20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00  (Lest 60896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00
« Svar #60 på: 20. Jan. 2012, 15:34 »
Den gode gamle "knocken".

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Jan. 2012, 15:40 »
Om Cabaye og Guthrie er ute er det direkte krise. Da starter garantert den vandrende katastrofen ved navn James Perch

Juma

• Gjest
« Svar #62 på: 20. Jan. 2012, 16:07 »
Ben Arfa og Raylor på midten da

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Jan. 2012, 16:15 »
Ben Arfa og Raylor på midten da
:smith:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Jan. 2012, 16:44 »
Nå synes jeg dere er lettere hjernevaska her. Flere fantastiske kamper, og snudde kampen mot QPR nærmest på egenhånd??  :o

Greit nok at han har et voldsomt potensiale, og bare har blitt bedre og bedre siden comebacket, men så outstanding har han da virkelig ikke vært.

Vel. Må selvfølgelig sammenligne med hvem som har fått spille istedet for han også - hvilket også er fint med i beregninga mi. Gjør det fortsatt ganske så åpenbart.
Vil tro vi kan spille Raylor-Abeid sentralt da. Ben Arfa som sentral midt blir nok for lett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #65 på: 20. Jan. 2012, 16:45 »
Når Guthrie og Cabaye er brukket, må vi bruke den hele kjeksen...... altså  :smith:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 20. Jan. 2012, 16:51 »
Nå synes jeg dere er lettere hjernevaska her. Flere fantastiske kamper, og snudde kampen mot QPR nærmest på egenhånd??  :o

Greit nok at han har et voldsomt potensiale, og bare har blitt bedre og bedre siden comebacket, men så outstanding har han da virkelig ikke vært.

Vel. Må selvfølgelig sammenligne med hvem som har fått spille istedet for han også - hvilket også er fint med i beregninga mi. Gjør det fortsatt ganske så åpenbart.
Vil tro vi kan spille Raylor-Abeid sentralt da. Ben Arfa som sentral midt blir nok for lett.

Ja, det blir noe helt annet. Men det betyr ikke automatisk at han har "redda ræva vår", "snudd kampen på egenhånd" og spilt "fantastisk" bare fordi han har vært langt bedre enn Obertan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 20. Jan. 2012, 16:59 »
Nei, men han har jo redda ræva vår i relativt stor grad mot Blackburn og Bolton, samt at jeg vil vel også påstå at hans introduksjon nå sist var veldig avgjørende for at vi vant. Poenget er at det virker klarer og klarere at han begynner å finne formen og vel ikke lengre kan forsvares utelatt på grunn av det lange skadeavbrekket. For mitt vedkommende er han vår potensielt beste spiller - og jeg vil nå gjerne se han figurere fra start i flest mulig kamper!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 20. Jan. 2012, 17:08 »
Ok. Jeg er egentlig ikke helt enig, men det er nå så. Det jeg derimot er enig i er at han har det som skal til for å kunne bli vår beste spiller, og jeg vil også se han så mye som overhodet mulig. Om det alltid vil være det beste for laget per nå er jeg derimot ikke helt sikker på. Men vi sier ja!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 20. Jan. 2012, 17:33 »
Hææ? Er Ben Arfa spilleklar altså? ;D
Same old Shearer, always scoring!

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #70 på: 20. Jan. 2012, 19:23 »
Syns igrunn denne kamptråden er prega av stort sett tull..

Viktig å holde midtbanen i denne kampen, så håper inderlig at vår beste mann sist Guthrie er spilleklar.. Trur vi må berre angripe her, ikkje legge oss bakpå, for da kommer det eit eller anna dødballmål eller lignende.... Står blant Toon Army og gir den fulle støtte eg ihvertfall! DET SKAL SYNGES!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 20. Jan. 2012, 20:15 »
Dembele er ute iflg Lee Ryder

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Jan. 2012, 20:41 »
Stemmer det. Sliter med en hofteskade han pådro seg mot Blackburn.

Erlhen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Jan. 2012, 21:51 »
Dette laget slår Fulham
                Tim
DannyS Mike Frabicio Davide
Ryan(Gabriel) DannyG Yohan(ryan) Jonas
                   Hatem
                   Leon         

:pard:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #74 på: 20. Jan. 2012, 22:32 »
Når er vel Yohan så godt som ekskludert fra troppen (usikker på om han faktisk er det), og DannyG tvilsom...

Kanskje Vuckic og/eller Abeid blir å se..

Tror det blir Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Santon; Taylor/Obertan, Guthrie/Taylor, Ben Arfa, Jonas; Ameobi, Best.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒