakling, som holder på å kveste beina til motspilleren, er det noe av det værste?
Ro ned a.

Peter, hadde det bare vert en stygg TOFOTSTAKLING, så hadde du kanskje nådd lenger med argumentasjonen din.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 28. Jan. 2012, 20:34 »
Shola vant ingenting på hodet, selv om vi pepret innlegg mot han, løp ikke, traff nesten ikke på ei pasning, passerte ikke en spiller, osv..

Var involvert i våre to største sjanser, skal sies. Men ALT for langt mellom Best og Ameobi.

Den ene av de kunne tilogmed jeg vært involvert i. Fikk jo ballen rett på seg på rundt 9 meter.

Peter

• Gjest
« Svar #202 på: 28. Jan. 2012, 20:35 »
Simpson skulle forresten blitt utvist når han fikk det gule kortet sitt. Grisestygg to-fotstakling.

Det så faktisk ut som det var en tofots, men reprisen viste at det ikke var det. Han retter bare ut det bøyde beinet rett etter taklinga...

Så, neh...

Vel, da så.
Da skal jeg være så ydmyk å innrømme at jeg muligens tok feil.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. Jan. 2012, 20:45 »
Hva var det som skjedde i Cabaye situasjonen? Fikk han rødt kort? Eller er det noe FA kommer til å se på i etterkant?
he shagged your lass, taylor shagged your lass

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 28. Jan. 2012, 20:45 »
Simpson sin takling var helt perfekt, faktisk ikke gult en gang, dommeren idag var ikke god, men dette forsvarer ikke å tape mot Brighton, all honor til Brighton idag, men Newcaste leiren får terninkast 0 idag!! Ingen svarer til det de bør prestere, dette minner om fadesen mot Stevenage i sin tid!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #205 på: 28. Jan. 2012, 20:47 »
Hva var det som skjedde i Cabaye situasjonen? Fikk han rødt kort? Eller er det noe FA kommer til å se på i etterkant?

Fortjener ikke annet enn 3 kamper hvis jeg satt i komiteen, er rett og slett stygt, desverre tror jeg vi kommer til å se lignende fra "dreamboat" fremover!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 28. Jan. 2012, 20:51 »
Så dårlig som Stevenage var kampen ikke. Brighton skårte vel omtrent på den eneste gode sjansen de hadde.. Utfordringen for oss var at vi ikke klarte å skape noe offensivt. Når vi brenner enorme sjanser og i tillegg gjør feil i forsvar på overganen blir resultatet som det ble.  Er litt pissed på Pards over at han var så feig, samtidig sliter han med et av PLs dårligste spisspar. Som en på NO med litt ironi  sa: "If Jol was manager, Best wouldnt have missed those sitters. Its all Pardews fault."  I tillegg kunne ha fått en tredje 100 sjanse hvis han hadde fulgt med litt i timen. Kan ikke skylde på uflaks heller. Kun udyktighet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 28. Jan. 2012, 20:53 »
Dagens beste mener jeg også at er Perch med Best etterpå kanskje. Syns vel kanskje Best var vår beste spiller offensivt - uten at det nødvendigvis sier noe som helst. Det var en tragisk kamp over hele linja - og dagens svakestepris går til Cabaye rett og slett på grunn av karantenen han kommer til å pådra seg helt unødvendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. Jan. 2012, 20:55 »
Klassisk FA-cup syndrom dette. Og nå får Cabaye 3-4 kamper på sidelinjen. I fjor var det Tiote. Dette laget har alt for lett å bli frustrerte, og da straffer det seg. Det er INGEN grunn til å være frustrerte overfor motstanderen når man møter et lag fra lavere divisjoner som ligger lavt. Det er helt naturlig.

Etter et forsmedelig 5-2 tap for Fulham sist helg, da var det lov å forvente et skjerpet Newcastle-lag, men neida.. Pardew makter ikke å få laget sitt til å styre og vinne denne kampen.

Mye av årsaken ligger i at våre beste offensive spillere svikter. Ben Arfa var svak og Best og Ameobi holder ikke nivå for å møte et lag som ligger på øvre halvdel av Championship. Med en klinisk avslutter hadde vi tatt ledelsen og vunnet dette oppgjøret.
Ameobi vinner få dueller, gir opp dersom han møter for mye fysikk og faller lett. Jeg tror Ameobi's manglende glød og engasjement har en negativ smitteeffekt på de andre.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 28. Jan. 2012, 20:56 »
Så dårlig som Stevenage var kampen ikke. Brighton skårte vel omtrent på den eneste gode sjansen de hadde.. Utfordringen for oss var at vi ikke klarte å skape noe offensivt. Når vi brenner enorme sjanser og i tillegg gjør feil i forsvar på overganen blir resultatet som det ble.  Er litt pissed på Pards over at han var så feig, samtidig sliter han med et av PLs dårligste spisspar. Som en på NO med litt ironi  sa: "If Jol was manager, Best wouldnt have missed those sitters. Its all Pardews fault."  I tillegg kunne ha fått en tredje 100 sjanse hvis han hadde fulgt med litt i timen. Kan ikke skylde på uflaks heller. Kun udyktighet.

Greit, men skuffelsen er på samme nivå, idag, i år var ikke nå vi skulle gå på denne smellen! De som forsvarer Ameobi her inne, han er på sitt heldigste (beste?) ok, Best kan av og til, men hva er det som skal til for at han yter 100%? Savner Colo på matta idag, men hvis 1 man ute (ok, mangler Ba også), er nok til å tape idag så er vi heldige som innehar 6. plassen i PL per idag! Er litt redd for at dagens stall faktisk er så tynn!