20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 31. mars 2012 - Min første kamp på St. James' Park!  (Lest 7073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stianhg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hei!

30. mars reiser jeg sammen med fruen for å oppleve min første kamp på St. James' mot Liverpool dagen etter.  :toon:

Etterpå har vi helt frem til torsdag 5. april på å oppleve Newcastle og omegn. Starter derfor her for å be om litt tips til hva vi kan og bør gjøre disse dagene, og ikke minst - i hvilket område av Newcastle bør vi satse på å finne hotell?

I forhold til hotellet så ønsker vi å bo sentralt i forhold til togstasjon, sentrum av byen og ikke minst St. James' Park. Likevel ønsker vi ikke å bo i gater/steder der vi ikke får sove om natten.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tenkte jeg kanskje skulle ta en tur over jeg også for oppleve Carrols første kamp på St James Park etter at han forlot oss

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Skal over sjæl. Er ikke noe cup elns denne helga, som gjør at kampen kan bli flytta?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Kampen er flyttet til søndag 1. april kl. 13:30 (lokal tid).

For meg ser det ut til at mackems-kampen blir for dyr å reise over på, og da vurderer jeg denne. Flybe.com har jo startet å fly fra Bergen, så mulig jeg reiser via der.

Prisene er fine. 665kr tur/retur fra lørdag - tirsdag. Flyene går midt på dagen i tillegg, så ingen problem å få det til å passe med fly fra Oslo.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Enig med deg Aslak, denne kampen kan fort bli aktuell. Si ifra hvis det blir med mer enn tanken Aslak.

En rask sjekk med alt av fly og hotell kommer på 2500, så ikke så veldig mye billigere. Fra lørdag til tirsdag. Er vel på grunn av ekstra natt på hotell. Kan jo gå an å ta fly mandag, da sparer man den ene dagen i hotell. Usikker om det utjevnes av flyet men.
« Siste redigering: 23. Jan. 2012, 13:11 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Er ingen mulighet for at denne blir flyttet en gang til? Mtp. cup e.l. Tenker å bestille for 10-15 stk, og gidder ikke å drite meg ut.

stianhg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ingen som har noen gode tips til hvor i Newcastle det er praktisk å bo? Enn med andre aktiviteter enn Magpies, fruen er jo også med :-)

Hva er tryggeste og beste måte å få tak i billetter, forresten? Finner ikke Liverpool-kampen her: http://tickets.nufc.co.uk/events.aspx. Må jeg bli medlem eller noe slikt?

Edit: Siden vi planlegger en del utflukter med tog har vi vurdert Royal Station Hotel, noen erfaringer?
« Siste redigering: 28. Jan. 2012, 12:24 av stianhg »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Billettene har ikke blitt lagt ut for salg enda ;)

SverreS

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg vil anbefale dette hotellet:
http://www.sandmansignature.co.uk/find-hotels/newcastle/

Helt nytt og ligger rett overfor St James Park (også veldig sentralt). Royal Station er også ok, ligger vegg i vegg med togstasjonen. Men forholdsvis lytt der var min erfaring og litt enklere standard.

Har to sesongkort på Platinum Club som muligens ikke vil bli brukt til Liverpool-kampen, men er ikke sikker enda. Hvis noen er interessert i å kjøpe billettene til den kampen til noe under markedspris, send meg en personlig melding litt før de legges ut for salg på hjemmesiden. Da vet jeg antageligvis om de ikke vil bli brukt.

Er ikke sikker på om det lar seg gjøre å selge en billett enkeltvis siden det er et sesongkort, men skal sjekke det ut med Box Office.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Fett

Da reiser vi en stor gjeng over på denne, og jeg har fått den deilige oppgaven å skaffe 15 billetter. Det optimale er jo selvsagt ved siden av hverandre, men dette er ikke noe must. Håper på platinum club hvis det lar seg gjøre.

Tror dere man må melde seg inn i 12th man for å få såpass med billetter? (At 7-8 melder seg inn altså)

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg har kjøpt billettene til Sandman Signature. ,)

Blir en kongekamp, merk at den er flyttet til 1 april.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Når kan ein få kjøpt billettar til denne viss ein er 12th man medlem?

Christian

• Gjest
Ingen dato på den kampen enndå.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Skal over å se denne sammen med fruen, blir min første kamp og det er veldig på tide da jeg har vært NUFC supporter siden 1992  :toon:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Da kjøpte jeg like greit 8 medlemskap for å sikre billetter. Si ifra hvis noen trenger disse til andre kamper!