20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #555 på: 13. Aug. 2015, 11:36 »
Ingen tvil om det siste der. Uten Cisse hadde Newcastle spilt i Championship i år!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #557 på: 16. Sep. 2015, 15:14 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3235884/Papiss-Cisse-s-attitude-angers-Steve-McClaren-striker-fails-meeting-Newcastle-boss.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

På tide får denne spilleren vekk..

Ødelegger mer enn han gjør nytte...

Som Alan Shearer sier:
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-news-magpies-would-been-10058077

Er noen spillere jeg gjerne skulle sett benk en stund ja. Heller gi noen av unggutta sjansen. Syns spesielt Cisse og Sissoko har vært crap, gi heller spillere som Aarons og Aoyze noen kamper. De prøver i hvertfall, og klarer stort sett å håndtere en ball.
No fate but what you make

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 16. Sep. 2015, 18:34 »
Selvfølgelig helt håpløst og skammelig av Cisse, men jeg synes McClaren er minst like ille som faktisk lar han få starte og i tillegg spille 90 minutter etter noe sånt, og i en kamp hvor han er dass fra start til slutt i tillegg. Hva er det McClaren tenker med? Sikkert jævlig fett å være Perez/de Jong nå, og sitte å se på at Cisse blir belønnet med 90 minutter etter sånn oppførsel.

Heia McClaren.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 16. Sep. 2015, 18:39 »
Helt enig, Boris. Sjokkerende at Cisse i det hele tatt er i troppen hvis den artikkelen stemmer. Hva slags eksempel er det for resten av troppen?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 17. Sep. 2015, 06:27 »
Litt merkeleg viss det stemmer. Han snakka veldig mykje om kor god Cisse er i dagane før kampen. Det er jo slik alle manegera gjere når dei skal prøva få snudd ein dårleg periode for ein spelar.
Han skal no ha ros for å ta ein samtale med kvar enkelt spelar etter landslagspausen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 17. Sep. 2015, 08:03 »
Hehe. McClaren driver jo med no ubrukelig alternativt pjatt, lurer på om det er en del av greia.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 17. Sep. 2015, 09:29 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3235884/Papiss-Cisse-s-attitude-angers-Steve-McClaren-striker-fails-meeting-Newcastle-boss.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

På tide får denne spilleren vekk..

Ødelegger mer enn han gjør nytte...

Som Alan Shearer sier:
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-news-magpies-would-been-10058077

Massevis av suspensjoner, utenomsportsligheter og begredelig innsats på banen. Cisse bærer ikke drakt nr. 9 med et snev av ære. Forferdelig å se at draktas rolle og ærverdighet, som med det aller meste av klubbens stolte tradisjoner, forsvinner så brutalt under Ashleys regime.
« Siste redigering: 17. Sep. 2015, 13:18 av darkshark »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #563 på: 17. Sep. 2015, 14:19 »
Skjønner ingenting om han får starte mot Watford. Må gi sjansen til Perez og Aarons, dei har fortsatt til gode å gjere seg vekk i ein kamp for oss denne sesongen + pre-season, medan Cisse til stadighet legger inn søkander om å bli benka gjennom dårlige prestasjoner og utenomsportslige ting.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 09. Juli 2016, 12:16 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20160709/cisse-joins-shandong-luneng_2281670_5715649

Da er Cisse ferdig i klubben. Kommer aldri til å glemme hvor utrolig han var for oss den første sesongen og ellers mange viktige mål som har holdt oss oppe i sesonger etterpå.

Likevel syns jeg det er litt trist at han ikke ble så stor for oss som han kanskje burde ha blitt. Hadde bare parwed gjort det eneste riktige og fortsatt med 4-3-3 med Cisse mellom Ba(Remy når Ba hadde dratt) og HBA hadde nok ting vært jævlig mye lysere for absolutt alle parter de siste sesongene.

Etter at Cisse ble kastet på vingen, mast selvtillit, fikk mindre spilletid og mer press på seg for å score mål i et lag som skapte utrolig lite sjanser har det blitt umulig for han å prestere. Fantastisk flott fyr likevel. Ønsker han alt godt i fremtiden

« Siste redigering: 09. Juli 2016, 12:23 av Martin »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #566 på: 09. Juli 2016, 15:53 »
Lykke til videre til Cisse.

Nå som nr. 9 er ledig blir det spennende å se om noen får det nummeret?

Og siden Cisse får dra, er det en ny spiss på vei, eller blir det Mitro, Gayle, Riviere og Armstrong som spisser? Ser vel for meg Riviere og Armstrong kan bli lånt ut. 
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 09. Juli 2016, 17:24 »
Glemmer aldri målet mot Chelsea,  kanskje tidenes PL -mål.  Per dags dato fortjener ingen å bli nummer ni synes jeg.  Men bøtter Mitro inn mål denne sesongen, og dermed bidrar til at vi rykker opp synes jeg han bør få den.  Herlig innstilling på ham

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 09. Juli 2016, 18:31 »
Lykke til videre :) Blei dessverre for lite brukt i den rollen han er god, nemleg som poacher foran mål. Samtidig har han også vore udugelig til tider, med ingen andre å skylde på enn seg sjølv. Har mista oversikten over kor mange gonger eg har dratt meg i håret på grunn av dei endelause offsidene som han roter seg inn i. Gledelig å sjå at det blir røsket godt opp i ein tropp som lenge har skreket etter ein skikkelig overhaling.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #569 på: 09. Juli 2016, 19:09 »
Kommer alltid til å huske ham for dét halvåret. Virker som en fin fyr egentlig. Og der andremålet mot Chelsea er en uforglemmelig perle, vil jeg si at førstemålet i samme kamp er sykt undervurdert. Rett og slett en strålende prestasjon. Teknikk som han ikke har vært i nærheten av etterpå. Cisse er for meg et kroneksempel på hvor mye selvtillit, coaching og disposisjoner har å si i fotball. Det å sette en spiller med slik enorm spisskompetanse som cisse har ut på kanten, burde vært karrieredrepende for en manager.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."