20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 31. mars 2012 - Min første kamp på St. James' Park!  (Lest 7072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Da kjøpte jeg like greit 8 medlemskap for å sikre billetter. Si ifra hvis noen trenger disse til andre kamper!

Kva medlemskap er det snakk om?

Er denne datoen sikker? Og kor mange billettar får ein kjøpt på ein person?

Har ein kollega som skal bort med 4 andre so han treng 5 billettar.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
12th man. Faar kjopt 2 per medlemskap. staar ikke naar bill. kommer ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Eg fekk kjøpt 4 stk til Swanseakampen før jul, men det var general sale. Verte det vanskeleg å få billettar til denne på general sale?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
General sale er ofte 20stk, men medlemskap er max 2. Sunderlandkampen kom aldri paa general sale, saa er nok ikke 100% sikkert at denne gjoer det heller.

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Takk for svar!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
12th man. Faar kjopt 2 per medlemskap. staar ikke naar bill. kommer ut.

Mykje mas frå meg her no, men kor mykje betalte du? Eg kom fram til 25£ for 1 års medlemskap.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ikke noe stress. Betalte også 25£ per medlemskap!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Med levering so kjem det opp i £31,95. Hmm, greit nok for meg men med dei andre medlemskapa so er det ein kollega som er Liverpoolfan som skal kjøpa to medlemskap. Dei er 5 stk som skal på kampen. Dei har ikkje interesse av å få levert medlemspakke og det er litt forskjell frå £25 og £31,95 + kampbillettprisen for dei.

Nokon som har to medlemskap dei ikkje skal bruka til Newcastle-Liverpool 1.april?

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Da var billettene i boks :-D glede!!!

Min første besøk på St. James Park etter 20 år som supporter, dette blir et stort høydepunkt!!!  :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
16 tickets på platinum club i boks her også! Blir digg.

stianhg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Har ikke fått billetter enda, men forstårjeg dere rett at hvis jeg bestiller et (1 stk) medlemskap til £25 så får jeg bestille 2 stk. kampbilletter allerede nå??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Har ikke fått billetter enda, men forstårjeg dere rett at hvis jeg bestiller et (1 stk) medlemskap til £25 så får jeg bestille 2 stk. kampbilletter allerede nå??

Det verte øve £30 grunna av at dei sende deg medlemespakke i posten slik eg har skjønnt det. Ja, salget opna for nokre dagar sidan.

stianhg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Oooo, LYKKE!! Herved medlem og tilgang på billetter, men hvor bør vi sitte?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Enkelt fortalt: Best utsikt fra platinum club, best stemning på Gallowgate.